هیچ محصولی یافت نشد.

تلفن‌ همراه از جمله دستگاهی هست که در هر زمان و مکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. خراب شدن هر قطعه آن امری بدیهی‌ست. اگر گوشی htc wildfire E1 plus شما خراب شده است جای نگرانی نیست. ابتدا باید مشخص شود خرابی گوشی از کدام قسمت می‌باشد. مشکلات گوشی ممکن است سخت افزاری و با نرم افزاری باشد. برخی مشکلات نرم افزاری با کمی تغییر در تنظیمات و ری استارت کردن ممکن است برطرف شود. اما مشکلات سخت افزاری نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه دارد. اگر گوشی‌تان ضربه دیده است و یا دچار آب خوردگی شده است و یا به هر دلیلی عملکرد آن مختل شده است برای تعمیر گوشی htc wildfire E1 plus می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کنید. از جمله رایج ترین خرابی‌های تلفن همراه می‌توان به شکستن تاچ و ال‌سی‌دی، سوختن باتری، سوختن هارد، مشکلات دوربین و … اشاره کرد که برخی از آن‌ها را باهم بررسی می‌کنیم.

گوشی htc wildfire E1 plus

خرابی تاچ و ال‌سی‌دی گوشی htc wildfire E1 plus

اندازه صفحه نمایش htc wildfire E1 plus به اندازه 6.09 اینچ می‌باشد. نوع صفحه نمایش این گوشی از نوع IPS LCD است.وضوح صفحه نمایش (رزولوشن) به میزان 1560×720 پیکسل می‌باشد. نسبت تصویر آن 19.5:9 می‌باشد. شکستن تاچ و ال‌سی‌دی از متداول‌ترین اتفاقاتی هست که برای تلفن همراه می‌افتد زیرا ال‌سی‌دی از بیرونی‌ترین قطعات موبایل می‌باشد و بیشتر در معرض ضربه و آسیب می‌باشد. بهتر است با رعایت برخی نکات مانند استفاده از محافظ صفحه نمایش، توجه به محل قراردادن گوشی، استفاده نکردن از گوشی با دستان خیس و..‌. احتمال آسیب دیدن آن را کاهش دهید. اما به هر حال اگر تاچ و ال‌سی‌دی گوشی htc wildfire E1 plus شما دچار آسیب شده است حتما از ال‌سی‌دی اصل و اورجینال استفاده کنید و همچنین به مراکز متخصص مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی htc wildfire E1 plus

باتری گوشی اچ‌تی‌سی wildfire E1 plus دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر می‌باشد. این باتری جدا نشدنی هست و درِ گوشی پلمپ شده است. نوع باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی می‌باشد‌. از مزیت باتری‌های لیتیوم یون این است که ظرفیت انرژی بالایی دارند. اما باتری لیتیوم یونی نسبت به باتری های لیتیوم پلیمری عمر کوتاه‌تری دارند و اگر سیکل شارژ آن‌ها درست رعایت نشود و یا پس از مدتی شارژ نشوند، سلول مربوطه از بین خواهد رود. پس باید به شارژ کردن باتری‌های لیتیوم یونی دقت کرد و برخی نکات مثل شارژ کردن به موقع گوشی توجه کرد. همان طور که می‌دانید باتری تلفن همراه از جمله قطعاتی هست که عمر مشخصی دارد و پس از یک دوره مشخصی مصرف عمرش کوتاه و کوتاه تر می‌شود. بالاخره یک روزی باید باتری گوشی خود را تعویض کنید تا عملکرد گوشی‌تان مثل قبل شود. عمر باتری بسته به نوع آن، مقدار و میزان استفاده از آن متغیر است. به طور معمول عمر باتری‌های اچ‌تی‌سی ۲الی ۳ سال می‌باشد. اگر باتری گوشی htc wildfire E1 plus شما خراب شده است و نیاز به تعویض دارد حتما به مراکزی که دارای تجربه در این حوزه می‌باشند مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی htc wildfire E1 plus

