هیچ محصولی یافت نشد.

HONOR در تلاش است تا گوشی های مقرون به صرفه با ظاهری زیبا و کارایی بالا را به بازار معرفی کند. گوشی آنر 8S 2020 در می سال 2020 به بازار معرفی شده است. درب پشت گوشی از ظاهری دوگانه بهره می برد و از بدنه ای آبگیر بهره می برد. درب پشت گوشی هوآوی Honor 8S 2020 کمی خمیدگی دارد که موجب می شود به راحتی بتوانید گوشی را در دست بگیرید. روی درب پشت تنها دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED جای گرفته است. این دوربین مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز است که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند در شب هم عکس هایی با کیفیت ثبت کند. در بالای ال سی دی بریدگی کوچکی مانند یک قطره طراحی شده و دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی داخل آن جای گرفته است. این دوربین دارای دریچه دیافراگم 2.2 می باشد و با استفاده از دیافراگم گسترده در شرایط نوری کم هم می تواند نتیجه ی خوبی داشته باشد.

قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر 5.71 اینچی با پنل قدرتمند IPS LCD می باشد. این نوع نمایشگرها می توانند رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان دهند به همین دلیل بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی Honor 8S 2020 حدود 81 سانتی متر مربع است و حدود 78 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن 720 در 120 و تراکم پیکسلی 295 اشاره کرد. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3020 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی هوآوی Honor 8S 2020 از فست شارژ بهره نمی برد و به صورت معمولی شارژ می شود. باتری های لیتیوم پلیمری جزو جدیدترین باتری هایی هستند که معرفی شده اند و مزیت های بسیاری برای کاربر دارند. با استفاده از سلول های به کار رفته در این باتری می توان در اشکال مختلف آن را ساخت که در نهایت موجب کوچک شدن و ظربف شدن گوشی می شود. همچنین، این سلول‌ها نرخ تخلیه درونی پایینی، در حدود 5% در هرماه، دارند.

و در انتها به بررسی و معرفی سخت افزار گوشی می رسیم. قلب تپنده ی گوشی را پردازنده ی Mediatek MT6761 Helio A22 تشکیل می دهد. این گوشی در یک نسخه با رم 3 گیگابایت و حافظه ی داخلی 64 گیگابایت وارد بازار شده است. پردازنده مرکزی قدرتمند چهار هسته ای با فرکانس بالا MT6761 ، با سرعت حداکثر تا 2.0 گیگاهرتز ، عملکردی قوی را ارائه می دهد. انجام کارهای گرافیک نیز برعهده پردازنده PowerVR GE8320 است. هیچکدام از سرویس های گوگل بر روی این دستگاه قابل دسترسی نیستند و سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 9.0 بر روی دستگاه نصب شده است.

تعمیر گوشی هوآوی Honor 8S 2020

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Honor 8S 2020 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Honor 8S 2020 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی آنر 8 اس 2020

امکان خرید قطعات گوشی هوآوی Honor 8S 2020 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی Honor 8S 2020 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.