هیچ محصولی یافت نشد.

در فوریه سال 2020 کمپانی HTC یکی از محص.لات میان رده خود را در هند با نام گوشی اچ تی سی Wildfire R70 معرفی کرد. این دستگاه با توجه به ویژگی‌ و قابلیت‌هایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. ظاهر این دستگاه بسیار زیباست و به دلیل استفاده از پلاستیک در قاب پشتی و فریم آن باعث وزن سبک 186 گرمی این دستگاه شده است. ابعاد این گوشی 163.2 x 77.8 x 8.9 میلی متر است که کارکردن با  گوشی با یک دست برای کاربران چندان آسان نیست. تاچ و ال سی دی گوشی اچ ی سی وایلدفایر R70 با اندازه‌ی 6.53 اینچی به طور تقریبی 82 درصد از پنل جلویی را در برگرفته است. پنل جلویی از نوع IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست همچنین از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1560 پیکسل با نسبت تصویر 19.5:9 و تراکم پیکسلی 263 پیکسل بر اینچ هستند. هارد پروگرم شده یا همان حافظه‌ی داخللی این دستگاه با نوع eMMC 5.1 دارای ظرفیت 32 گیگابایتی است و از 2 گیگ رم بهره برده است. کاربران در صورت کافی نبودن این ظرفیت می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت حافظه داخلی دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین‌ها امروزه یکی از عوامل تعیین کننده جهت خرید دستگاه‌های هوشمند بالخصوص اسمارت فون‌ها به شمار می‌رود. اچ تی سی برای دوربین اصلی این دستگاه سه دوربین در نظر گرفته است که دارای لنزهای 16, 2 و 2 مگاپیکسلی است. هرکدام از این سنسورها وظایف خاص خود را برعهده دارند و با همکاری هم می‌توانند تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان آورد. دوربین سلفی این دستگاه که به صورت قطره‌ای در بالای صفحه نمایش تعبیه شده است از لنز 8 مگاپیسلی بهره برده است و همانند دوربین پشت گوشی اچ تی سی وایلدفایر R70  قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت  1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. تامین انرژی الکتریکی این گوشی برعهده یک باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپری است.

 تعمیر گوشی اچ تی سی Wildfire R70

یکی از مسائلی که کاربران پس از خرابی قطعات دستگاه خود می‌بایست به آن توجه کنند مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل است چرا که برخی از این مرکز با بی‌انصافی از قطعات نامرغوب و فیک به جای قطعات اورجینال استفاده می‌کنند که این امر موجب خرابی زود هنگام مجدد قطعه و دستگاه خواهد شد. برای تعمیر گوشی اچ تی سی وایلدفایر ‌R70 ما به شما مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز با برخورداری از تعمیرکاران ماهر و با تجریه همچنین قطعات و ابزارآلات اورجینال قادر است تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. در صورتی که کاربران به این مرکز دسترسی ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست و یا پیک برای ما ارسال نمایند تا در اسرع وقت عیب یابی شده و متقابلا به کاربران اعلان هزینه گردد و در صورت رضایت شما جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی وایلدفایر ‌R70 اقدام گردد.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire R70

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire R70 را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. به تعمیرکاران و کارآموزانی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند توصیه می کنیم خرید قطعات و ابزارآلات مورد نیاز خود را به صورت اورجینال تهیه نمایند تا بتوانند بیش از پیش رضایت مشتریان را جلب نمایند و باعث گسترش کسب و کار خود شوند. خوشبختانه در این مجموعه تمامی قطعات گوشی های هوشمند همراه با ابزارآلات تعمیرات آن‌ها با کیفیت اصل به صورت آنلاین و حضوری به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات ارزی پیش‌آمده لازم است قبل از اقدام به خرید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire R70 با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.