نمایش 1–8 از 20 نتیجه

نمایش 9 24 36

ساختاری که در باتری های تبلت ها به کار رفته همان هایی است که در گوشی ها به کار رفته است. باتری قطعه ی سخت افزاری مهمی است که در تبلت ها قرار داده می شود و انرژی الکترونیکی دستگاه را تامین می کند. این قطعه با تامین انرژی لازم برای شکل گیری پردازش ها در سخت افزار دستگاه قرار داده می شود. در صورتی که باتری تبلت سامسونگ آسیبی ببیند تمامی کارکرد دستگاه دچار آسیب می شود و گاها موجب خاموشی تبلت می شود. نوسانات برق، آب خوردگی، ضربه خوردن، استفاده از شارژر های غیر استاندارد از جمله اقداماتی است که موجب آسیب دیدگی باتری تبلت سامسونگ می شود. خرابی باتری تبلت samsung نشانه هایی دارد که در صورت بروز هر کدام شما می فهمید که باتری نیاز به تعویض شدن دارد. از نشانه های خرابی باتری تبلت می توان به هنگ کردن تبلت، به هم ریختگی تنظیمات ساعت و تاریخ و در نهایت خالی شدن سریع شارژ دستگاه اشاره کرد که در این زمان تبلت برای ادامه ی کار نیاز به باتری جدید دارد.

در تبلت ها همیشه از باتری هایی با حجم بالا استفاده می شود زیرا از تبلت ها به دلیل نمایشگر بزرگی که دارند برای تماشای فیلم، اتصال به اینترنت استفاده می شود. برای انجام این فعالیت ها به باتری با حجم بالا نیاز است تا بتواند نیاز کاربر را تامین کند. عمر مفید باتری تبلت سامسونگ بیش از 2 سال است که در صورت استفاده ی نامناسب این زمان به زیر 1 سال می رسد. در تبلت ها مانند گوشی ها از دو نوع باتری لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری استفاده می شود که هر کدام مزایا و معایبی دارند که نسبت به سخت افزار گوشی مورد استفاده قرار می گیرند. تمام شدن عمر باتری تبلت به معنی پایان کار دستگاه نیست و امکان تعویض باتری تبلت سامسونگ وجود دارد. اغلب باتری های تبلت به صورت داخلی هستند و در داخل قاب تبلت جای گرفته اند. امکان جابه جاب باتری آن ها به دست کاربر وجود ندارد و حتما باید به دست تعمیرکار و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام شود.

تعمیر باتری تبلت سامسونگ

تعمیر باتری تبلت به دست کاربر قابل انجام نیست زیرا درب پشت دستگاه با چسب به فریم اصلی چسبیده شده و امکان باز شدن به دست کاربر وجود ندارد. تعویض باتری تبلت سامسونگ را به مرکزی معتبر بسپارید که مطمئن هستید از ابزار آلات مناسب استفاده می کنند و همچنین این تعمیر به دست فردی متخصص انجام می شود. مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر باتری تبلت سامسونگ  و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی باتری تبلت ها قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید باتری تبلت سامسونگ

امکان خرید باتری تبلت سامسونگ به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت باتری تبلت سامسونگ روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.