هیچ محصولی یافت نشد.

تعمیر گوشی شیائومی Poco F3

با وجود مناسب و با کیفیت بودن گوشی شیائومی Poco F3 هم از نظر نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری، ولی باز هم امکان آسیب دیدگی این گوشی وجود دارد. اصابت ضربه، افتادن از دست شما در حین استفاده و آب دیدگی از متداول‌ترین دلایلی هستند که گوشی شیائومی شما را از نظر سخت افزاری دچار مشکل می‌کنند. مشکلات نرم افزاری این گوشی هم به طور معمول بر اثر نفوذ بدافزار به آن‌ به وجود می‌آید، حال ممکن است این بدافزارها از طریق اینترنت و یا دستگاه‌های دیگر که به آن‌ها متصل می‌شوید به گوشی‌تان وارد شوند. در هر کدام از این موارد گوشی شما دچار آسیب و خرابی شده و قسمتی از عملکرد خود را از دست می‌دهد یا این که به طور کلی از کار می‌افتد. در این مواقع باید جهت تعمیر گوشی به افراد و موسسه‌های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید تا کار تعمیر گوشی شما را با کیفیتی مناسب انجام داده و در صورت نیاز از قطعه‌های اورجینال در تعویض استفاده کنند. مجموعه ما با سابقه‌ای بالا در زمینه تعمیرات گوشی‌های موبایل، آمادگی دارد تا تعمیر سخت افزاری و یا نرم افزاری گوشی شما را در بهترین کیفیت انجام دهد. ما با استفاده از جدیدترین تجهیزات برای تعمیر گوشی‌های تلفن و به کارگیری متخصصین حرفه‌ای در زمینه نرم افزار و سخت افزار، خیال شما را از بابت تعمیر گوشی‌تان راحت کرده‌ایم. پس اگر موبایل شیائومی شما دچار ایراد و خرابی شده است، هر چه سریع‌تر آن را به صورت حضوری و یا از طریق پست به دست ما برسانید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر کرده و به شما تحویل دهیم.

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی شیائومی Poco F3

به طور کلی آسیب‌های گوشی شیائومی Poco در دو دسته قرار می‌گیرند که شامل خرابی‌های سخت افزاری و ایرادات نرم افزاری هستند. ایجاد اختلال در عملکرد برنامه‌ها و نرم افزار‌های گوشی و یا به اصطلاح هنگ کردن آن، ویروسی شدن گوشی و مشکلات سیستم عاملی از رایج‌ترین آسیب‌های نرم افزاری هستند که گوشی شما ممکن است با آن‌ها مواجه شود. در هنگام برخورد با چنین مشکلاتی باید به مراکزی که دارای مهارت و دانش نرم افزاری خوبی هستند مراجعه کنید تا این مشکل گوشی‌تان را برطرف کنند. این گونه ایرادات معمولا در زمانی کوتاه و با پرداخت هزینه‌ای اندک قابل رفع شدن هستند. دسته دیگر از آسیب دیدگی‌ها مشکلات سخت افزاری هستند که شکستگی و سوختن تاچ و ال سی دی، خرابی باتری، ایراد پیدا کردن هارد و قطعات  دیگر گوشی، از متداول‌ترین موارد در این زمینه‌ می‌باشند. آسیب‌های سخت افزاری به طور معمول با هزینه بیش‌تری برای شما همراه هستند و البته به مهارت بیش‌تری هم برای تعمیرات نیاز دارند. در ادامه هر کدام از این آسیب‌ها را بیش‌تر توضیح می‌دهیم تا در صورت مواجهه با آن‌ها، بدانید چه کاری باید انجام دهید.

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Poco F3

در صفحه نمایش این گوشی از فناوری AMOLED استفاده شده است که از فرمت تصویری HDR10+ پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی تصویر در این گوشی 120 هرتز است، بدین معنی که در هر ثانیه 120 بار صفحه نمایش گوشی به روز رسانی می‌شود. سایز تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Poco F3برابر با 6.67 اینچ و مساحت صفحه آن در حدود 107 سانتی متر مربع است. نسبت صفحه نمایش به کل سطح گوشی 85.9 درصد و نسبت ابعاد تصویر 19:9 است. وضوح و رزولوشن تصویر در صفحه نمایش این گوشی برابر با 1080 در 2400 بوده و تراکم پیکسلی آن 395 پیکسل در اینچ است. هم چنین برای محافظت بیش‌تر تاچ و ال سی دی این گوشی از لایه محافظ Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است. با این وجود باز هم تاچ و ال سی دی آن در برابر ضربات شدید و یا نفوذ آب آسیب پذیر است. هنگامی که تاچ و ال سی دی گوشی Poco F3 شما در اثر عوامل مختلف دچار آسیب دیدگی می‌شود، علائمی هم‌چون سوسو زدن صفحه نمایش، ایجاد نقاط و یا خطوط رنگی در صفحه و از کار افتاد تاچ در گوشی شما ظاهر می‌شوند که با مشاهده آن‌ها باید به فکر تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌تان باشید.

