هیچ محصولی یافت نشد.

این روز ها بازار گوشی های گیمینگ بسیار رقابتی است و ما هر روز شاهد معرفی یک گوشی گیمینگ هستیم. شیائومی گوشی گیمینگ Black Shark 3s را با صفحه نمایش 120 هرتز در آگوست سال 2020 به بازار عرضه کرده است. پنل لمسی خازنی AMOLED برای این گوشی در نظر گرفته شده است که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. در هر اینچ از این نمایشگر 395 پیکسل نمایش داده می شود. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Black Shark 3S حدود 107 سانتی متر مربع است و نزدیک به 83 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. از رزولوشن تصویر 1080 در 2400 بهره می برد و روشنایی نمایشگر به 500 نیت می رسد.

در قسمت جلویی دستگاه لبه های بسیار باریکی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی، اسپیکر و سنسور مجاورت جای گرفته است. دوربین سلفی این گوشی از سنسور 20 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 بهره مند شده است. از قابلیت ها این دوربین می توان به عکس برداری HDR و فیلم برداری با کیفیت 1082 اشاره کرد. درب پشت دستگاه از طراحی منحصر به فرد و ویژه ای بهره می برد. ماژول مثلث شکلی در قسمت پشتی دستگاه جای گرفته و داخل آن دوربین سه گانه به همراه فلش LED جای گرفته است. این دوربین سه گانه شامل سنسور 64 مگاپیکسلی عریض، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی عمق سنج می شود. این مجموعه ی عکاسی می تواند تصاویر با کیفیت و واضحی را ثبت کنند.

بلک شارک 3S به تراشه ی قدرتمند اسنپ دراگون 865 به همراه حافظه رم و حافظه ذخیره سازی پر سرعت LPDDR5 و UFS 3.1 مجهز شده است. روی این پردازنده، پردازنده ی گرافیکی Adreno 650 جای گرفته است. این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 12 و 256، 12 و 128 گیگابایت به بازار عرضه شده است. تامین انرژی مورد نیاز دستگاه بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4729 میلی آمپر ساعت است. باتری گوشی شیائومی Black Shark 3S با کمک فست شارژ 65 واتی شارژ می شود. شیائومی ادعا کرده است، با استفاده از این شارژر باتری گوشی برای فول شارژ شدن فقط به 38 دقیقه وقت نیاز دارد.

تعمیر گوشی شیائومی Black Shark 3S

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Black Shark 3S و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Black Shark 3S وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی بلک شارک 3 اس

امکان خرید قطعات شیائومی Black Shark 3S به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Black Shark 3S روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.