هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی سامسونگ Galaxy S8 Active در سال 2017 با ظاهری متفاوت و مقاوم نسبت به خانواده خود وارد بازار شد. بدنه این گوشی پلاستیکی بوده و دارای بامپرهای محافظی می باشد که این بامپرها سبب افزایش وزن گوشی و بیشتر شدن ابعاد آن شده اند. وزن گوشی برابر 208.1 گرم و ابعاد آن 151.9 در 74.9 در 9.9 میلی‌متر می باشد. نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED با اندازه 5.8 اینچ می باشد که با استفاده از گوریلاگلس5 از آن محافظت می شود. در این نمایشگر با رزولوشن 1440 x 2960 پیکسل و تراشه گرافیکی Adreno 540 می توانید تصاویر را بسیار با کیفیت تماشا کنید. تراشه اصلی این گوشی Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835 و پردازنده مرکزی آن 8 هسته ای می باشد.

دوربین هایی که در این گوشی استفاده شده است دارای دیافراگم f/1.7, می باشند ولی کیفیت دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و کیفیت دوربین سلفی 8 مگاپیکسل می باشد. ظرفیت داخلی این دستگاه 64 گیگ بوده ولی می توانید از کارت حافظه SD در این گوشی استفاده کنید. برخلاف بسیاری از گوشی های سامسونگ درگاه حافظه آن در بالای گوشی قرار دارد. باتری گوشی گلکسی S8 Active ظرفیت بالایی دارد از نوع لیتیوم یونی می باشد. می توانید با باتری 4000 میلی آمپری این گوشی تا 32 ساعت بدون مشکل صحبت کنید. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به شارژ سریع باتری، امکان شارژ بی سیم، جک هدفون 3.5 میلیمتری، میکروفن اختصاصی حذف نویز و… اشاره کرد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس8 اکتیو

 قطعات گوشی سامسونگ S8 Active مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر بسیار حساس بوده و در صورت خیس شدن، نوسانات داخلی، ضربه ممکن است آسیب دیده و ینزا به تعویض داشته باشند. از آن جایی که هر قطعه بر دیگری اثرگذار می باشد پس با آسیب به هر یک باید سریعا آن را تعویض کنید. تعویض قطعات گوشی گلکسی S8 Active را می توانید به تعمیرکاران مجرب ما در مرکز تعمیرات 118 بسپارید. دراین مرکز با استفاده از بهترین ابزار تعمیر گوشی شما انجام می شود. علاوه بر این مهارت تعمیرکار که یکی از اصول های اساسی تعمیر گوشی است در این مرکز رعایت شده و از بهترین تعمیرکاران کمک گرفته ایم. تمام قطعات استفاده شده در این مرکز اورجینال می باشد و سعی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد که تا حد بسیار بالایی در این زمینه موفق بوده ایم و اعتماد و انتخاب شما افتخار این مرکز می باشد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S8 Active

اگر تمایل به خرید قطعات گوشی گلکسی Active S8  دارید حتما به مرکزی معتبر و با سابقه مراجعه نمایید. از آنجایی که شباهت قطعات فیک به قطعات اورجینال بسیار بوده و به صورت عادی امکان تشخیص و تشخیص دادن از یکدیگر نمی باشد پس بهتر است از مرکزی معتبر این امر را انجام دهید ولی انتخاب مرکزی معتبر بسیار دشوار است. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب به صورت مستقیم قطعات اورجینال را وارد بازار کرده و به فروش می رساند. می توانید از این مرکز به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید قطعات گوشی Samsung S8 Active را انجام دهید. در فروشگاه این مرکز قیمت قطعات به دلیل فروش مستقیم بسیار پایین می‌باشد. پیش از خرید هر قطعه با تماس تلفنی می توانید با مرکز تمام گرفته و علاوه بر آگاهی از قیمت قطعات گوشی Galaxy S8 Active از مشاوره رایگان ما نیز بهره‌مند شوید.