هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت هواوی سعی کرده است تا تولید گوشی V40 5G را در کیفتی بالا از نظر نرم افزاری و سخت افزاری انجام دهد، اما باز هم ممکن است در اثر عوامل مختلف این گوشی دچار مشکلات و یا آسیب­‌هایی بشود. در این موارد باید به فکر تعمیر گوشی هواوی V40 5G خود باشید و به دلیل حساسیت و ظرافت این گوشی­‌ها، نمی‌­توان کار تعمیرشان را به هر کسی سپرد. برای آن که تعمیر گوشی شما به بهترین شکل ممکن انجام شده و در این میان گوشی شما هم آسیب نبیند، باید به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سابقه بالایی در این زمین برخوردار هستند. به طور کلی، تعمیرات گوشی هواوی V40 5G در دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری قرار می‌گیرند. برای تعمیر نرم افزاری آن بیش­تر به مهارت و دانش نیاز بوده و معمولا با هزینه‌­ای کم قابل انجام است. اما تعمیرات سخت افزاری این گوشی کمی پیچیده‌­تر بوده و در بیش­تر موارد نیاز به تعویض قطعات به وجود می­‌آید. در صورتی که گوشی هواوی شما آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد، می­‌توانید با خیالی راحت این کار را به ما بسپارید. مجموعه ما با برخورداری از متخصصان با تجربه و حرفه­ای هم در زمینه نرم افزار و هم در زمینه سخت افزار، کار تعمیر گوشی هواوی V40 5G شما را در کم­ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد. پس اگر تلفن موبایل شما آسیب دیده است، عجله کنید و آن را برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی­ ها رایج گوشی هواوی V40 5G

این گوشی از قطعاتی پیشرفته و با کیفیت و در عین حال ظریف و حساس تولید شده است که در استفاده از آن­ها باید مراقبت‌­های لازم را انجام داد. گوشی هواوی V40 5G شما ممکن است در اثر عوامل مختلفی مانند اصابت ضربه، افتادن از دست­‌تان و یا نفوذ آب، دچار خرابی و آسیب گردد یا از نظر نرم افزاری دچار مشکلاتی شود. رایج­‌ترین موارد آسیب و خرابی این گوشی از لحاظ نرم افزاری شامل اختلال در عملکرد نرم افزار­ها و برنامه­‌ها، ویروسی شدن گوشی و مشکلات سیستم عامل هستند. در صورت وجود مشکلات نرم افزاری در گوشی­‌تان باید به افراد یا مراکزی مراجعه کنید که دانش و تجریه کافی در این زمینه را داشته باشند. متداول­‌ترین آسیب دیدگی­‌های سخت افزاری این گوشی هم شامل شکستگی یا سوختن تاچ و ال سی دی آن، خراب شدن باتری، از کار افتادن هارد و قطعات دیگر آن هستند. مشکلات و آسیب‌­های سخت افزاری نسبت به ایراد­های نرم افزاری، هم سخت­‌تر هستند و هم هزینه بیش­تری برای تعمیرات در پی دارند. در ادامه مهم­ترین مشکلات سخت افزاری گوشی هواوی V40 5G را برای شما بیان خواهیم کرد تا در هنگام مواجهه با آن­ها، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی هواوی V40 5G

شرکت هواوی در ساخت این گوشی از تاچ و ال سی دی نوع AMOLED بهره گرفته که دارای روشنایی 800 نیت است. نرخ نوسازی در تاچ و ال سی دی گوشی هواوی V40 5G برابر با 120 هرتز بوده و رزولوشن یا وضوح آن هم 1236 در 2676 است. از طرفی سایز صفحه این گوشی 6.71 اینچ بوده و دارای مساحت 110.4 سانتی مربع است. این ویژگی­‌ها نشان دهنده کیفیت تاچ و ال سی دی این گوشی هستند، اما باز هم ممکن است در صورت بی­احتیاطی شما، ال سی دی گوشی­ تان در اثر عوامل مختلف آسیب بببیند و نیاز به تعمیر پیدا کند. مهم­‌ترین علائم خرابی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی V40 5G عبارتند از :

  • شکستن یا ترک برداشتن در اثر ضربه یا افتادن از دست­‌تان که باید تاچ و ال سی دی تعویض شود.
  • از کار افتادن بخشی از لمس گوشی یا همه آن به طور کامل
  • به وجود آمدن لکه­‌ها یا نقاط سیاه در صفحه نمایش در اثر سوختن تعدادی از پیکسل­‌ها

