هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت هوآوی آنر در ژوئن سال 2020 از دو گوشی میان رده ی Play4 و Play4 Pro رونمایی کرد. این گوشی ها مشخصات اساسی و همچنین قیمت مناسبی دارند. برای گوشی آنر پلی 4 پرو تراشه Kirin 990 با سرعت 7 نانومتری در نظر گرفته شده است. این پردازنده ی 8 هسته ای شامل دو هسته‌ 2.86 گیگاهرتزی Cortex-A76 و دو هسته 2.09 گیگاهرتزCortex-A76 و چهار هسته 4×1.86 گیگاهرتز Cortex-A55 می شود. تراشه های گرافیکی به دلیل آن که به پردازنده اصلی گره خورده اند، در لیست مشخصات گوشی از اهمیت کمتری برخوردار هستند. پردازنده گرافیکی، تجربه بصری کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد. در نتیجه روی سرعت دستگاه تاثیر می گذارد. اکثر گوشی های سری Honor Play توانسته اند موفقیت خوبی را کسب کنند و حالا هوآوی با معرفی ابن دو گوشی می خواهد موفقیت خود را تکرار کند.

سیستم عامل اندروید 10 روی این گوشی نصب شده و هیچ کدام از سرویس های گوگل در این گوشی قابل دسترسی نیستند. این گوشی در یک نسخه با رم 8 و حافظه ی داخلی 128 وارد بازار می شود. در قسمت جلویی گوشی آنر پلی 4 پرو شاهد نمایشگر 6.57 اینچی با رزولوشن تصویر 1080 در 2400 هستیم. این نمایشگر به پنل IPS LCD مجهز شده و می تواند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهد. در هر اینچ از ال سی دی گوشی هوآوی Honor Play4 Pro حدود 401 پیکسل نمایش داده می شود و دارای نسبت تصویر 20 به 9 است. مساحت این نمایشگر حدود 104 سانتی متر مربع است و حدود 84 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. برای تامین انرژی مورد نیاز نمایشگر از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4200 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری Honor Play4 Pro با استفاده از فست شارژ 40 واتی در مدت زمان 30 دقیقه می تواند شارژ گوشی را از 0 به 0 درصد برساند.

در بالای ال سی دی بریدگی وجود ندارد و دوربین سلفی در داخل یک حفره ی بیضی شکل جای گرفته است. دوربین سلفی دوگانه از سنسور 32 و 8 مگاپیکسلی بهره مند شده است. از ویژگی های مهمی که این گوشی دارد و موجب زیبایی ظاهری آن شده است، ماژول مستطیلی شکل است که داخل آن دوربین دوگانه و فلش قرار گرفته است. به لطف استفاده از چنین دوربین هایی می توانید تصاویر با کیفیت و زنده تر ثبت کنبد. دوربین اصلی هوآوی Honor Play4 Pro به حسگر 40 مگاپیکسلی مجهز شده که ساخت شرکت سونی است. دوربین دیگر با حسگر 8 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.4 در کنار این دوربین جای گرفته است. این گوشی در 4 رنگ فوق العاده ی مشکی، آبی، آبی روشن در بازار موجود است.

تعمیر گوشی هوآوی Honor Play4 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Honor Play4 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Honor Play4 Pro قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید گوشی آنر پلی 4 پرو

امکان خرید قطعات گوشی هوآوی Honor Play4 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی آنر Play4 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.