هیچ محصولی یافت نشد.

در ژوئن سال 2019 کمپانی HTC گوشی میان رده خود را با عنوان گوشی اچ تی سی +Desire 19 رونمایی کرد. این دستگاه از ساختار بدنه‌ی شیشه و فلز بهره برده است و دارای وزن 170 گرم ابعادی به اندازه‌ی 156.2 x 74.8 x 8.5 میلی‌متر دارد. در پنل جلویی این دستگاه شاهد دوربین سلفی هستیم که با یک بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر جای گرفته است. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان، نمایشگری از نوع IPS LCD با کیفیت تصویر 720 در 1520 پیکسل با نسبت تصویر 19:9، سیستم عامل اندروید 9 پای، چیپست مدیاتک MT6765، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با دو نسخه‌ی حافظه‌ی داخلی 64 و 128 گیگابایتی با 4 و 6 گیگابایت رم اشاره کرد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 19 پلاس از اندازه 6.2 اینچی برخوردار است که نسبت آن به قاب گوشی 82 درصد می‌باشد.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 19پلاس مجهز به دوربین سه گانه است و از لنزهایی با کیفیت 13، 8 و 5 مگاپیکسلی بهره برده است. کاربران با استفاده از این دوربین قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را دارند و همچنین به لطف فلش دوگانه LED قادرند در محیط‌های کم نور و تاریک عکاسی نمایند. این دوربین تمکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک لنز 16 مگاپیکسلی با قدرت تصویر برداری 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه بهره برده است. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 19 پلاس با ظرفیت 3850 میلی آمپر ساعت به خوبی از عهده‌ی تامین انرژی الکتریکی این دستگاه برخواهد آمد.

تعمیر گوشی اچ تی سی +Desire 19

تعمیر گوشی‌های هوشمند امری دشوار است و لازم است تعمیرکاران در این زمینه از تخصص لازم برخوردار باشند. از آنجایی که برخی تعمیرکاران به دلیل عدم مهارت در این زمینه ممکن است در حین تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 19 پلاس به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد نمایند لذا لازم است به مراکز نعتبر و مجاز جهت تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب دستگاه خود مراجعه نمایید. مرکز تعمیرات 118 یکی از مراکز معتبری است که با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و استفاده از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات با سابقه‌ای چندین ساله بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کند. تعمیرکاران این مرکز جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 19 پلاس از قطعات اصل استفاده می‌کنند و کاربران می‌توانند برای این امر به این مرکز مراجعه نمایند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی +Desire 19

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی +Desire 19 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی +Desire 19 روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.