هیچ محصولی یافت نشد.

یکی از دغدغه‌های کاربران تلفن همراه این است که مشکل تلفن همراه خود را چگونه برطرف کنند. تلفن همراه از قطعات مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از قطعات ممکن است دچار آسیب شود و کار با گوشی را برایمان متوقف کند. از آنجایی که این روزا اکثرا حداقل روزانه ۴ الی ۵ ساعت از وقت خودمان را با گوشی می‌گذرانیم طبیعی‌ست که قطعات مصرفی آن خراب شوند. از رایج ترین مشکلاتی که برای گوشی اچ تی سی desire 20 plus به وجود می‌آید شکستن تاچ و ال سی دی، سوختن باتری، سوختن هارد گوشی، از کار افتادن اسپیکر و …. می باشد. اگر گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس شما دچار هر گونه آسیب و خرابی شده است بهتر است هر چه سریع تر اقدام به برطرف کردن آن کنید و به مراکز معتبر و متخصص مراجعه کنید.

تعمیر گوشی اچ تی سی desire 20 plus

آسیب دیدگی رایج گوشی اچ تی سی desire 20 plus

برخی آسیب دیدگی های تلفن همراه ممکن است بارها و بارها برای شما پیش آمده باشد و یا در اطرافیان خود دیده‌اید که از آن می‌نالند. برخی از آسیب‌ دیدگی‌ها بسیار هزینه بر هستند و برخی هم با هزینه اندک قابل حل می‌باشند. تعدادی از این آسیب‌ دیدگی‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

شکستن تاچ و ال سی دی اچ تی سی desire 20 plus

کمپانی اچ تی سی گوشی desire 20 plus خود را با تاچ و ال سی دی به اندازه 6.5 اینچ به بازار عرضه کرد. نوع ال سی دی گوشی htc desire 20 plus از نوع IPS LCD است.(نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 81.7 درصد) وضوح صفحه نمایش به میزان 1600×720 پیکسل می‌باشد.(در حدود 270 پیکسل در هر اینچ), و نسبت تصویر آن 20:9 می‌باشد.یک گوشی که با صفحه نمایش نسبتا بزرگ و با کیفیتی عالی مورد پسند کاربران واقع شده است. تکنولوژی IPS LCD برای تعیین رنگ و روشنایی هر پیکسل، نوری پولاریزه را از فیلتری رنگی عبور می دهد. در این نمایشگر فیلتر ها خودشان نمی توانند نور تولید کنند به همین دلیل تا زمانی که صفحه نمایش روشن باشد از یک منبع نور در پشت تمام پیکسل ها استفاده می‌شود. این ویژگی بیشتر زمانی جلب توجه می‌کند که در اتاقی تاریک از گوشی استفاده می‌کنید.
وجود نور پس زمینه در این نمایشگر می‌تواند در تراکم پیکسلی برابر باعث شفافیت بیشتر و کیفیت بهتر نسبت به AMOLED ها باشد. به هر حال اگر تاچ و ال سی دی گوشی htc desire 20 پلاس شما شکسته است و کار با گوشی را برایتان مختل کرده است نسبت به تعویض آن اقدام کنید. با توجه به حساسیت‌های صفحه نمایش حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی اچ تی سی desire 20 plus

باتری گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس دارای ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت می‌باشد. نوع باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است‌. این باتری غیرقابل جابه جایی است. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۱۵ واتی و دارای فناوری کوئیک شارژ ۴ می‌باشد. کمپانی کوالکام Quick Charge 4.0 را در دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کرده است و خطر آسیب رسیدن به باتری را کاهش داده‌ است. این کمپانی ادعا کردن است که تنها با ۵ دقیقه شارژ گوشی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع ۴ می‌توانید ۵ ساعت با آن کار کنید. از آنجایی که یک روز بالاخره عمر باتری گوشی به پایان می‌رسد اگر باتری گوشی شما هم عملکردش ضعیف شده است حاکی از این است که عمرش به سر رسیده و باید آن را تعویض کرد. برای تعویض باتری گوشی htc desire 20 plus از افراد دارای مهارت در این زمینه کمک بگیرید.

