هیچ محصولی یافت نشد.

اگر هر یک از قطعات گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro شما خراب شده است و به دنبال مرکزی معتبر و متخصص برای رفع مشکل گوشی خود می‌گردید. نگران نباشید ما شما را در این مسیر همراهی می‌کنیم. قطعات تلفن همراه ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب شود. برخی از قطعات ممکن است پس از مدتی استفاده عمرشان به پایان برسد. برخی هم ممکن است بر اثر اتفاقاتی دچار آسیب شوند. مثلا اگر گوشی دچار آب خوردگی شود سلامت بسیاری از قطعات از جمله تاچ و ال سی دی، باتری، هارد و اسپیکر را به خطر می‌اندازد. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. در مکان‌هایی که احتمال افتادن گوشی در آب و یا خالی شدن لیوان نوشیدی روی گوشی زیاد است حواستان باشد حتما از گوشی خود بیشتر مراقبت کنید. دلیل مهم دیگر خرابی قطعات گوشی ضربه خوردگی است که این اتفاق هم باعث خرابی تاچ و ال سی دی گوشی، شیشه دوربین و بسیاری از قطعات دیگر می‌شود. برای گوشی خود حتما از قاب محافظ استفاده کنید تا شدت ضربه وارده به گوشی را کاهش دهید.

گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro

خرابی های گوشی ایسوس راگ فون ۵ پرو

خرابی‌های تلفن همراه به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ای از آن‌ها که به نرم‌افزار و برنامه‌های گوشی برمی‌گردد به راحتی قابل حل هستند و گاهی خود کاربر می‌تواند آن را حل کند‌. اگر گوشی شما دچار مشکل نرم‌افزاری شده است ابتدا مشکل ایجاد شده و راه‌های رفع آن را در گوگل سرچ کنید و اطلاعات لازم را به دست آوردید. با کمی تغییرات در تنظیمات گوشی می‌توانید مشکل را به راحتی حل کنید. گاهی مشکلات نرم‌افزاری با ریست کردن و یا ریست فکتوری قابل رفع است. لازم به ذکر است که پس از ریست فکتوری تمام اطلاعات داخل گوشی پاک می‌شود اگر اطلاعات مهمی در گوشی دارید یک فایل کپی از آن تهیه کنید. اما اگر باز هم مشکل رفع نشد از یک متخصص نرم‌افزار موبایل کمک بگیرید. دسته دیگر از مشکلات، خرابی‌های سخت‌افزاری هستند که به قطعات گوشی برمی‌گردد. تعمیر و تعویض قطعات گوشی موبایل کار هر کسی نمی‌باشد و حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro

تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro به اندازه 6.78 اینچ است. این نمایشگر از نوع AMOLED است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا 82.0 درصد است. رزولوشن این ال سی دی 1080 در 2448 است. این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 395 پیکسل در اینچ است. که پیکسل‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند و تصاویر باکیفیتی به شما ارائه می‌دهند. این ال سی دی دارای قابلیت HDR+ است همچنین دارای نرخ نوسازی 144 هرتز می‌باشد.
ال سی دی گوشی از بیرونی‌ترین قطعات تلفن همراه است و زمانی که گوشی ضربه می‌خورد اولین قسمتی است که در معرض آسیب است. گاهی ضربه شدیدی به گوشی وارد می‌شود و ال سی دی گوشی می‌شکند. گاهی گوشی دچار آب خوردگی می‌شود و تاچ و ال سی دی گوشی می‌سوزد. گاهی صفحه نمایش گوشی سوسو می‌زند. و گاهی نیز ممکن است قسمتی از صفحه نمایش سیاه شود. این موارد خبر از خرابی ال سی دی گوشی را می‌دهند و به شما هشدار می‌دهند که وقت تعویض ال سی دی گوشی است. در صورتی که ال سی دی گوشی ایسوس راگ فون ۵ پرو شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro

گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro

باتری گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro دارای ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت است. نوع باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری غیرقابل جابه‌جایی است زیرا درب گوشی پلمپ است. این گوشی مجهز به شارژ سریع 65 واتی و همچنین شارژ معکوس 10 واتی است. این گوشی از تکنولوژی Power Delivery 3.0 و Quick Charge 5 پشتیبانی می‌کند.
اگر عمر باتری گوشی‌تان تمام شده است، نگران نباشید. با تعویض باتری توسط تکنیسین‌های کاربلد به راحتی مشکل گوشی‌تان رفع خواهد شد. درست است که باتری گوشی یک قطعه مصرفی‌ست و بالاخره یک روز خراب می‌شود اما می‌توان با رعایت یکسری موارد به افزایش عمر آن کنید. تا حد امکان از شارژر خود گوشی استفاده کنید. آب خوردگی بلای جان بیشتر قطعات گوشی از جمله باتری می‌باشد. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی مراقبت کنید. حتما به دمای باتری توجه داشته باشید. اجازه ندهید باتری زیاد داغ شود. اگر گوشی شما دارای قاب است در هنگام شارژ کردن گوشی آن را جدا کنید تا گوشی کم‌تر داغ شود. به هر حال اگر باتری گوشی ایسوس راگ فون ۵ پرو شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro

تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro
کمپانی ایسوس گوشی راگ فون ۵ پرو خود را با حافظه داخلی 512 گیگابایت با 16 گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. این حافظه از نوع UFS 3.1 است. منظور از هارد حافظه داخلی گوشی می‌باشد که همه چیز در آن ذخیره می‌شود‌. هارد یک قطعه ریز و داخلی است که روی مادربرد گوسی قرار داده شده است. این قطعه ریز و حساس ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب شود. اصلی‌ترین دلیل سوختن هارد گوشی آب خوردگی است. شاید پس از آب خوردگی گوشی به مدت یک هفته به خوبی کار کند اما بعد از یک هفته گوشی به یکباره خاموش شود در این صورت حتما هارد گوشی شما آسیب دیده است. اگر از آن دسته افراد هستید که بازی‌های طولانی مدت می‌کنید آن هم بازی‌های گرافیک بالا بدانید که این بازی‌ها به هارد گوشی آسیب وارد می‌کند. در هر صورت اگر هارد گوشی ایسوس راگ فون ۵ پرو شما خراب شده است حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

قطعات گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro

اگر گوشی شما دچار آسیب شده است نگران نباشید. در مجموعه ما تعویض قطعات گوشی ایسوس راگ فون ۵ پرو به دست تعمیرکاران زبده انجام می‌شود. تعمیرکاران مجموعه ما از تجهیزات اورجینال برای تعمیر تلفن همراه استفاده می‌کند. کافی‌ست دستگاه خود را به مجموعه ما برسانید. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری به مجموعه ما بیاورید. یا به وسیله پیک برای ما ارسال کنید. گوشی ابتدا مورد بررسی و عیب‌یابی قرار می‌گیرد و پس از برآورد هزینه و اعلام موافقت شما کار تعمیر آغاز می‌شود. خیال‌تان از رفع مشکل گوشی‌تان راحت باشد تعویض قطعات در مجموعه ما شامل گارانتی می‌باشد. پس از تعویض و یا تعمیر قطعه مورد نظر گوشی به همراه اصالت‌نامه قطعات به شما تحویل داده می‌شود. عزیزانی که ساکن تهران هستند پیک مجموعه ما برای‌تان رایگان می‌باشد.

خرید قطعات گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro

اگر به دنبال مرکزی می‌گردید که قطعات اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب را در اختیارتان قرار دهند صفحه رو درست باز کرده‌اید. مجموعه ما در مرکز تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی ایسوس راگ فون ۵ پرو را دارید ما در خدمت شما هستیم. شما می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. به دلیل نوسانات ارزی ممکن است قیمت قطعات گوشی نیز متغیر باشد. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ایسوس ROG Phone 5 pro در سایت درج نشده بود. می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما در واحد فروش از قیمت بروز قطعه مورد نظر مطلع شوید. با خیال آسوده خرید کنید.