هیچ محصولی یافت نشد.

کمپانی آنر در آپریل سال 2020 از سه عضو جدید خود 9C ، 9A و 9S رونمایی کرد. این گوشی ها دارای سخت افزار متوسط، باتری بزرگ و همچنین قیمت ارزانی هستند. از بین این سه گوشی، Honor 9C گران ترین قیمت را دارد و برای افرادی که به دنبال خرید گوشی با کیفیت مناسب هستند مناسب است. سیستم عامل اندروید 10 روی این گوشی نصب است که با رابط کاربری EMUI 10.1 اجرا می شود. پردازنده ی مرکزی را HiSilicon Kirin 710A تشکیل می دهد که مبتنی بر فن آوری 12 نانومتری است. گوشی 9C تک نسخه ای بوده و با رم 4 و حافظه ی 64 گیگابایتی به بازار وارد می شود. پردازنده مرکزی 8 هسته ای می باشد که شامل 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A73 و 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A53 می شود. انجام بازی ها و کارهای گرافیکی بر عهده ی پردازنده گرافیک Mali-G51 MP4 است و شما می توانید به راحتی به انجام بازی های نیمه سنگین بپردازید.

آنر 9C از نمایشگر تمام صفحه و با کیفیت بهره مند شده است. تاچ و ال سی دی Honor 9C دارای قطر 6.39 اینچ و تراکم پیکسلی 269 است. مساحت تاچ و ال سی دی حدود 100 سانتی متر مربع است و حدود 82.4 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. در بالای ال سی دی هیچ گونه بریدگی دیده نمی شود و دوربین سلفی در داخل یک حفره ی کوچک در سمت چپ ال سی دی جای گرفته است. دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی و قابلیت HDR می توانید تصاویر با محدوده‌ی دینامیکی گسترده را ثبت کند. امکان فیلمبرداری با این دوربین وجود دارد و شما می توانید 30 فریم در ثانیه فیلم را با کبفبت 1080 ثبت کنید. آنر برای دوربین اصلی این گوشی سنگ تمام گذاشته و از 3 سنسور با قابلیت های مختلف بهره گرفته است.

دوربین اصلی آنر 9C با سنسور 48 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم 1.8 مجهز به لنز واید می باشد. دیگر سنسور ها نیز 8 و 2 مگاپیکسلی هستند که مجهز به لنزهای اولتراواید و سنسور عمق تصویر می باشند. روی درب پشت گوشی یک لایه گلس شیشه ای قرار گرفته و در رنگ های مشکی و آبی در بازار موجود می باشد. انرژی مورد نیاز گوشی توسط باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می شود. باتری گوشی Honor 9C از فست شارژ پشتیبانی نمی کند و به صورت معمولی شارژ می شود. آنر 9C قیمت و امکانات مناسبی دارد و تنها مشکل آن فقدان برنامه ها و خدمات گوگل مانند دسترسی به فروشگاه گوگل پلی می باشد که کاربران را با مشکل رو به رو می کند. 

تعمیر گوشی هوآوی Honor 9C

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Honor 9C و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Honor 9C قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی آنر 9 سی

امکان خرید قطعات هوآوی Honor 9C به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی Honor 9C روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.