هیچ محصولی یافت نشد.

در ژوئن سال 2018 ایسوس اولین گوشی از سری راگ فون را با عنوان گوشی ایسوس ROG Phone معرفی کرد. این گوشی با ابعاد 158.8 x 76.2 x 8.3 میلی متر و وزن 200 گرم مشخص است از نمایشگر بزرگ 6 اینچی پشتیبانی می‌کند همچنین استفاده از پوشش شیشه‌ای در این گوشی منجر به وزن سنگین دستگاه شده است. پنل جلو و پشت گوشی از شیشه بهره برده است که در زیبایی گوشی تاثیر بسزایی دارد اما بدنه‌های شیشه‌ای مستعد جذب لکه و اثرانگشت کاربران می‌باشد. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس راگ فون با استفاده از فناوری AMOLED ساخته شده است که قار به نمایش 16 میلیون رنگ می باشد و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. این نمایشگر با اندازه‌ی 6 اینچی به طور تقریبی 76 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ هستند. ایسوس برای محافظت از این نمایشگر در برابر ضربه با اجسام تیز و آبخوردگی از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 6 بهره برده است. این گوشی از قدرت پردازش بالایی با پردازنده 8 هسته‌ای و 8 گیگ رم برخوردار می باشد.

دوربین پشت گوشی ایسوس راگ فون به دو دوربین با سنسورهای 12 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.8 و 8 مگاپیکسلی التراواید مجهز شده است. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئو با کیفیت‌های 2160 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه٬ 1080 پیکسل با نرخ 30٬60 و 240 فریم بر ثانیه را می دهد. عکاسی با این دوربین در محیط‌های کم نور و تاریک نیز به کمک فلش ال ای دی برای کاربران فراهم می باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی ایسوس راگ فون از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای ظرفیت 4000 میلی آمپری است. این باتری از قابلیت شارژ سریع برخوردار می‌باشد که کاربران می‌توانند با استفاده از یک شارژر 30 واتی این باتری را در مدت زمان کوتاهی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone

تعمیر گوشی‌های هوشمند یکی از فرآیندهای کاری دشوار و پیچیده تعمیرکاران موبایل می باشد به همین سبب لازم است تعمیرکاران جهت این امر از مهارت و دانش بالایی برخوردار باشند. برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم تجربه کافی در این زمینه ممکن است در حین تعویض قطعات معیوب به سایر قطعات گوشی آسیب وارد نمایند. کاربران در زمان مواجه با خرابی دستگاه خود لازم است جهت تعمیر گوشی ایسوس راگ فون خود به تعمیرکاران ماهر و حرفه‌ای مراجعه نمایند. تعمیرکاران این مرکز در ابتدا دستگاه کاربران را عیب یابی کرده و با اعلان هزینه به مشتریان و رضایت آنان اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی ایسوس راگ فون می‌کنند. در صورت تمایل می توانید دستگاه خود را از طریق پیک و یا پست برای این مجموعه ارسال نمایید.

خرید قطعات گوشی ایسوس ROG Phone

جنس قطعات در تعمیر و تعویض قطعات معیوب اسمارت فون‌ها نقش بسیار مهمی دارند چرا که تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند بدون در اختیار داشتن این قطعات نمی توانند خدمات تعویض و تعمیر را به مشتریان خود ارائه دهند. تعمیرکاران می توانند خرید قطعات گوشی ایسوس ROG Phone خود را به صورت آنلاین و یا حضوری با کیفیت اورجینال از مرکز تعمیرات 118 انجام دهند. در این مرکز به تعمیرکاران همراه با خرید قطعات فاکتور خرید و ضمانت نامه ارائه می گردد لذا می توانند قطعات خود را با اطمینان کامل از این مرکز خریداری نمایید. در این مجموعه فروش انواع قطعات گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و نازل‌ترین قیمت صورت می‌پذیرد. قیمت قطعات گوشی ایسوس ROG Phone در سایت مرکز درج نشده است به همین سبب می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل بفرمایید.