این ها مهم­ترین نشانه­‌های خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شما هستند که در این موارد باید جهت تعمیر، به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی هواوی V40 5G

باتری گوشی هواوی V40 5G دارای ظرفیت 4000 میلی آمپری بوده و از قابلیت شارژ سریع 66 واتی برخوردار است. 60 درصد ابتدایی شارژ این باتری در 15 دقیقه و شارژ کامل آن در 35 دقیقه انجام می­‌شود. این باتری قابل جداشدن از باتری نبوده و خود کاربر قادر به خارج کردن و تعویض آن نیست. اگر چه این باتری از کیفیت بالایی برخوردار است، اما مانند سایر قطعات، بعد از گذشت مدتی که از آن استفاده می‌­شود، ممکن است دچار خرابی و آسیب شده و کارایی خود را از دست بدهد. معمولا عمر مفید باتری گوشی هواوی وی 40 5G حدود دو تا سه سال است که بعد از این زمان، احتمالا نیاز به تعویض باتری به وجود خواهد آمد. با توجه به این که باتری این گوشی قابل جدا شدن نیست، برای خارج کردن و تعویض آن باید به مراکز معتبری مراجعه شود که ابزار مناسب برای انجام این کار را دارند. در صورت مشاهده علائم خرابی در باتری گوشی­‌تان، می­توانید با ما تماس بگیرید تا متخصصان ما راهنمایی­‌های لازم را به شما ارائه دهند.

تعویض هارد گوشی هواوی V40 5G

هارد از مهم­ترین اجزای گوشی شماست که وظیفه ذخیره اطلاعات را برعهده داشته و کار مجوز دادن به سیستم عامل برای بوت کردن گوشی را هم انجام می‌­دهد. هارد گوشی هواوی V40 5G در دو ظرفیت 128 و 256 گیگا بایتی بر روی این گوشی قرار گرفته و از رم 8 گیگی پشتیبانی می­‌کند. در صورت آسیب دیدن یا سوختن هارد به طور کامل، علاوه بر این که فعالیت نرم افزار­های گوشی شما مختل می‌­شود، اطلاعاتی را هم که بر روی هارد ذخیره کرده‌­اید، به طور کامل از بین خواهند رفت. اقداماتی مانند نصب و اجرای بازی­‌های سنگین بر روی گوشی، ریست کردن گوشی در هنگام شارژ و استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی می‌­توانند بیش­ترین آسیب را به هارد گوشی شما وارد کنند. در صورتی که هارد شما آسیب دیده یا فکر می­‌کنید در حال خراب شدن است، هر چه سریع­تر به ما اطلاع دهید. متخصصان ما تمام تلاش خود را جهت تعمیر و در صورت نیاز، تعویض هارد هواوی V40 5G شما با بهترین کیفیت انجام می‌­دهند.

تعویض قطعات گوشی هواوی V40 5G

اگر گوشی هواوی V40 5G شما از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری دچار مشکل شده و نیاز به تعویض قطعات آن به وجود آمده است، باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا این کار را به بهترین شکل ممکن و بدون آسیب رساندن به گوشی شما انجام دهند. ما در مجموعه تعمیرات 118 دارای تعمیرکارانی با تجربه و حرفه­‌ای در حوزه سخت افزار و نرم افزار هستیم که با استفاده از تجهیزات مناسب و پیشرفته، کار تعویض قطعات گوشی هواوی V40 5G را با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌­دهند. پس اگر تصمیم به تعویض قطعات گوشی‌­تان دارید، هر چه سریع­تر آن را به صورت حضوری یا از طریق پست برای ما ارسال کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی V40 5G

اگر قصد خرید قطعات گوشی هواوی V40 5G به صورت کاملا اصل و اورجینال را دارید، مرکز تعمیرات 118 بهترین راه برای شماست. مجموعه ما با سابق‌ه­ای طولانی در ارائه قطعات مختلف تلفن‌های همراه به صورت کاملا اورجینال، کار عرضه قطعات گوشی هواوی وی 40 5G را هم انجام می­‌دهد تا شما بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی، نسبت به خرید قطعات اصل این گوشی اقدام نمایید. از طرف دیگر، مجموعه ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا در صورت تمایل، به شکل حضوری به مرکز تعمیرات ما مراجعه کنید و یا این که از هر کجای کشور به صورت غیرحضوری و با استفاده از تماس تلفنی یا ثبت سفارش خود در سایت ما، نسبت به خرید قطعات مورد نیاز برای گوشی­‌تان اقدام نمایید.