هیچ محصولی یافت نشد.

اگر گوشی اچ‌تی‌سی wildfire E1 lite شما دچار آسیب شده است اول از هر چیز باید ببینید مشکل از کدام بخش از گوشی هست. مشکلات تلفن همراه معمولا از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل می‌شوند. برخی از مشکلات نرم افزاری را خودتان با کمی سرچ کردن و تغییر دادن تنظیمات می‌توانید برطرف کنید و برخی هم توسط متخصصان در حوزه نرم افزار گوشی به سرعت قابل حل است. اما مشکلات سخت افزاری که مربوط به قطعات تلفن همراه هست نیاز به مهارت و تخصص خاص خود را دارد. برخی از قطعات مانند هارد و تاچ و ال‌سی‌دی بسیار حساس هستند و حتما باید متخصصان با تجربه و خبره آن را تعمیر و یا تعویض کنند زیرا کوچک ترین اشتباه در این امر می‌تواند به قطعات دیگر هم آسیب برساند. حتما برای تعمیر گوشی اچ تی سی htc wildfire E1 lite خود به مراکز معتبر مراجعه کنید. تلفن همراه از اجزای مختلفی تشکیل شده است و امکان دارد هر کدام از آن ها دچار آسیب شود. رایج‌ترین آسیب‌های تلفن همراه اعم از شکستن تاچ و ال‌سی‌دی، سوختن باتری، سوختن هارد، خرابی سوکت شارژ و… می‌باشد. برخی از آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

تعمیر گوشی htc wildfire E1 lite
خرابی تاچ و ال‌سی‌دی گوشی htc wildfire E1 lite

اندازه صفحه نمایش htc wildfire E1 lite برابربا 5.45 اینچ می‌باشد. نوع صفحه نمایش گوشی htc wildfire E1 lite از نوع TFT است. وضوح صفحه نمایش (رزولوشن) به میزان 1440×720 پیکسل و نسبت تصویر آن 18:9 می‌باشد. این نوع از صفحه نمایش‌ها به نسبت تکنولوژی‌های قبل از خود، کیفیت تصویر بهتر و وضوح بالاتری را ارایه می‌کنند. نقاط ضعف این تکنولوژی در محدودیت زاویه دید و خوانایی پایین در زیر نور مستقیم خورشید است. صفحه نمایش‌های TFT‌ نسبتا انرژی بیشتری را مصرف می‌کنند و میانه خوبی با باتری ندارند، ولی به دلیل هزینه‌ی پایین ساخت، در گوشی‌های ارزان قیمت و رده‌پایین بیشتر به چشم می‌خورند. تاچ و ال‌سی‌دی گوشی موبایل از جمله قطعات مهم گوشی به حساب می‌آید. در صورتی که آسیب ببیند برای تعویض آن حتما باید از افراد دارای تخصص در این حوزه کمک گرفت. تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی htc wildfire E1 lite نیاز به ابزارآلات مخصوص به خود را دارد.

خرابی باتری گوشی htc wildfire E1 Lite

باتری گوشی اچ‌تی‌سی wildfire E1 lite دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر می‌باشد. این باتری جدا نشدنی هست و در گوشی پلمپ شده است. نوع باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی می‌باشد‌. یک باتری لیتیم-یون را می‌توان در هر زمان بی‌آنکه روی کارایی باتری اثر بگذارد شارژ کرد. اما چون باتری‌های لیتیم-یون معمولاً دارای طول عمر شارژ/دشارژ ۳۰۰ تا ۵۰۰ چرخه هستند، اگر زود به زود و قبل از تخلیه، این باتری شارژ شود طول عمر باتری پایین می‌آید. همچنین در صورت ادامه شارژ پس از پر شدن، باتری آسیب دیده و از عمر آن کاسته می‌شود به همین دلیل برای شارژ آنها از مدارهای محافظ هوشمند استفاده می‌شود. برای افزایش عمر باتری htc wildfire E1 lite بهتر است برخی نکات مانند استفاده از شارژر استاندارد و.‌.. رعایت کنید. اما با این حال اگر باتری اچ‌تی‌سی ویلدفایر E1 lite شما از کار افتاد حتما از قطعات اورجینال استفاده کنید که نیاز نباشد دوباره به زودی آن را تعویض کنید‌. از آنجایی که تعویض آن را خودتان نمی توانید انجام دهید و نیاز به ابزار آلات مخصوص دارد حتما به متخصصان این حوزه مراجعه کنید.

