هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی گیمینگ و فوق العاده قدرتمند بلک شارک 3 پرو در مارچ 2020 به بازار معرفی شده است. زوایای خشن و استحکام بدنه ی این گوشی تقریبا در همه ی سری ها دیده می شود. دارای بدنه و فریم آلومنیومی است و مقاومت بدنه نقش اساسی را بازی می کند. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Black Shark 3 Pro دارای قطر 7.1 اینچ و تراکم پیکسلی 484 می باشد. مساحت ال سی دی این گوشی حدود 123.7 سانتی متر مربع است و حدود 83.6 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. دوربین واید 20 مگاپیکسلی این گوشی در بالای ال سی دی به چشم می خورد. تمرکز اصلی  این گوشی علاوه بر بحث گیمینگ بودن آن روی دوربین ها هم است.

روی قسمت پشتی این گوشی فضای مثلثی شکل طراحی شده و دوربین سه گانه به همراه فلش LED درون آن جای گرفته اند. این سه لنز 64،13 و 5 مگاپیکسلی می توانند تصاویر واید و با کیفیتی را ثبت کنند. اسکنر اثر انگشت در این قسمت دیده نمی شود زیرا زیر نمایشگر تعبیه شده است. برای تامین انرژی این فبلت از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر استفاده شده است. باتری گوشی شیائومی Black Shark 3 Pro با کمک فست شارژ 65 واتی می تواند در مدت زمان 38 دقیقه گوشی را فول شارژ کند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی، اندروید Android 10.0 و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد. گوشی بلک شارک 3 پرو در دو حجم 512 و 256  مگابایتی در نظر گرفته شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Black Shark 3 Pro

تعمیر گوشی Black Shark 3 Pro از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها انجام می شود. تعمیر این گوشی به دلیل پیچیدگی که در ساخت آن وجود دارد کار هر کسی نیست و هر تعمیرکاری نمی تواند این تعمیر را انجام دهد. در این مجموعه تعمیرکاران خبره و مجربی مشغول به فعالیت هستند که می توانند هر گونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما را برطرف کنند. کلیه ی تعمیرات شامل گارانتی می شوند و به هنگام تحویل گوشی به شما داده می شود. در صورتی که شرایط مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض قطعات گوشی شیائومی Black Shark 3 Pro در اولین فرصت گوشی برای شما ارسال می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی بلک شارک 3 پرو

در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی های مختلف با کیفیت اورجینال موجود است. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی Black Shark 3 Pro و یا دیگر محصولات را دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه و بررسی محصولات بهترین انتخاب را داشته باشند. در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال جهت خرید و اطلاع از قیمت قطعات گوشی شیائومی Black Shark 3 Pro می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند.