هیچ محصولی یافت نشد.

کمپانی آنر در آپریل سال 2020 از سه عضو جدید خود 9C ، 9A و 9S رونمایی کرد. این گوشی ها دارای سخت افزار متوسط، باتری بزرگ و همچنین قیمت ارزانی هستند. از بین این سه گوشی، Honor 9S ارزان ترین قیمت را دارد و برای افرادی که به دنبال خرید گوشی با کیفیت مناسب هستند مناسب است. سیستم عامل این گوشی اندروید 10، که با رابط کاربری Magic UI 3.1 پشتیبانی می شود. چیپست در نظر گرفته شده برای این گوشی، مدیاتک MT6762R Helio P22 که روی آن پردازنده ی 8 هسته ی شامل 4هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 هسته 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A53 قرار گرفته است. انجام بازی های نیمه سنگین و کارهای گرافیکی نیز بر عهده ی پردازنده گرافیک PowerVR GE8320 می باشد که در صورت انجام کارهای زیاد داغ نمی کند.

پنل 5.45 اینچی در قسمت جلویی جای گرفته است که شامل هیچ گونه بریدگی نیست. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی 73.8 و مساحت تاچ و ال سی دی گوشی Honor 9S حدود 76.7 سانتی متر مربع است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن 1440 در 720 و تراکم پیکسلی 295 اشاره کرد. در قسمت بالای ال سی دی دوربین سلفی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر گوشی به چشم می خورد. دوربین سلفی Honor 9S دارای حسگر 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد که می تواند 30 فریم در ثانیه فیلم را با کیفیت 1080 ثبت کند. با استفاده از این دوربین می توانید مکالمه ویدئویی انجام دهید و یا عکس های سلفی با کیفیت ثبت کتید.

در قسمت پشتی گوشی فضای مربعی شکل دیده می شود که داخل آن دوربین اصلی به همراه فلش LED جای گرفته است. دوربین اصلی آنر 9S از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می برد که مجهز به لنز واید و گشودگی دیافراگم 2.0 است. در محیط هایی با نور مناسب این دوربین می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. درب پشت از جنس پلاستیک ساخته شده و در رنگ های مشکی، آبی و قرمز مات در بازار موجود است. وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز این گوشی بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3020 میلی آمپر و قابل تعویض توسط کاربر هم نیست. باتری آنر 9S از فست شارژ پستیبانی نمی کند و به صورت معمولی شارژ می شود. درب پشت گوشی با چسب چسبانده شده است و اینکار مانع از ورود آب به داخل گوشی می شود.

تعمیرگوشی هوآوی Honor 9S

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Honor 9S و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Honor 9S قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی آنر 9 اس

امکان خرید قطعات هوآوی Honor 9S به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی Honor 9S روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.