خرابی سوکت شارژ گوشی htc wildfire E1 Lite

سوکت شارژ اولین قسمت برای شارژ گوشی می‌باشد. مواردی از قبیل کثیفی، شل شدن پایه های سوکت یا حتی رطوبت(آب خوردگی) باعث ایراداتی اعم از عدم شارژ، عدم اتصال به کامپیوتر و حتی در بعضی مواقع باعث خاموشی گوشی می‌شود که ابتدا باید آن را تمیز کنید بعد پایه ها را تجدید لحیم و نهایتاً چنانچه برطرف نشد اقدام به تعویض سوکت شارژ کنید.

خرابی دوربین گوشی wildfire E1 Lite

کیفیت دوربین گوشی اچ‌تی‌سی wildfire E1lite برابر با8 مگاپیکسل است. دارای قابلیت‌فلش LED و دوربین سلفی آن دارای کیفیت 5 مگاپیکسل می باشد.خرابی های دوربین تلفن همراه به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند که اغلب مشکلات نرم افزاری می باشد. مشکلات سخت افزاری معمولا از ضربه خوردن و فشار محکم به دوربین ایجاد می شود. برخی از راه هایی برای برطرف کردن مشکلات نرم افزاری دوربیناچ تی سی htc wildfire E1 lite را باهم بررسی می کنیم:

  • ری استارت کردن گوشی برای از بین بردن ارور Camera Failed
  • حافظه ی کش دوربین را خالی کنید
  • اجرای گوشی در حالت سیف مود
    و….
    در صورت برطرف نشدن مشکل دوربین گوشی شما حتما برای رفع آن به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد پروگرم شده گوشی htc wildfire E1 Lite

هارد گوشی htc wildfire E1 lite یک تراشه بسیار ریز با ظرفیت 16گیگابایت و 2 گیگابایت رام می باشد. EMMC یا همان هارد گوشی یک حافظه مولتی مدیای داخلی است این حافظه خارجی و قابل جدا شدن نمی‌باشد. زمانی که هارد گوشی خراب می شود، به عبارتی از نظر الکتریکی آسیب می‌بیند و میزان شدت آسیب تعیین می‌کند که هارد قابل تعمیر است و یا باید تعویض شود. از آنجایی که هارد گوشی htc wildfire E1 lite بسیار حساس است و اطلاعات شخصی و مهم ما در آن قرار دارد در صورت خرابی حتما برای تعمیر و تعویض آن به مراکز معتبر، متخصص و قابل اعتماد مراجعه کنید‌.

قطعات گوشی htc wildfire E1 Lite

زمانی که قطعات گوشی آسیب جدی می‌بینند، شاید با خود فکر کنید که گوشی شما از کار افتاده شده است. دیگر نتوانید از آن استفاده کنید و باید به فکر خرید یک گوشی دیگر باشید. اما جای نگرانی نیست. برخی از آسیب دیدگی هایی که برای قطعات گوشی به وجود می آیند قابل جبران هستند. تعمیرکار می تواند قطعه را تعویض کند، اگر هم آسیب دیدگی خیلی جدی باشد می تواند با تعویض قطعه، کارایی سابق گوشی شما را بازگرداند. ما در این مجموعه تکنسین‌های متخصص و ماهری داریم و می توانیم تعمیر گوشی شما را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهیم. مهم ترین نکته در مورد قطعات تلفن همراه اصل و اورجینال بودن آن است. مجموعه ی تعمیرات ۱۱۸ علاوه بر تعمیرات تخصصی تلفن همراه فروشنده قطعات اورجینال گوشی اچ‌تی‌سی wildfire E1 لایت می باشد. این مجموعه با چندین سال تجربه و فعالیتِ حرفه ای در این حوزه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. در صورتی که قطعات گوشی htc wildfire E1 Lite شما دچار آسیب شده است می‌توانید یا به صورت حضوری مراجعه کنید و اگر ساکن تهران هستید با پیک رایگان گوشی خود را برای تعمیر ارسال کنید. اگر خارج از تهران هستید از پست و تیپاکس برای ارسال گوشی خود استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی htc wildfire E1 Lite

مجموعه تعمیرات ۱۱۸ یکی فروشندگان قطعات اصل و اورجینال با قیمتی مناسب در تهران می باشد که این قطعات را به سراسر ایران ارسال می‌کند. برای خرید هر کدام از قطعات گوشی htc wildfire E1 لایت می‌توانید به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت آن را دریافت کنید. از آنجایی که این روزا بازار ارز نوسان دارد ممکن است قیمت محصول در سایت درج نشده باشد. در صورتی که قیمت قطعات گوشی htc wildfire E1 lite در سایت درج نشده باشد می‌توانید با تماس با ما از قیمت روز آن قطعه مطلع شوید.