هیچ محصولی یافت نشد.

کمپانی آنر در آپریل سال 2020 از سه عضو جدید خود 9C ، 9A و 9S رونمایی کرد. این گوشی ها دارای سخت افزار متوسط، باتری بزرگ و همچنین قیمت ارزانی هستند. چیپست مدیا تک Helio P22  که مغز متفکر آنر 9A به شمار می رود وظیفه ی آن اجرای سیستم عامل و اپلیکیشن های گوشی می باشد. پردازنده ی مرکزی از از 8 هسته تشکیل شده که شامل 4 هسته ی 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 هسته ی 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A53 می باشد. این گوشی در یک نسخه با RAM 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی در بازار موجود است. سیستم عامل اندروید 10 روی این دستگاه نصب است و رابط کاربری Magic UI 3.1 نیز روی آن قابل استفاده است. این گوشی به هیچ عنوان نمی تواند از Google Mobile Services استفاده کند و اکوسیستم HMS هواوی جایگزین آن شده است.

درب پشت و فریم اصلی گوشی از پلاستیک ساخته شده اند و در دو رنگ آبی و مشکی طراحی شده اند. روی قسمت پشتی دستگاه فضای مستطیلی شکل دیده می شود و داخل آن دوربین سه گانه به همراه فلش LED جای گرفته اند. اسکنر اثر انگشت که وظیفه ی تامین امنیت اطلاعات داخلی گوشی را بر عهده دارد در قسمت مرکزی درب پشت قرار گرفته است. دوربین اصلی Honor 9A با سنسور 13 مگاپیکسلی مب تواند تصاویر با فوکوس خودکار را ثبت کند. در کنار این دوربین سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. دوربین سلفی در بخش بالایی نمایشگر در داخل یک ناچ قطره ای جای گرفته است. این دوربین می تواند با سنسور 8 مگاپیکسلی واید، تصاویر HDR را ثبت کند.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر IPS LCD با قطر 6.3 اینچی قرار گرفته است. تصاویر در این نمایشگر ها بسیار طبیعی به نظر می رسند و به دلیل قیمت ارزانی که دارند بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. ال سی دی Honor 9A دارای لبه های بسیار باریک و بریدگی در ناحیه ی بالایی است که دوربین سلفی درون آن جای گرفته است. رزولوشن این نمایشگر برابر 1600 در 720 است و در هر اینچ می تواند 278 پیکسل را نمایش دهد. برای تامین انرژی این دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری گوشی آنر Honor 9A از ظرفیت بالایی برخوردار است که در گوشی های اقتصادی کمتر دیده می شود. این باتری قابل تعویض نیست و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکار انجام شود.

تعمیر گوشی هوآوی Honor 9A

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Honor 9A و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Honor 9A قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی آنر 9 ای

امکان خرید قطعات هوآوی Honor 9A به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی Honor 9A روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.