باتری اچ تی سی desire 20 plus

خرابی هارد پروگرم شده گوشی اچ تی سی desire 20 plus

تلفن‌های همراه دارای ۳ نوع حافظه هستندکه به حافظه مولتی مدیای داخلی آن هارد گوشی گفته می‌شود. هارد گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس یک تراشه ریز است که روی مادر برد قرار می‌گیرد. ظرفیت هارد گوشی desire 20 plus برابر با ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد. این قطعه ی ریز و حساس اطلاعات ما از جمله فیلم و عکس و … را در خود ذخیره می‌کند. معمولا اکثر اطلاعاتمان در هارد گوشی ذخیره می‌شود و باید سعی کنیم بیشتر از آن محافظت کنیم. زمانی که هارد گوشی ما صدمه می‌بیند اولین چیزی که نگرانمان می‌کند این است که آیا اطلاعاتی که در گوشی داشته‌ایم دوباره بازمی گردد یا نه؟ و فکر کردن به موضوع که عکس ها و فیلم‌هایی که برای ما خاطر‌ انگیز بوده از دست برود خیلی ناراحت کننده است. هارد گوشی موبایل به دلایل مختلفی مانند بازی‌های طولانی با حجم و گرافیک بالا، عدم استفاده از شارژر استاندارد و… دچار آسیب می‌شود. هارد گوشی اچ تی سی desire 20 پلاس بسیار حساس است و باید توجه داشت که در صورت خرابی حتما به مراکز قابل اعتماد مراجعه کنید.

مشکل برد USB و سوکت شارژ گوشی اچ تی سی desire 20 plus

این که چندین ساعت گوشی خود را در شارژ قرار دهید و با باتری خالی مواجه شوید از اتفاقاتی شوکه کننده ایست که باعث ناراحتی می‌شود. مشکلات شارژ نشدن گوشی علاوه بر اینکه ممکن است از باتری گوشی باشد احتمال اینکه از برد USB و سوکت شارژ گوشی باشد هم زیاد است. درصورتی که با مشکل شارژ شدن گوشی htc desire 20 plus مواجه شدید ابتدا برای عیب‌یابی به مراکز معتبر مراجعه کنید. اگر مشکل از سوکت شارژ و یا برد USB باشد با هزینه‌ای خیلی کم‌تر از تعویض باتری مشکل گوشی خود را برطرف کنید.

مشکل صدا در گوشی اچ تی سی desire 20 plus

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از تلفن همراه برای‌ کاربر بسیار آزار دهنده است مشکل صدا می‌باشد. مشکل صدا ممکن است از اسپیکر، هندزفری، میکروفن و.. باشد. که گاهی باعث قطع صدا به طور کامل و گاهی صدایی همراه با نویز دارد و گاهی هم میزان صدا به شدت پایین می آید. برای رفع مشکل صدا حتما باید مشخص شود مشکل از کدام قطعه می‌باشد. حتما برای عیب‌یابی به مراکز متخصص در این حوزه مراجعه کنید که توانایی تشخیص عیب گوشی شما را داشته باشند و نسبت به تعمیر آن اقدام کنند.

قطعات گوشی اچ تی سی desire 20 plus

زمانی که قطعات گوشی آسیب جدی می‌بینند، شاید با خود فکر کنید که گوشی شما از کار افتاده شده است و باید به فکر خرید یک گوشی دیگر باشید. اما جای نگرانی نیست. برخی از آسیب دیدگی‌هایی که برای قطعات گوشی به وجود می‌آیند قابل حل هستند. ما در این مجموعه تکنسین‌های متخصص و ماهری داریم و می‌توانیم تعمیر گوشی شما را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهیم. تعمیر گوشی نیازمند دانش تخصصی و مهارت فنی می‌باشد. تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی و همچنین تعویض قطعات گوشی‌ اچ تی سی desire 20 plus را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. تعمیر گوشی با استفاده از ابزار آلات تعمیر موبایل اورجینال انجام می‌شود. گوشی پس از تعمیر به همراه ضمانت نامه معتبر به شما تحویل داده می‌شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.در صورتی که قطعه در مرکز تعمیرات موجود باشد، گوشی در کمتر از دو ساعت تعمیر می‌شود. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری و غیرحضوری به تعمیرکاران ما بسپارید و پس از رفع مشکل آن را تحویل بگیرید.

خرید قطعات گوشی desire 20 plus

در هنگام خرید قطعات گوشی اچ تی سی desire 20 plus حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. مجموعه ما یکی از فروشندگان قطعات اصل و اورجینال در تهران می‌باشد که به سراسر ایران ارسال دارد. در هر جای ایران که هستید می‌توانید قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید. امکان خرید قطعه به دو صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. شما می‌توانید با انتخاب گزینه” افزودن به سبد خرید” سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در اولین فرصت نسبت به ارسال قطعات اقدام می‌کنند. افرادی که تمایل به خرید حضوری دارند می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات قطعات مورد نظر خود را خریداری کنند. به دلیل نوسانات ارزی موجود در بازار قیمت قطعات در حال تغییر است. در صورتی که قیمت قطعات گوشی htc desire 20 plus در سایت وارد نشده است می‌توانید با کارشناسان فروش ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.