هیچ محصولی یافت نشد.

آیا تبلت شما دچار مشکل شده و عملکرد سابق خود را ندارد؟ با فرایند تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE خود آشنایی دارید؟ به نظر شما چه قطعاتی در تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE آسیب‌پذیر تر هستند؟ از علائم خرابی تبلت خود چه می‌دانید؟ شرکت سامسونگ همواره از قطعات با کیفیتی در تبلت‌های هوشمند خود استفاده می‌کند و تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ اما هر چیز باکیفیتی روزی خراب می‌شود. در این مطلب به بیان روند تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE و علائم و عوامل خرابی این تبلت خواهیم پرداخت. اکثر کاربران از فرایند تعمیر چیزی نمی‌دانند؛ حتی نمی‌دانند تعمیرات تبلت‌های هوشمند به چند بخش تقسیم می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا مشکلات تبلت سامسونگ  S7 FE خود را شناسایی کنید و راه حل برطرف کردن آن‌ها و مراحل تعمیر تبلت Galaxy Tab S7 FE را برای شما عزیزان بیان کنیم.

در صورتی‌ که مشکل تبلت شما آن را بلااستفاده کرده است، بدون نگرانی می‌توانید به مرکز تعمیرات 118 اعتماد کنید. این مجموعه با داشتن سال‌ها سابقه و بهره‌گیری از بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران کشور کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده تا تجربه بی‌نظیری برای شما عزیزان ارائه کند. تبلت شما فارغ از هر مشکلی که دارد توسط تعمیرکاران ما به نحو احسن تعمیر خواهد شد. پس با خیال راحت تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE خود را جهت تعمیر به ما بسپارید.

آسیب‌دیدگی‌های رایج تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE

همه ما می‌دانیم که در هر صورت مشکلاتی اجتناب‌ناپذیر دامن‌گیر تبلت‌های هوشمند می‌شود. اکثر این مشکلات ممکن است کاملا سطحی و یا به شدت حاد باشند اما برای ما قابل شناسایی نباشند. ما در این بخش برخی از مشکلات رایج تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE را برای شما عزیزان بیان کرده‌ایم تا به راحتی بتوانید مشکلات احتمالی تبلت خود را شناسایی و برای رفع آن‌ها اقدام کنید.

برخی از علائم خرابی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE به شرح زیر است:

  1. بالا نیامدن دوربین تبلت
  2. خاموش شدن تبلت به دلیل ضربه یا آب‌خوردگی
  3. روشن نشدن وای‌فای
  4. شکستن صفحه نمایش
  5. تخلیه سریع شارژ باتری
  6. هنگ کردن تبلت
  7. داغ شدن تبلت
  8. از کار افتادن اسپیکرهای تبلت

اگر یکی از علائم ذکر شده را در تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE خود مشاهده کردید زمان آن رسیده که بدون درنگ نسبت به تعمیر آن اقدام کنید؛ زیرا با به تعویق انداختن تعمیر شاهد خرابی‌های بیشتر در تبلت خود خواهید بود.

خرابی تاچ و ال سی دی تبلت Galaxy Tab S7 FE

تاچ ال سی دی یکی از آسیب‌پذیرترین قسمت‌های تبلت است به دلیل این که از جنس شیشه بوده و شیشه شکننده است. به همین دلیل کاربران زیادی برای مشکل تاچ و ال سی دی تبلت سامسونگ Tab S7 FE به تعمیرکاران مراجعه می‌کنند. عوامل مختلفی مانند آب‌خوردگی، ضربه و استفاده از تبلت در دمای بالا نقش به‌ سزایی در خرابی تاچ و ال سی دی دارند.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE به صفحه نمایش 6.5 اینچی TFT با رزولوشن 1600 در 2560 مجهز است که با یک لایه محافظ گوریلا گلس پوشانده شده اما با وجود این محافظ، به دلیل ظرافت طراحی این صفحه نمایش که 84.6 درصد پنل جلوی تبلت را به خود اختصاص داده در مقابل ضربه بسیار آسیب‌پذیر است. البته شما می‌توانید با استفاده از گلس‌های محافظ صفحه نمایش، تا حدودی از صدمات ناشی از ضربه‌های احتمالی به صفحه نمایش جلوگیری کنید.

در این بخش نگاهی مفصل‌تر به دلایل خرابی صفحه نمایش تبلت سامسونگ Galaxy  S7 FE خواهیم انداخت.

برخورد تبلت به زمین: این مورد یکی از اصلی‌ترین عوامل خرابی صفحه نمایش است. متاسفانه برخورد تبلت به زمین نه تنها می‌تواند صفحه نمایش را به طور کامل نابود کند، بلکه می‌تواند ضررهای مهلکی به تبلت شما وارد کند.

آب‌خوردگی: این مورد نیز مانند ضربه یکی از شایع‌ترین عواملی است که می‌تواند با آسیب رساندن به مدارات داخلی صفحه نمایش تبلت شما، آن را بلااستفاده کند.

