هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی موبایل از قطعات زیادی تشکیل شده است که ممکن است هرکدام از آن‌ها یک روز خراب شوند. اگر هر یک از قطعات گوشی ایسوس راگ فون ۵ آلتیمیت شما خراب شده است جای نگرانی نیست این اتفاقی‌ست که برای هر کسی پیش می‌آید. مهم این است که برای رفع آن راه درست را انتخاب کنید. ما تا رفع کامل مشکل گوشی ایسوس شما کنارتان هستیم با ما همراه باشید. ممکن است گوشی شما دچار مشکل نرم‌افزازی شده باشد. در برخی مواقع مشکلات نرم‌افزاری به راحتی به دست خود کاربر قابل حل است. از راه‌های رفع مشکلات نرم‌افزاری می‌توان به ریست کردن و یا ریست فکتوری اشاره کرد. اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز، راه رفع مشکل ایجاد شده در گوشی‌تان را در اینترنت جست‌وجو کنید و با توجه به راه حل‌هایی که پیدا می‌کنید تنظیمات گوشی را تغییر داده و مشکل گوشی خود را رفع کنید. اما گاهی هم به این راحتی‌ها قابل رفع نیست و باید از متخصصان در حوزه نرم‌افزار کمک بگیرید. مشکلات بعدی‌ای که ممکن است با آن مواجه باشید مشکلات سخت‌افزاری هست که به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم خودتان آن را رفع کنید زیرا نیاز به مهارت فنی می‌باشد و هر کسی قادر به رفع آن نیست.

تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate

خرابی های رایج در گوشی ایسوس

تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate

قطعات تلفن همراه ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب شوند اصلی‌ترین دلایلی که بیشتر مراجعین ما از آن‌ها شکایت دارند آب خوردگی و ضربه خوردگی است. اگر هر گونه مایعاتی وارد گوشی شما شود به بسیاری از قطعات از جمله باتری، تاچ و ال سی دی، هارد و اسپیکر گوشی آسیب وارد می‌کند. اگر هم گوشی‌تان از دست‌تان بیفتد و ضربه شدیدی ببیند قطعاتی مانند تاچ و ال سی دی، اسپیکر و درب پشت دچار آسیب می‌شوند. در ادامه به طور اختصاصی در مورد خرابی‌های قطعات اصلی گوشی می‌پردازیم.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate

تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate

تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس ROG Phone 5 Ultimate به اندازه 6.78 اینچ است. نوع این نمایشگر از نوع AMOLED است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا 82.0 درصد است. رزولوشن این نمایشگر 1080 در 2448 می‌باشد. این ال سی دی دارای تراکم پیکسلی 395 پیکسل در اینچ است. این ال سی دی دارای قابلیت +HDR10 است. نرخ‌ نوسازی این ال سی دی 144 هرتز است یعنی این نمایشگر در هر ثانیه 144 بار بروزرسانی می‌شود. برای حفاظت از ال سی دی کمپانی ایسوس از محافظ کورنینگ گوریلاگلس Victus استفاده کرده است.
تاچ و ال سی دی یک قطعه پرکاربرد در تلفن همراه است که کاربرد بیشترین استفاده را از آن دارد. در صورتی که این قطعه خراب شود کار با گوشی غیرممکن می‌شود. همچنین تاچ و ال سی دی یک قطعه گران در تلفن همراه است که خرابی آن هزینه زیادی را به بار می‌آورد. سعی کنید تا حد ممکن از ال سی دی گوشی خود مراقبت کنید تا از این اتفاق تلخ جلوگیری کنید. حتما پس از خرید گوشی بالافاصله یک محافظ حرارتی برای صفحه نمایش آن تهیه کنید. این محافظ‌ها درصد زیادی از آسیب به ال سی دی گوشی را کاهش می‌دهند. حتما برای گوشی خود از قاب مناسب استفاده کنید. این روزها قاب‌های متنوعی در بازار وجود دارد که به زیبایی گوشی شما نیز کمک می‌کند. به هر حال حادثه خبر نمی‌کند. اگر ال سی دی گوشی ایسوس راگ فون ۵ آلتیمیت شما خراب شده است حتما از افراد دارای تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

 

