هیچ محصولی یافت نشد.

آیا گوشی شما خراب شده است؟ آیا اختلالات قطعات گوشی، شما را خسته کرده است؟ وقت آن رسیده که مشکلات گوشی خود را رفع کنید و مانند قبل از گوشی استفاده کنید. تلفن همراه از قطعات زیادی تشکیل شده است که ممکن است یک روز خراب شود. خراب شدن تلفن همراه یکی از معضلاتی است که کاربران موبایل درگیر آن هستند. از آنجایی که از تلفن همراه در شرایط گوناگون استفاده می‌شود خراب شدن آن امری طبیعی‌ست. پس اگر قطعات گوشی سونی اکسپریا 10 iii شما خراب شده است جای نگرانی نیست. این اتفاق بسیار رایج می‌باشد. نکته مهم در این مواقع این است که حتما از تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای در این حوزه کمک بگیرید. ما اینجا هستیم تا شما را با برخی نکات مهم در مورد قطعات گوشی آشنا کنیم. تا بتوانید از قطعات گوشی خود استفاده بهینه کنید. در نهایت کنار شما هستیم تا در صورت خرابی هر قطعه نسبت به تعویض و تعمیر آن با بهترین روش‌ها اقدام نمایید. در ادامه به برخی از رایج‌ترین مشکلات تلفن همراه و نکات مهم در مورد آن‌ها می‌پردازیم.

تعمیر گوشی سونی اکسپریا Xperia 10 iii

خرابی‌های رایج تلفن همراه

معمولا خرابی‌های رایج تلفن همراه به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شوند. که به مراتب مشکلات نرم‌افزاری راحت‌تر قابل رفع است. حتی گاهی خود کاربر با کمی پرس‌و‌جو و سرچ در اینترنت به راحتی می‌تواند آن را حل کند. اما مشکلات مهم‌تری که کاربران موبایل با آن سروکار دارند مشکلات مربوط به سخت‌افزار و قطعات موبایل می‌باشد. از رایج‌ترین اتفاقاتی که برای تلفن همراه پیش می‌آید ضربه خوردن و آب خوردگی می‌باشد. که باعث آسیب به بسیاری از قطعات تلفن همراه می‌شود. در اثر ضربه با گوشی ممکن است تاچ و ال سی دی گوشی، دوربین گوشی، بدنه گوشی، اسپیکر گوشی دچار آسیب شود. و اما آب خوردگی نیز بسیاری از قطعات از جمله تاچ و ال سی دی گوشی، هارد گوشی، باتری گوشی، اسپیکر گوشی را دچار آسیب می‌کند. در ادامه رایج‌ترین این خرابی‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

خرابی باتری گوشی سونی Xperia 10 iii

خرابی باتری گوشی سونی Xperia 10 iii

باتری گوشی سونی Xperia 10 iii دارای ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت می‌باشد. ظرفیت بالای این گوشی باعث شده است که کارابران بیشتری خواهان این گوشی باشند. زیرا هر چه ظرفیت باتری بالاتر باشد میزان نگه‌داری شارژ بیشتر است. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است. این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی است. همچنین این گوشی از قابلیت USB Power Delivery پشتیبانی می‌کند.
باتری گوشی یک قطعه پرکاربرد در تلفن همراه است که پس از مدتی استفاده عمرش به پایان می‌رسد. بنابراین خرابی باتری گوشی یک امری اجتناب ناپذیر است. اما می‌توان با رعایت برخی نکات از خراب شدن زودتر از موعد آن جلوگیری کنید. حتما از گوشی در برابر آب خوردگی محافظت کنید. همچنین از شارژر استاندارد استفاده کنید. تا حد امکان نور صفحه نمایش را کم کنید. گاهی اوقات مشکل شارژ نشدن گوشی ممکن است از سوکت شارژ گوشی باشد. قبل از اقدام به تعویض باتری حتما سوکت شارژ آن را بررسی کنید. اما به هر حال اگر باتری گوشی سونی اکسپریا ۱۰ iii شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سونی Xperia 10 iii