علائم خرابی ال سی دی سامسونگ Galaxy Tab S7 FE

  1. کم شدن نور صفحه نمایش: این مورد زمانی رخ می‌دهد که صفحه نمایش مدت زمان زیادی در معرض دمای بالا قرار گیرد.
  2. پاسخ ندادن تاچ به فرامین لمسی: ضربه یا آب‌خوردگی از عمده دلایل به وجود آمدن این مشکل هستند.
  3. شکستگی صفحه نمایش: برخورد تبلت به زمین دلیل اصلی ایجاد این مشکل است.

خرابی باتری تبلت سامسونگ Tab S7 FE

یکی دیگر از خرابی‌های رایج تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE خرابی باتری آن است. باتری‌ها قطعه‌ای مصرفی هستند و مانند سایر قطعات عمر مفید مشخصی دارند. معمولا عمر مفید باتری‌ها به طور میانگین در حدود دو سال است که بعد از این مدت نباید انتظار عملکردی مانند عملکرد روز اول‌شان را از آن‌ها داشته باشیم.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE به باتری 10090 میلی‌آمپرساعتی با تکنولوژی لیتیوم‌پلیمر مجهز شده که توسط کاربر غیر قابل تعویض است؛ به همین دلیل در هنگام آسیب دیدن یا خرابی باتری، خود کاربر قادر به خارج کردن باتری نیست. پس لازم است برای تعویض باتری به تعمیرکاران حرفه‌ای مراجعه کنید‌.

مهم‌ترین علائم خرابی باتری تبلت Galaxy Tab S7 FEعبارت‌اند از:

  1. خالی شدن سریع شارژ باتری
  2. طول کشیدن شارژ شدن باتری
  3. داغ شدن باتری حین استفاده از تبلت
  4. باد کردن باتری
  5. خاموش شدن تبلت
  6. اختلال در عملکرد تبلت

در صورت مشاهده هر کدام از این علائم می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات 118 تماس بگیرید تا شما را برای تعویض باتری تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE خود یاری کنند.

خرابی هارد تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE

خرابی هارد یکی از بدترین مشکلاتی است که می‌تواند دامن‌گیر کاربران شود. از آن‌ جایی که هارد وظیفه ذخیره اطلاعات شما را را بر عهده دارد، در صورت خرابی شاید دیگر نتوان اطلاعات آن را بازیابی کرد. پس باید همیشه از اطلاعات داخل آن یک نسخه پشتیبان داشته باشیم.

مهم‌ترین دلایل خرابی هارد سامسونگ Galaxy Tab S7 FE عبارت‌اند از:

  1. آب‌خوردگی
  2. استفاده از تبلت در دمای بالا
  3. وارد شدن فشار زیاد به تبلت
  4. استفاده از شارژرهای با ولتاژ مغایر با استاندارد تبلت
  5. نوسانات برقی

جلوگیری از بروز مشکل بهتر از رفع آن است. پس شما باید از کارهای که احتمال خرابی تبلت شما را بیشتر می‌کنند اجتناب کنید تا درصد خرابی هارد تبلت سامسونگ  S7 FE خود را به حداقل برسانید؛ اما در صورت خرابی هارد دستگاه بلافاصله به ما اطلاع دهید تا در صورت امکان، اطلاعات روی آن را بازیابی کرده و از نابود شدن آن‌ها جلوگیری کنیم.

تعویض قطعات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE

اگر هر کدام از قطعات تبلت سامسونگ گلگسی Tab S7 FE شما خراب شده و قصد تعویض آن‌ها را دارید، می‌توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. مرکز تعمیرات 118 با بهره‌گیری از تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب و با استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته، تعویض قطعات تبلت سامسونگ  گلگسی S7 FE شما را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام خواهد داد.

شما عزیزان می‌توانید با اطمینان کامل و خاطری آسوده، تبلت خود را جهت تعمیر و تعویض قطعات به صورت حضوری یا غیر حضوری به دست ما برسانید. ما نیز پس از تعمیر تبلت‌تان آن را با گارانتی رسمی و کتبی به دست شما خواهیم رساند.

خرید قطعات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE

متاسفانه در حال حاضر بازار مملو از قطعات بی‌کیفیت شده و سودجویان این قطعات بی‌کیفیت را به عنوان جنس اصل و اورجینال به کاربران ناآگاه می‌فروشند. اگر به دنبال مکانی برای خرید قطعات تبلت سامسونگ گلگسی Tab S7 FE هستید و بابت اصل و اورجینال بودن قطعات تردید دارید کافی است به ما مراجعه کنید؛ زیرا تمامی قطعات در مرکز تعمیرات 118 اورجینال بوده و از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. شما عزیزان می‌توانید از روش‌های حضوری یا غیر حضوری به مرکز تعمیرات 118 مراجعه کنید. در صورتی‌ که قیمت قطعه مورد نظر شما در سایت درج نشده است می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل کرده و از قیمت روز قطعات مطلع شوید.