هیچ محصولی یافت نشد.

با اين كه در ساخت اين مدل گوشي شركت ايسوس از قطعاتي با كيفيت استفاده شده و قابليت‌هاي نرم افزاري مناسبي هم دارد،‌ اما باز هم در برابر عوامل زيادي آسيب پذير است. چرا كه گوشي ایسوس Zenfone 8 Flip شما با وجود اين ويژگي‌ها، از ظرافت بالايي هم برخوردار است. بنابراين در صورت رخ دادن اين اتفاق و ايراد پيدا كردن گوشي، بايد آن را تعميركنيد. عواملي مانند آب ديدگي گوشي، برخورد با سطوح و اشياء سخت و نوك تيز، افتادن از ارتفاع زياد و نفوذ بدافزارهاي گوناگون، از جمله مهم‌ترين دلايل آسيب ديدگي موبايل شما هستند. هر كدام از اين موارد به گونه‌اي متفاوت به گوشي‌تان صدمه مي‌زنند و مي‌توانند دردسرهاي زيادي را براي شما ايجاد كنند. در نتيجه براي تعمير موبايل‌تان بايد به مكان‌هايي مراجعه نماييد كه در حوزه مورد نياز شما تخصص داشته باشند. ما در مجموعه تعميرات 118 از متخصصاني حرفه‌اي، هم در زمينه سخت افزار و هم در حوزه نرم افزار بهره مي‌بريم تا بتوانيم ايرادات گوشي شما را از هر نظر به خوبي برطرف نماييم. بنابراين اگر موبايل ایسوس Zenfone 8 Flip شما از هر لحاظ دچار آسيب و خرابي شده است، مي‌توانيد با خيالي راحت ان را براي ما ارسال كنيد.

آسيب ديدگي‌هاي متداول گوشي Zenfone 8 Flip

آسيب ديدگي‌هاي متداول گوشي Zenfone 8 Flip

گوشي ايسوس شما ممكن است از نظر نرم افزاري دچار ايراداتي شده يا اين كه برخي قطعات سخت افزاري آن آسيب ببيند. هر يك از اين آسيب‌ها مي‌توانند به طور كامل عملكرد موبايل شما را مختل كنند، اما تفاوت‌هاي زيادي با هم دارند. ايرادات نرم افزاري به طور معمول با صرف هزينه‌اي ناچيز و در زماني كوتاه قابل برطرف شدن هستند؛ البته به شرط ان كه براي رفع آن‌ها به افراد يا موسسه‌هايي مراجعه نماييد كه دانش و تخصص لازم در اين حوزه را داشته باشند. اين گونه مشكلات گوشي Zenfone 8 Flip شما هم عمدتا در اثر عوامل غير فيزيكي از جمله استفاده نادرست از گوشي و نفوذ برخي ويروس‌ها و بدافزارها به وجود مي‌آيند. مشكلات سخت افزاري موبايل‌تان دسته ديگر از اين آسيب‌ها هستند كه بسيار رايج بوده و معمولا هزينه زيادي را هم براي شما در پي خواهند داشت. خراب شدن باتري، آسيب ديدن هارد،‌خرابي سوكت شارژ گوشي و شكستگي تاچ و ال سي دي از جمله متداول‌ترين اين مشكلات هستند. براي برطرف كردن آن‌ها بايد گوشي خود را به مراكزي تحويل دهيد كه از اعتبار و مهارت بالايي در زمينه گوشي‌هاي موبايل برخوردارند. به دليل اهميت اين دسته آسيب‌ها، در ادامه تعدادي از مهم‌ترين آن‌ها و راه‌هاي برطرف كردن‌شان را بيان خواهيم كرد.

شكستگي تاچ و ال سي دي ایسوس زنفون 8 فليپ

مشخصات تاچ و ال سی دی Zenfone 8 Flip

شكستگي و آسيب ديدن تاچ و ال سي دي از جمله رايج‌ترين مشكلات در گوشي‌ شما است كه البته از نظر هزينه‌ و خسارت هم حرف اول را مي‌زند. دليل آن هم استفاده پيوسته از صفحه نمايش گوشي و البته قرار گرفتن آن در بيروني‌ترين سطح موبايل شما است. تاچ و ال سي دي گوشي Zenfone 8 Flip شما از نوع Super AMOLED بوده و قابليت پشتيباني از تصاوير با فرمت HDR10+ را دارد. هم چنين اين صفحه نمايش از رزولوشن و وضوح تصويري مناسب برخوردار است كه برابر با 1080 در 2400 اينچ مي‌باشد. گلس محافظ استفاده شده بر روي تاچ و ال سي دي ان هم از نوع Corning Gorilla Glass 6 است كه صفحه نمايش را از مقاومت خوبي برخوردار كرده است. با وجود اين ويژگي‌هاي مناسب صفحه نمايش گوشي‌تان، اگر مراقبت‌هاي لازم را از آن انجام ندهيد، شكستگي و خرابي آن اصلا دور از انتظار نيست. در صورتي كه صفحه نمايش موبايل‌تان آسيب ببيند، بايد براي تعويض آن به تعميراتي‌هاي معتبر مراجعه كنيد. اين گونه موبايل شما با صرف هزينه‌اي مناسب، به بهترين نحو ممكن تعمير مي‌شود.