اندازه تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا 10 III برابر با 6 اینچ می‌باشد. نوع صفحه نمایش این گوشی از نوع OLED است که ویژگی‌های مختص به خود را دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا برابر با 80.3 درصد می‌باشد. وضوح تصویر یا به بیانی دیگر رزولوشن این گوشی برابر با 1080 در 2520 پیکسل و همچنین تراکم پیکسلی 457 پیکسل در اینچ می‌باشد. که این اعداد بیانگر کیفیت تصویر خوب این گوشی می‌باشد. این گوشی دارای تکنولوژی محافظ کورنینگ گوریلاگلس 6 است.
امروزه یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که برای گوشی همراه پیش می‌آید، این است که به یکباره ضربه محکمی می‌بیند و تاچ و ال سی دی آن از کار می‌افتد. همچنین ریختن مایعاتی مانند آب، چای، آبمیوه روی گوشی باعث سوختن تاچ و ال سی دی می‌شود. در تلفن‌های همراه تاچ ال سی دی، بخش حساس و بیرونی‌ترین قسمت گوشی می‌باشد پس بهتر است از آن مراقبت کنید تا آسیب نبیند. اما به هر حال اگر گوشی شما صدمه دیده و نیاز به تعویض ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ۱۰ iii دارید، حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.
نکات مراقبتی از ال سی دی گوشی:

  • استفاده از محافظ صفحه نمایش
  • توجه به محل قرارگیری گوشی
  • استفاده از قاب مناسب

خرابی هارد گوشی سونی Xperia 10 iii

منظور از هارد گوشی همان حافظه داخلی می‌باشد که اطلاعات با هر فرمتی درون آن ذخیره می‌شود. هارد گوشی سونی اکسپریا ۱۰ iii، دارای ظرفیت 128 گیگابایت 6 گیگابایت است. هارد گوشی یک تراشه ریز است که روی مادر برد گوشی قرار گرفته است. مEMMc یا همان هارد گوشی دارای دو بخش است. یک بخش که مربوط به ذخیره اطلاعات می‌باشد و بخشی دیگر مربوط به کنترلر آن است. ویژگی‌های خاصی که در بخش کنترلر EMMC وجود دارد اجازه بوت کردن سیستم عامل را می‌دهد و به همین دلیل برای گوشی‌ها و تبلت‌ها مناسب است‌. این قطعه ریز و حساس گاهی ممکن است دچار آسیب شود. در صورت آسیب دیدن هارد گوشی سونی اکسپریا ۱۰ iii خود هر چی سریع‌تر نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمایید.

خرابی شیشه دوربین گوشی سونی اکسپریا 10 iii

شیشه دوربین یک قطعه محافظتی می‌باشد که از لنز دوربین گوشی محافظت می‌کند. اکر گوشی ضربه ببیند شیشه دوربین از لنز گوشی در برابر شکستن و خط و خش محافظت می‌کند. اگر شیشه دوربین گوشی سونی اکسپریا 10 iii شما خراب شده است به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی سونی Xperia 10 iii

اگر گوشی سونی شما دچار آسیب شده است نگران نباشید. در مجموعه ما تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا ۱۰ iii به دست تعمیرکاران مجرب انجام می‌شود. تعمیرکاران مجموعه ما از تجهیزات اورجینال برای تعمیر تلفن همراه استفاده می‌کند. کافی‌ست دستگاه خود را به ما بسپارید. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری به مجموعه ما بیاورید. یا به وسیله پیک برای ما ارسال کنید. خیال‌تان از رفع مشکل گوشی‌تان راحت باشد تعویض قطعات در مجموعه ما شامل گارانتی می‌باشد. در صورت وجود قطعه در مرکز تعمیرات تعویض قطعات در کم‌تر از ۲ ساعت انجام می‌شود. دوستانی که ساکن تهران هستند می‌توانند از پیک رایگان مجموعه ما استفاده کنند.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia 10 iii

اگر به دنبال قطعات اصل و اورجینال می‌گردید مسیر را درست آمده‌اید. مجموعه ما در مرکز تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. که ارسال به سراسر ایران دارد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا ۱۰ مارکه سه را دارید ما در خدمت شما هستیم. شما می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. در صورتی که قطعه مورد نظر را در سایت ما پیدا کردید اما قیمت آن درج نشده بود. می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما در واحد فروش از قیمت قطعات گوشی سونی Xperia 10 iii مطلع شوید‌. با ما خریدی مطمئن را تجربه کنید.