هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت هواوی برای عقب نماندن از رقبای خود یعنی سامسونگ، اپل و غیره، سعی می­‌کند گوشی­‌هایی با کیفیت و استقامت بالا تولید کند تا بتواند اعتبار خود را نزد مصرف کنندگان گوشی­‌های موبایل در سراسر دنیا افزایش دهد. گوشی هواوی Honor V40 Lite این شرکت هم با کیفیتی بالا و استقامتی خوب به عنوان یکی از مدل­‌های رده بالا این شرکت ارائه شده است. با وجود این ویژگی‌­ها، باز هم اگر شما دقت لازم در استفاده از این گوشی را نداشته باشید، ممکن است دچار صدمه و آسیب شده و نیاز به تعمیر آن به وجود بیاید. عوامل مختلفی همچون آب دیدن، شکستگی در اثر ضربه و یا افتادن از دست شما در اثر بی‌­احتیاطی، مهم­ترین دلایل آسیب دیدن این گوشی هستند. البته این عوامل بیش­تر سبب به وجود آمدن مشکلات سخت افزاری در گوشی شما می‌­شوند؛ ممکن است گاهی اوقات ایرادهای نرم افزاری هم برای گوشی موبایل‌­تان پیش بیاید. به هر حال، در این مواقع باید جهت تعمیر گوشی هواوی Honor V40 Liteخود به مراکز معتبر تعمیرات مراجعه کنید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از کارشناسان و متخصصان قوی در زمینه تعمیرات نرم افزار و سخت افزار، آمادگی تعمیر گوشی شما را با بهترین کیفیت و در کوتاه­ترین زمان ممکن داریم. پس اگر گوشی هواوی Honor V40 Lite شما آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد، معطل نکنید و هر چه زودتر آن را برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی­ های رایج گوشی هواوی Honor V40 Lite

اگر چه این گوشی هم از نظر سخت افزار و هم از نظر نرم افزار در سطح کیفی بالایی قرار داشته و در بین محصولات رده بالا سرکت هواوی قرار می­‌گیرد، اما باز هم ممکن است از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری دچار صدمه و مشکل گردد. رایج­ترین مشکلات نرم افزاری که گوشی هواوی Honor V40 Liteشما را تهدید می‌­کنند، شامل ورود بد افزار­ها به دستگاه شما و ویروسی کردن آن، اختلال در عملکرد برنامه­‌ها و نرم افزارها و مشکلات سیستم عامل این گوشی می‌­شوند. برای رفع این مشکلات، باید به متخصصانی مراجعه کنید که دانش کافی برای برطرف کردن آن­ها را داشته باشند که در این صورت این ایراد­ها در زمانی کوتاه و با هزینه‌­ای کم، قابل رفع هستند. اما آسیب دیدگی­‌های سخت افزاری دارای شرایطی متفاوت­‌تر بوده و به این دلیل که برای رفع این مشکلات به طور معمول نیاز به تعویض قطعات وجود دارد، ممکن است هزینه بیش­تری را هم برای شما به دنبال داشته باشد. صدمات و آسیب ­های رایج گوشی هواوی Honor V40 Lite شامل شکستگی و سوختن تاچ و ال سی دی، خراب شدن باتری و ساختن یا خراب شدن هارد و سایر قطعات آن می‌­شوند. در ادامه بیش­تر به آسیب­‌های سخت افزاری خواهیم پرداخت تا شما در هنگام مواجهه با آن­ها بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Honor V40 Lite

شرکت هواوی در ساخت این گوشی از صفحه نمایش OLED استفاده کرده است. تاچ و ال سی دی آنر Honor V40 Liteدارای قابلیت پخش فرمت تصویری HDR10 بوده و نرخ نوسازس تصویر در آن 90 هرتز است. سایز صفحه این گوشی 6.57 اینچ و مساحت آن 106 سانتی مربع است. رزولوشن و وضوح تصویر صفحه نمایش این گوشی 1080 در 2340 و تراکم پیکسلی آن برابر با 392 پیکسل بر اینچ می­باشد. اگر چه تاچ و ال سی دی این گوشی از استقامت بالایی هم برخوردار است، اما باز هم در اثر یک سری عوامل ممکن است دچار آسیب شود که مهم‌­ترین آن­ها عبارتند از :

  • شکستگی یا سوختن ال سی دی در اثر ضربه یا سقوط از ارتفاع
  • از کار افتادن قسمت­‌هایی از لمس صفحه نمایش یا همه آن به طور کلی
  • سوختن تعدادی از پیکسل‌­های صفحه نمایش که معمولا در اثر ضربه رخ می­‌دهد و باعث سیاهی نقاط یا ناحیه‌هایی از صفحه نمایش می‌­شود.

