هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی گیمینگ و فوق العاده قدرتمند بلک شارک 3 در مارچ 2020 به بازار معرفی شده است. زوایای خشن و استحکام بدنه ی این گوشی تقریبا در همه ی سری ها دیده می شود. دارای بدنه و فریم آلومنیومی است و مقاومت بدنه نقش اساسی را بازی می کند.  در این گوشی از پنل قدرتمند AMOLED با اندازه 6.67 اینچ بهره گرفته شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Black Shark 3 حدود 107.4 سانتی متر مربع است و 82.4 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 2400 به 1080 و تراکم پیکسلی 395 اشاره کرد. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر جای گرفته است و با این لنز می توانید از خود تصاویر واید بگیرید.

روی قاب پشتی این گوشی گیمینگ سه لنز به چشم می خورد. این لنزها 64، 13 و 5 مگاپیکسلی بوده و به ترتیب واید، فوق واید و تشخیص عمق هستند. دوربین اصلی این گوشی دارای گشدگی دیافراگم f/1.8 می باشد و می تواند در نور ضعیف شب تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. این دوربین ها داخل یک فضای مثلثی شکل با طراحی هوشمندانه ای قرار گرفته اند. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4720 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Black Shark 3 با استفاده از تکنولوژی فست شارژ 65 واتی می تواند در مدت 38 دقیقه فول شارژ شود. باتری این گوشی قاتبل تعویض نیست و هرگونه جابه جایی و تعویض باید به دست تعمیرکار انجام شود.

تعمیر گوشی شیائومی Black Shark 3

تعمیر گوشی Black Shark 3 از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها انجام می شود. تعمیر این گوشی به دلیل پیچیدگی که در ساخت آن وجود دارد کار هر کسی نیست و هر تعمیرکاری نمی تواند این تعمیر را انجام دهد. در این مجموعه تعمیرکاران خبره و مجربی مشغول به فعالیت هستند که می توانند هرگونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما را برطرف کنند. کلیه ی تعمیرات شامل گارانتی می شوند و به هنگام تحویل گوشی به شما داده می شود. در صورتی که شرایط مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض قطعات گوشی شیائومی Black Shark 3 در اولین فرصت گوشی برای شما ارسال می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی بلک شارک 3

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Black Shark 3 را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی شیائومی Black Shark 3 مطلع شوید. اگر قطعه ی خاصی را مد نظر دارید و روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار برای شما ارسال شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. از جمله قطعات گوشی شیائومی بلک شارک 3 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده، باتری و … اشاره کرد.