خرابي باتري ایسوس Zenfone 8 فليپ

آسيب ديدگي‌هاي متداول گوشي Zenfone 8 Flip

باتري موبايل شما هم از نظر كيفيت و هم از لحاظ ظرفيت در سطح مناسب و بالايي قرار دارد. زيرا اين باتري ظرفيتي برابر با 5000 ميلي آمپر داشته و از نوع ليتيوم پليمري است. باتري گوشي ایسوس Zenfone 8 Flip شما هم چنان داراي خاصيت فست شارژ 30 واتي است. اين موضوع باعث مي‌شود كه شارژ گوشي‌تان به خصوص در درصدهاي ابتدايي با سرعت بيش‌تري انجام گيرد. اما بايد توجه كنيد كه باتري موبايل شما هم مانند ساير باتري‌ها داراي عمر مفيدي در حدود دو تا سه سال است؛ بعد از گذشت اين زمان ديگر كارايي سابق را نخواهد داشت. علاوه بر اين كه برخي اقدامت شما هم مي‌تواند بر روي عمر باتري تاثير گذاشته و آن را كاهش دهد. بنابراين، در هنگام ضعيف شدن،‌ بايد آن را با يك باتري با كيفيت و اصلي تعويض كنيد. به طور معمول در اين گونه موارد نشانه‌هايي در موبايل‌تان ظاهر مي‌شوند كه مي‌توانيد با مشاهده آن‌ها، متوجه خرابي باتري‌ بشويد. داغ كردن باتري در هنگام استفاده از گوشي، باد كردن آن و تخليه سريع شارژ از جمله رايج‌ترين اين عوامل هستند.

آسيب ديدن سوكت شارژ Zenfone 8 Flip

سوكت شارژ هم از قطعاتي است كه كاربرد و استفاده بسيار بالايي دارد. با توجه به نوع و ميزان استفاده شما از گوشي‌تان، حداقل يك مرتبه تا چندين مرتبه در روز از آن استفاده مي‌شود. اگر متصل كردن گوشي به شارژ در اين موارد به خوبي انجام نگيرد، سوكت شارژ موبايل ایسوس Zenfone 8 Flipشما به راحتي دچار آسيب خواهد شد. در بسياري از مواقع كه موبايل‌تان به خوبي شارژ نمي‌شود، شما تصور مي‌كنيد مشكل از باتري يا سوكت شارژ است. اكنون علائم خرابي سوكت شارژ را براي شما بيان مي‌كنيم تا به راحتي متوجه خرابي اين قطعه بشويد. رايج‌ترين علائم خرابي آن عبارتند از:

  1. قطع و وصل شدن مكرر شارژ گوشي در هنگام متصل بودن به شارژر
  2. ممكن است اصل موبايل‌تان شارژ نشود.
  3. تنها با وارد كردن شارژر با يك قلق خاص گوشي شارژ مي‌شود.
  4. هنگام وارد كردن شارژر به سوكت شارژ جرقه‌هايي را مشاهده مي‌كنيد.

هر يك از اين موارد مي‌توانند خرابي سوكت شارژ گوشي ايسوس شما را نشان دهند. در هنگام مواجهه با آن‌ها بايد هر چه سريع‌تر به فكر تعويض اين قطعه باشيد. اگر چه در وهله اول بهتر است از انجام اموراتي كه خرابي سوكت شارژ را به دنبال دارند، خودداري كنيد.

تعويض قطعات گوشي Zenfone 8 Flip

اگر برخي قطعات موبايل‌تان آسيب ديده و مي‌خواهيد آن‌ها را تعويض كنيد، بايد براي اين كار به مجموعه‌هايي را انتخاب نماييد كه از كيفيت كارشان مطمئن هستيد. جايي كه علاوه بر داشتن مهارت لازم، در صورت نياز از قطعات اصلي و با كيفيت براي تعويض استفاده كنند. ما در مركز تعميرات 118 با استفاده از لوازم مناسب و بهره‌گيري از پرسنل ماهر و باتجربه، كار تعويض قطعات گوشي‌تان را به خوبي انجام مي‌دهيم. پس فرصت را از دست ندهيد و هر چه زودتر موبايل Zenfone 8 Flip خود را جهت تعميرات، براي ما ارسال كنيد.

قطعات گوشی ایسوس زنفون 8 فلیپ را از کجا بخریم؟

جهت خريد هر كدام از قطعات مورد نياز براي موبايل خود، بايد به اصل بودن آن‌ها دقت كنيد. زيرا در حال حاضر افراد سودجو قطعات فيك و تقلبي را با نام و قيمت قطعه اصل به فروش مي‌رسانند. اين قطعه‌ها علاوه بر اين كه كارايي بسيار پاييني دارند، حتي ممكن است به موبايل‌تان هم آسيب برسانند. اما نگران نباشيد، ما در مجموعه تعميرات 118 با ارائه انواع قطعات اورجينال و با كيفيت گوشي‌تان، اين مشكل را براي شما برطرف كرده‌ايم. شما عزيزان مي‌توانيد از هر كجاي كشور به صورت غيرحضوري، با استفاده از تلفن يا سايت ما، قطعات مورد نياز خود را سفارش دهيد