هیچ محصولی یافت نشد.

احتمالا شما هم مانند بسیاری از کاربران با مشکلات و ایراداتی در گوشی Poco M3 Pro 5G خود مواجه شده‌اید و دنبال راه چاره آن می‌گردید. با این که این گوشی در دسته بهترین مدل‌های میان رده شرکت سامسونگ قرار می‌گیرد، اما امکان آسیب دیدگی آن در اثر تعداد زیادی از عوامل وجود دارد. با توجه به این که صرف آسیب دیدن بخشی از گوشی نمی‌توان آن را تعویض نمود، بهترین راهکار تعمیر مناسب و اساسی آن است. با این کار شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کم‌تر از آن چیزی که بخواهید یک گوشی جدید بخرید، مجددا عملکرد موبایل خودتان را بازیابی کنید. گوشی شما ممکن است در اثر عوامل متعددی از جمله ضربه خوردن،‌ آب دیدگی، افتادن از دست‌تان و یا نفوذ بدافزار دچار مشکلاتی شود. هر کدام از این موارد ممکن است به نحوی متفاوت به موبایل شما آسیب وارد ‌کنند که برای تعمیر آن باید به متخصصین این حوزه مراجعه نمایید. سپردن گوشی به افراد ناوارد و غیرحرفه‌ای،‌ می‌تواند ریسک بزرگی باشد؛ چرا که امکان ایجاد آسیب‌های بیش‌تر در موبایل‌تان وجود خواهد داشت. ما در مرکز تعمیرات 118 از متخصصین حرفه‌ای در زمینه تعمیر گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنیم. بنابراین ابتدا گوشی شما به خوبی بررسی شده و عیب آن پیدا می‌شود، در ادامه کار تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 Pro 5G با کیفیتی بالا صورت خواهد گرفت. پس اگر گوشی Poco M3 Pro 5G شما از هر نظر دچار اشکال شده است، وقت را از دست ندهید و هر چه زودتر آن را برای ما بفرستید.

آسیب دیدگی‌های متداول گوشی شیائومی Poco M3 Pro 5G

آسیب دیدگی‌های متداول گوشی شیائومی Poco M3 Pro 5G

اگر بخواهیم ایرادات گوشی شیائومی شما را دسته بندی کنیم، می‌توان آن‌ها را در دو گروه مشکلات نرم افزاری و خرابی‌های سخت افزاری قرار داد. ایجاد اختلال در عملکرد گوشی و یا به اصطلاح هنگ کردن آن، ویروسی شدن موبایل و مشکلات بالا آمدن سیستم عامل از جمله مهم‌ترین ایرادات نرم افزاری این گوشی هستند. این مشکلات در بیش‌تر موارد دلیایلی غیر فیزیکی دارند که می‌تواند استفاده نادرست شما از گوشی‌تان یا نفوذ برخی بدافزارها باشد. برای برطرف کردن ایرادات نرم افزاری گوشی Poco M3 Pro 5G باید به مجموعه‌هایی مراجعه کنید که از دانش و مهارت بالایی در این حوزه برخوردارند. این دسته از مشکلات به طور معمول در مدت زمان کوتاهی قابل رفع شده هستند. اما گروه دیگر از آسیب‌ها که ممکن است موبایل شما با آن مواجه شود، خرابی‌های قطعات سخت افزاری است. این گونه ایرادات، به این دلیل که برای برطرف کردنشان نیاز به تعویض قطعه وجود دارد، ‌هم به زمان بیش‌تر و هم مهارت بالاتری احتیاج دارند. بنابراین برای رفع این گونه آسیب دیدگی‌ها باید به مراکز معتبر در زمینه تعمیر گوشی‌های موبایل مراجعه نمایید. با توجه به اهمیت و البته رایج بودن این گونه ایرادات در گوشی شما، تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها و راه‌های رفع‌شان را بیان خواهیم کرد.

شکستگی و ایراد تاچ و ال سی دی پوکو M3 Pro 5G

شکستگی و ایراد تاچ و ال سی دی پوکو M3 Pro 5G

این مورد از رایج‌ترین مشکلات در همه گوشی‌های موبایل است که گوشی شیائومی شما هم از آن مستثنی نیست. در گوشی شما از صفحه نمایش IPS LCD استفاده شده که نرخ به روز سانی تصویر در آن 90 هرتز می‌باشد. هم چنین تراکم پیکسلی آن 405 بوده و به این معنا است که در هر اینچ از این گوشی، 405 پیکسل قرار گرفته است. به این ترتیب شما می‌توانید تصاویری با کیفیت بالا را در گوشی‌تان مشاهده کنید. علاوه بر این، برای حفظ ال سی دی شیائومی پوکو M3 Pro 5G از آسیب دیدن، بر روی صفحه نمایش آن از لایه محافظ Corning Gorilla Glass 3 استفاده شده است. اگر چه این گلس مقاومت خوبی برای صفحه نمایش ایجاد می‌کند، اما نمی‌تواند در برابر ضربات شدید یا فشارهای زیاد تاب‌آوری کند. بنابراین باید مراقبت‌های لازم از گوشی‌تان را داشته باشید تا شرایط آسیب برا آن پیش نیاید. اما در صورتی که این اتفاق رخ دهد و صفحه نمایش آسیب ببیند، باید به فکر تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی پوکو M3 Pro 5G باشید. چرا که این کار هزینه بسیار کم‌تری را نسبت به خرید یک گوشی جدید برای شما در پی دارد. اما نکته‌ای که در این کار اهمیت دارد، استفاده از تاچ و ال سی دی اصلی و با کیفیت جهت تعویض است که حتما باید به آن توجه داشته باشید.