خرابی باتری گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate

تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate
باتری گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری دارای ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت است. باتری این گوشی توسط کمپانی سازنده خود در گوشی تعبیه شده است و درب گوشی پلمپ است. کاربر نمی‌تواند باتری را بیرون بیاورد. این گوشی دارای شارژ سریع 65 واتی که گوشی شما را به سرعت شارژ می‌کند. همچنین دارای شارژ معکوس 10 واتی است.
باتری گوشی یک قطعه اصلی در تلفن همراه است که انرژی لازم برای روشن ماندن گوشی را فراهم می‌کند در صورتی که بسوزد گوشی به طور کامل خاموش می‌شود. اگر گوشی شما با مشکل شارژ مواجه است. یعنی نسبت به قبل خیلی زود دشارژ می‌شود. یا اصلا شارژ نمی‌شود. و یا فقط زمانی روشن می‌ماند که در شارژ باشد حتما باتری گوشی شما خراب شده است. البته با توجه به این که سوکت شارژ‌ها اولین قطعه در گوشی هستند که هنگام شارژ گوشی با آن‌ها سروکار داریم ممکن است مشکلات مربوط به شارژ گوشی از سوکت شارژ گوشی باشد. پس قبل از تعویض باتری حتما سوکت شارژ گوشی خود را بررسی کنید. اما به هر حال باتری‌ها ممکن است بعد از مدتی استفاده عمرشان به پایان برسد. اگر باتری گوشی شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate

تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate

کمپانی ایسوس برای گوشی‌های راگ فون ۵ آلتیمیت خود از هاردی با ظرفیت 512 گیگابایت با 18 گیگابایت رم روانه بازار کرده است. نوع حافظه این گوشی از نوع UFS 3.1 است. هارد گوشی یک قطعه حساس و محل قرارگیری آن روی مادربرد گوشی است و محل ذخیره سازی اطلاعات ما با هر فرمتی است. توصیه می‌کنیم اگر اطلاعات مهمی در گوشی خود دارید حتما یک فایل کپی از آن تهیه کنید، تا در صورت که آسیب جدی به هارد وارد شد و اطلاعات داخل گوشی پاک شد، اطلاعات‌تان به طور کامل از بین نرود.‌‌ این قطعه ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب شود گاهی براثر آب خوردگی ممکن است بسوزد و گاهی هم بر اثر دلایلی مانند استفاده از شارژرهای غیراستاندارد و بازی‌های گرافیک بالا دچار اختلال شود‌. اگر هارد گوشی آسیب ببیند ممکن است گوشی زیاد هنگ کند و یا به طور کامل خاموش شود. برای رفع مشکل هارد گوشی ایسوس راگ فون ۵ آلتیمیت خود حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate

اگر هر یک از قطعات گوشی شما خراب شده است، نگران نباشید خرابی قطعات گوشی دلیل بر ناامید شدن کامل از گوشی نمی‌باشد. اگر از متخصصان حرفه‌ای در این حوزه کمک بگیرید مشکل گوشی‌تان به راحتی برطرف می‌شود. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ با گردآوری متخصصان کاربلد در زمینه تعمیرات تلفن همراه و تبلت آماده خدمت رسانی به شما هستیم. تعمیر گوشی ایسوس راگ فون ۵ آلتیمیت به ابزارآلات بروز و مخصوص نیاز دارد و هر کسی قادر به تعمیر آن نمی‌باشد. شما می‌توانید دستگاه خود را به صورت حضوری و غیر حضوری به دست ما برسانید و پس از تعویض قطعات گوشی ایسوس راگ فون ۵ آلتیمیت، دستگاه به همراه ضمانت‌نامه اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود.

خرید قطعات گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate

با وجود قطعات بی‌کیفیت و فیک در بازار در هنگام خرید قطعات گوشی ایسوس راگ فون ۵ آلتیمیت حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. مراقب افراد سودجو باشید. برای خرید قطعه مورد نظر می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کنید. همچنین می‌توانید در سایت ما قطعه مورد نظر را پیدا کرده و سفارش دهید. و یا به صدرت تلفنی ثبت سفارش کنید. ما به سراسر ایران ارسال داریم. با توجه به نوسانی بودن بازار ارز و متغیر بودن قیمت قطعات گوشی ایسوس ROG Phone 5 ultimate ممکن است قیمت قطعه مورد نظر در سایت درج نشده باشد. برای اطلاع از قیمت بروز قطعات با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. با خیال آسوده خرید کنید.