خرابی باتری گوشی شیائومی Poco F3

در این گوشی از باتری مناسب و با کیفیتی استفاده شده است که دارای ظرفیتی برابر با 4520 میلی آمپر بوده و از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری درای قابلیت شارژ سریع 33 واتی است که 100 درصد شارژ کامل آن تنها در 52 دقیقه انجام می‌گیرد. البته این باتری دارای یک عمر مفید مشخص و به طور میانگین بین دو تا سه سال است که بعد از این مدت ممکن است کارایی خود را از دست بدهد. در این موارد معمولا علامت‌های در باتری و عملکرد آن‌ به وجود می‌آیند که شما با مشاهده آن‌ها می‌توانید متوجه خرابی باتری گوشی‌تان شوید. متداول‌ترین علائم خرابی باتری گوشی شیائومی Poco F3 عبارتند از :

  • خالی شدن شارژ آن با سرعتی بالا
  • باد کردن و متورم شدن باتری
  • داغ شدن باتری در هنگام فعالیت با گوشی
  • طولانی شدن زمان شارژ کامل باتری
  • خاموش شدن گوشی در هنگام جدا کردن آن از شارژ

این موارد مهم‌ترین علائمی هستند که خرابی باتری شما را نشان می‌دهند که بعضی از آن‌ها می‌توانند بسیار خطرناک باشند. به همین دلیل باید با مشاهده آن‌ها هر چه سریع‌تر نسبت به تعویض باتری اقدام نمایید.

تعویض هارد گوشی شیائومی Poco F3

هارد هم یکی دیگر از قطعات مهم گوشی شما است که در بسیاری از موارد در اثر استفاده از شارژرهای تقلبی، اجرای بازی‌های سنگین و حتی عوامل فیزیکی مانند نفوذ آب به گوشی، ممکن است دچار آسیب و خرابی شود. هارد گوشی شیائومی Poco F3 در دو ظرفیت 128 و 256 گیگا بایت بر روی این گوشی قرار می‌گیرند که قابلیت پشتیبانی از رم 6 و 8 گیگی را دارد. هارد علاوه بر این که وظیفه ذخیره اطلاعات گوشی را بر عهده دارد، اجازه بوت کردن گوشی را هم به سیستم عامل می‌دهد؛ پس اگر هارد گوشی شما آسیب ببیند، عملکرد برنامه‌ها و نرم افزارهای موجود بر روی گوشی دچار اختلال شده و حتی امکان حذف شدن اطلاعات هم وجود داشته دارد. به همین دلیل، در صورت مشاهده علائم خرابی هارد، باید هر چه سریع‌تر به مراکزی معتبر که کار تعمیر هارد را انجام می‌دهند مراجعه کنید تا در صورت امکان آن را تعمیر کرده و از حذف شدن اطلاعات‌تان جلوگیری شود. مختل شدن عملکرد نرم افزارهای گوشی، تغییر آیکون برنامه‌ها و حذف شدن خود به خودی اطلاعت از مهم‌ترین علائمی هستند که خرابی هارد را نشان می‌دهند.

تعویض قطعات گوشی شیائومی Poco F3

در صورتی که گوشی Poco F3 شما از لحاظ نرم افزار و یا سخت افزار با مشکل رو به رو شده است و تصمیم به تعویض قطعات آن گرفته‌اید، مجموعه ما بهترین گزینه برای شما است. زیرا ما در مجموعه تعمیرات 118 با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه در زمینه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری، کار تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی شما را در بهترین کیفیت ممکن انجام می دهیم. یرای این کار شما می‌توانید گوشی‌تان را به صورت حضوری به ما تحویل داده و یا این که ان را به وسیله پست برای ما بفرستید.

خرید قطعات گوشی شیائومی Poco F3

اگر قصد خرید هر کدام از قطعات گوشی شیائومی Poco F3 خود را دارید و در عین حال اصل و با کیفیت بودن آن‌ها هم برای شما اهمیت دارد، این قطعات را از ما تحویل بگیرید. ما با ارائه انواع قطعات گوشی شیائومی شما به صورت کاملا اورجینال و با کیفیت، این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا با خیالی راحت نسبت به خریداری این قطعات اقدام نمایید. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به مجموعه ما، این قطعات را تحویل گرفته و یا این که به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت، نسبت به ثبت سفارش خرید قطعات مورد نیاز خود اقدام نموده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.