کمپانی اچ‌تی‌سی گوشی wildfire E1 plus خود را با هارد ۳۲ گیگابایت روانه بازار کرد.منظور از هارد گوشی همان حافظه مولتی مدیای داخلی می‌باشد که یک بخش آن مربوط به ذخیره‌ اطلاعات می‌باشد. یکی از خرابی‌های تلفن همراه که ممکن است خیلی ما را ناراحت کند خرابی هارد گوشی می‌باشد زیرا ممکن است تمام اطلاعات شخصی ما پاک شود و دیگر به آن‌ها دستررسی نداشته باشیم. به شما توصیه می‌کنیم اگر اطلاعاتی در گوشی دارید که برایتان مهم است و یا عکس‌ها و فیلم‌های خاطره انگیز دارید که از دست دادنشان برای‌تان غم‌انگیز است حتما از آن‌ها یک کپی داشته باشید تا درصورت سوختن هارد گوشی اطلاعاتتان به طور کامل از بین نرود. خرابی‌های هارد معمولا از بازی‌های سنگین با گرافیک بالا، آب خوردگی و… به وجود می‌آید. تا حد ممکن از هارد گوشی خود محافظت کنید.اما به هر حال اگر هارد گوشی htc wildfire E1 plus شما دچار آسیب شده است حتما به مراکزی مراجعه کنید که تبحر و تجربه کافی داشته باشند زیرا هارد گوشی بسیار حساس است.

خرابی اسپیکر گوشی htc wildfire E1 plus

از دیگر مشکلاتی که برای تلفن همراه پیش می‌آید اختلال در صدا است. گاهی ممکن است صدا به طور کامل قطع شود و یا میزان آن به شدت پایین آید و یا همراه با نویز باشد. مشکلات صدا ممکن است از تجمع گردوغبار، ضربه شدید به اسپیکر، آب خوردگی و… به وجود آید. ابتدا محل اسپیکر اچ تی سی wildfire E1 plus خود را تمیز کنید اگر مشکل برطرف نشد برای تعمیر و یا تعویض اسپیکر به یک مجموعه متخصص مراجعه کنید.

خرابی سوکت شارژ گوشی htc wildfire E1 plus

سوکت شارژ اولین قسمت برای شارژ گوشی می‌باشد. اگر شارژ شدن گوشی شما دچار اختلال شده است ممکن است از سوکت شارژ آن باشد. باید حتما یک فرد متخصص گوشی شما را عیب‌یابی کند. درصورتی که مشکل شارژ نشدن گوشی شما از سوکت شارژ باشد با هزینه‌ای خیلی کمتر از باتری می‌توانید مشکل گوشی خود را برطرف کنید.

قطعات گوشی htc wildfire E1 plus

زمانی که هر کدام از قطعات گوشی موبایل‌مان خراب می‌شود نگرانی اصلی ما این است که باید گوشی جدید بخریم. اما این طور نیست، اگر از قطعات اصل و اورجینال اچ تی سی ویلد فایر ای 1 پلاس استفاده کنید نیاز به تعویض گوشی نیست و عملکرد قبلی گوشی‌تان بازمیگردد. تعویض قطعات موبایل نیاز به تخصص فنی خاص خود را دارد و همچنین ابزارآلات مخصوص به خود را دارد و هر کسی قادر به انجام این کار نیست و اگر کسی در این کار متبحر نباشد ممکن است قطعات دیگر را نیز خراب کند. ما در مجموعه تعمیرات 118 از افراد متخصص و متبحر در این حوزه کمک گرفته ایم و بروز‌ترین ابزارها را در اختیارشان قرار دادیم با به بهترین نحو مشکل گوشی htc wildfire E1 plus شما را برطرف کنند. شما می‌توانید دستگاه خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری به دست ما برسانید. در صورتی که ساکن تهران هستید می‌توانید از پیک رایگان ما استفاده کنید. پس از عیب‌یابی و برآورد هزینه در صورت موافقت شما گوشی تعمیر می‌شود و با ضمانت‌نامه اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود.

خرید قطعات گوشی htc wildfire E1 plus

مهم ترین نکته که هنگام خرید قطعات اچ تی سی wildfire E1 plus موبایل باید به آن توجه کرد اصل و اورجینال بودن قطعه می‌باشد‌. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات اصل را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. شما می‌توانید به صورت حضوری قطعه مورد نظر را خریداری کنید. همچنین می‌توانید به صورت اینترنتی و تلفنی درخواست خود را ثبت کنید در اولین فرصت قطعه درخواستی شما ارسال خواهد شد. اگر قیمت قطعات wildfire E1 plus در سایت درج نشده باشد می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید و از قیمت آن مطلع شوید. با اطمینان خرید کنید