در صورت آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی هواوی شما در اثر هرکدام از این عوامل، باید جهت تعمیر یا تعویض به مراکز معتبر مراجعه کنید. مجموعه بهترین گزینه 118 برای انجام این کار با بهترین کیفیت برای شما است.

خرابی باتری گوشی هواوی Honor V40 Lite

باتری استفاده شده در این گوشی از ظرفیت 3800 میلی آمپری برخوردار بوده و از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری قابلیت شارژ سریع 66 واتی دارد و 60 درصد شارژ ابتدایی را تنها در 15 دقیقه پر می­‌کند و برای شارژ کامل آن تا 100 درصد، 35 دقیقه زمان لازم است. با وجود قابلیت‌­های زیاد این باتری و هم چنین کیفیت بالایی که دارد، اما بعد از مدتی که از آن استفاده می‌­شود، ممکن است دچار آسیب شده و رفته رفته کارایی خود را از دست بدهد. البته اکثر باتری­‌ها دارای یک عمر مفید در حدود دو تا سه ساله هستند که بعد از آن کم کم نیاز به تعویض آن­ها به وجود می­‌آید. باد کردن و متورم شدن باتری، داغ شدن باتری در حین انجام فعالیت با گوشی و خالی شدن شارژ سریع باتری، رایج‌­ترین علائم خرابی باتری گوشی هواوی Honor V40 Lite هستند. اگر هر یک از این علائم در باتری گوشی شما وجود دارد و متوجه خرابی آن شده‌­اید، هر چه زودتر به ما اطلاع دهید تا کار تعویض باتری گوشی‌­تان را با باتری اصل و اورجینال انجام دهیم.

آسیب دیدن هارد گوشی هواوی Honor V40 Lite

هارد از قطعات مهم به کار رفته در گوشی هواوی Honor V40 Lite شماست که علاوه بر ذخیره کردن اطلاعات شما، مجوز­های لازم برای بوت کردن گوشی را هم به سیستم عامل می­دهد. در این گوشی از دو نمونه متفاوت هارد با ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی استفاده شده است و از رم 8 گیگی پشتیبانی می‌­کند. ایجاد مشکل برای هارد گوشی‌­تان، علاوه بر این که باعث اختلال در عملکرد برنامه‌­ها و نرم افزار­های‌تان خواهد شد، ممکن است باعث حذف اطلاعات ذخیره شده شما هم بشود. نصب و استفاده از بازی­‌های سنگین، ریست کردن گوشی در هنگام شارژ، ریست کردن آن زمانی که شارژ کم­تر از 20 درصد دارد و استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی مهم‌­ترین مواردی هستند که باعث آسیب دیدن و خرابی هارد گوشی هواوی Honor V40 Lite شما می­‌شوند. در صورتی که هارد گوشی هواوی شما آسیب دیده است و یا متوجه علائم خرابی آن شده‌­اید، نگران نباشید و هر چه زودتر به مجموعه ما مراجعه کنید. متخصصان ما تمام تلاش خود را در جهت تعمیر و جلوگیری از حذف اطلاعات شما انجام خواهند داد.

تعویض قطعات آنر Honor V40 Lite

با توجه به حساسیتی که در تعویض قطعات گوشی هواوی Honor V40 Lite وجود دارد، نمی­‌توان این کار را به هر کسی سپرد. مجموعه ما با برخورداری از تعمیرکارانی ماهر و با تجربه و هم چنین استفاده از ابزار آلات مناسب و پیشرفته برای این کار، کار تعویض قطعات گوشی شما را با بهترین کیفیت و بدون کوچک­ترین آسیب به گوشی شما انجام می‌­دهد. کافی است با مراجعه حضوری به مجموعه، گوشی خود را تحویل داده و یا با استفاده از پست، آن را برای ما ارسال کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی Honor V40 Lite

اگر قصد خرید قطعات آنر Honor V40 Lite را دارید و دنبال جایی هستید که این قطعات را به صورت کاملا اورجینال به شما ارائه کند، مجموعه ما بهترین گزینه برای شماست. ما در مرکز تعمیرات 118 با داشتن سابقه‌­ای بالا در زمینه عرضه قطعات موبایل، قطعات لازم برای گوشی شما را به صورت کاملا اصل و اورجینال ارائه می‌­کنیم تا شما دیگر از بابت این موضوع هیچ گونه دغدغه­‌ای نداشته باشید. شما می­‌توانید برای دریافت این قطعات به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کرده و آن­‌ها را از ما تحویل بگیرید یا این که به صورت غیر حضوری و با استفاده از تماس تلفنی و یا با مراجعه به سایت ما، نسبت به ثبت سفارش خرید قطعات مورد نیاز گوشی­‌تان اقدام نموده و این قطعات را درب منزل خود تحویل بگیرید.