خرابی باتری گوشی Poco M3 Pro 5G

خرابی باتری گوشی Poco M3 Pro 5G

در این گوشی از یک باتری مناسب استفاده شده است که ظرفیتی برابر با 5000 میلی آمپر دارد. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است که نسبت به باتری‌های لیتیوم یونی مزایایی از جمله وزن سبک‌تر و قدرت شارژدهی بیش‌تر دارد. هم چنین باتری شیائومی پوکو M3 Pro 5G از قابلیت فست شارژ 18 واتی برخوردار است که باعث می‌شود شارژ کامل در مدت زمان کم‌تری انجام گیرد. اما این باتری هم مانند سایر قطعات گوشی‌تان یک کالای مصرفی است و پس از مدتی که از ان استفاده می‌شود، کم کم از قدرت آن کاسته خواهد شد. این موضوع تا جایی پیش می‌رود که باتری دیگر توانایی تامین انرژی لازم برای گوشی‌تان را نداشته باشد. در این مواقع علائمی در موبایل‌تان ظاهر می‌شود که نشان از خرابی باتری دارندو متداول‌ترین این نشانه‌ها عبارتند از:

  1. داغ شدن باتری در هنگام کار با گوشی
  2. طولانی شدن مدت زمان انجام شارژ
  3. متورم شدن و باد کردن باتری
  4. تخلیه سریع شارژ گوشی در زمانی کوتاه

در هنگام مواجهه با این علائم باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعویض باتری اقدام نمایید تا دوباره کارکرد مناسب موبایل‌تان را به دست آورید.

آسیب دیدن سوکت شارژ گوشی پوکو M3 Pro 5G

یکی دیگر از مشکلات گوشی شما که امکان بروز آن هم بسیار بالا است، خرابی سوکت شارژ است. با توجه به این که این قطعه بسیار حساس بوده و به دفعات مکرر هم از آن استفاده می‌شود، در صورتی دقت نداشتن هنگام استفاده، آسیب دیدن آن حتمی است. برخی اقدامات مانند استفاده از شارژر گوشی‌های دیگر، وارد کردن اشیاء به درون سوکت، استفاده از شارژرهای تقلبی و نامناسب و وارد کردن اریب و نادرست شارژر خود گوشی، می‌توانند به این قطعه آسیب برسانند. پس باید به این نکات توجه لازم را داشته و از انجام این اقدامات خودداری نمایید. زمانی هم که احساس کردید سوکت شارژ گوشی Poco M3 Pro 5G شما دچار آسیب شده است، باید جهت تعویض آن اقدام نمایید. شارژ نشدن گوشی، قطع و وصل شدن شارژ و شارژ شدن موبایل تنها با وارد کردن شارژر با یک قلق خاص از جمله علائمی هستند که خرابی سوکت شارژ را به شما نشان می‌دهند.

تعویض قطعات شیائومی Poco M3 Pro 5G

در صورتی که موبایل شما آسیب دیده و می‌خواهید آن را تعمیر کنید یا قصد تعویض برخی قطعات را دارید، باید این کار را به مراکزی معتبر بسپارید. چرا که تعمیر و تعویض قطعات گوشی Poco M3 Pro 5G شما کاری حساس بوده و نیاز به مهارت بالایی دارد. هم چنین باید مطمئن باشید که از قطعاتی اورجینال و با کیفیت در گوشی شما استفاده خواهد شد. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از نیروهای تعمیرکار حرفه‌ای، کار تعویض قطعات گوشی‌تان را با کیفیتی عالی انجام می‌دهیم. پس اگر موبایل شما از نظر سخت افزار یا نرم افزار دچار مشکل شده است، کافی است آن را به صورت حضوری ویا با استفاده از پست برای ما ارسال کنید.

خرید قطعات گوشی Poco M3 Pro 5G

اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران دغدغه خرید قطعات با کیفیت و اصل برای گوشی‌تان را دارید، دیگر نگران این موضوع نباشید. ما در مرکز تعمیرات 118 انواع قطعات گوشی Poco M3 Pro 5G شما را به صورت کاملا اصل و اورجینال ارائه می‌دهیم. پس شما عزیزان می‌توانید با خاطری آسوده قطعات مورد نیاز خود را تهیه کرده و بر روی موبایل‌تان استفاده کنید. ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا از سراسر کشور به صورت غیرحضوری، این قطعات را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. البته در صورت سکونت در شهر تهران هم می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کرده و آن‌ها را تحویل بگیرید.