هیچ محصولی یافت نشد.

هر گوشی هوشمندی ممکن است روزی گذرش به تعمیرگاه بیفتد. زیرا گوشی‌های هوشمند دارای قطعات مختلفی هستند و این قطعات آسیب پذیرند. آسیب‌های مختلفی می‌تواند گریبان‌گیر گوشی‌های هوشمند شود. گوشی شیائومی Poco X3 NFC از همین دسته است. خوشبختانه آسیب دیدن یک قطعه از گوشی به معنای خراب شدن کلی گوشی نیست. شما می‌توانید گوشی شیائومی  Poco X3 NFC  را تعمیر کنید. بعضی از مشکلات به وجود آمده را خود شما عزیزان در خانه می‌توانید برطرف کنید. شاید با راه‌هایی که در ادامه برای انواع آسیب دیدگی‌ها مطرح می‌کنیم بتوانید مشکلتان را بدون مراجعه به تعمیرگاه برطرف کنید. تمامی مشکلات گوشی Poco X3 NFC در ادامه آورده شده است. این مشکلات به همراه راه حل یا دلایل وقوع به طور کامل در ادامه مطلب قابل مشاهده است. بنابراین هیچگونه نگرانی به خود راه ندهید. مرکز ما در خدمت شماست تا تعمیر گوشی شیائومی Poco X3 NFC در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام شود. اگر که احیانا مشکل شما عزیزان در این مطلب پوشش داده نشده بود،  می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید و از راهنمایی آنها استفاده کنید.

تعمیر گوشی گوگل Pixel 5

آسیب دیدگی های گوشی شیائومی  Poco X3 NFC

در این قسمت شما را با تمام آسیب دیدگی‌هایی که ممکن است به سراغ گوشی Poco X3 NFC بیاید آشنا می‌کنیم. انواع مختلف آسیب دیدگی‌های این گوشی به قرار زیر است:

  • آسیب دیدگی هایی که ممکن است برای تاچ و ال سی دی پیش آید.
  • آسیب دیدگی هایی که ممکن است برای باتری به وجود آید.
  • مشکلات شارژ و عدم شارژ شدن گوشی
  • مشکل خاموشی گوشی
  • آسیب دیدگی و خرابی هارد این گوشی
  • مشکلات صدا و اسپیکر
  • و …

در ادامه تمامی این مشکلات به طور کامل توضیح داده شده است. تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی Poco X3 تخصص ماست. اگر که احیانا مشکل شما عزیزان در این مطلب پوشش داده نشده بود می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید و از آنها راهنمایی بخواهید. آنها شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی Poco X3 NFC

تاچ و ال سی دی از قطعات بسیار حساس گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند. همین حساس بودن مراقبت بیشتری از گوشی را می‌طلبد. تاچ و ال سی دی گوشی Poco X3 بنا به دلایل مختلفی آسیب می‌بیند. از جمله مهم‌ترین دلایل خرابی تاچ و ال سی دی می‌توان به آبخوردگی، ضربه شدید و همچنین افتادن از ارتفاع اشاره کرد. همیشه این مورد را به خاطر داشته باشید که آب دشمن اصلی گوشی است. هیچ‌وقت گوشی خود را در معرض تماس با آب قرار ندهید. برای کاهش شدت ضربه خوردگی گوشی نیز می‌توانید از گارد و یا کاور استفاده کنید. همچنین استفاده از گلس محافظ نمایش نیز می‌تواند تاثیر گذار باشد. در صورت رعایت کردن این موارد آسیب دیدگی گوشی‌تان به حداقل می‌رسد. موارد زیر علائم آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی به شمار می‌آید.

  1. سیاه شدن قسمتی از صفحه نمایشگر
  2. اختلال در لمس صفحه نمایش و یا عدم کارکرد آن
  3. شکسته شدن صفحه نمایش گوشی
  4. وجود لکه‌های سیاه بر روی صفحه نمایش

به 4 مورد از مهم‌ترین علائم خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Poco X3 NFC  اشاره کردیم. شما عزیزان در صورت خرابی این قطعه می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید.

آسیب دیدگی باتری Poco X3 NFC

تعمیر گوشی گوگل Pixel 5

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای همه کاربران به وجود بیاید خرابی باتری گوشی Poco X3 NFC است. خرابی باتری موضوعی طبیعی است. باید بدانید که باتری یک قطعه مصرفی است و پس از گذشت مدت زمان مشخصی عمر مفید خود را از دست می‌دهد. هر باتری طول عمر مفید 2 ساله دارد. پس از گذشت دو سال دیگر نباید از باتری انتظار همان کارکرد اولیه را داشت. همه‌ی باتری‌ها اینگونه اند. این موضوع ربطی به برند سازنده گوشی و یا جنس باتری ندارد. حتی به تکنولوژی ساخت باتری نیز مرتبط نیست. بنابراین اگر بیش از دو سال از استفاده شما از باتری گوشی می‌گذرد وقت تعویض باتری فرا رسیده است. حل این مشکل بسیار کم خرج تر از مشکلات دیگر است. زیرا تنها نیاز به تعویض باتری است. بنابراین هیچ استرسی نداشته باشید. تعویض باتری شیائومی Poco X3 NFC به دلیل اینکه باتری جدانشدنی است نیازمند تجهیزات مخصوصی می‌باشد. تمامی این تجهیزات در مرکز فراهم است. اینکار در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مشکلات هارد و خرابی آن

هارد گوشی از قطعات بسیار مهم هر گوشی به حساب می‌آید. خرابی هارد علائم زیادی دارد. مهم‌ترین علائم خرابی هارد گوشی Xiaomi Poco X3 NFC را مرور می‌کنیم.

  1. پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه
  2. خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست
  3. مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  4. مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  5. ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی
  6. خاموشی خودکار گوشی: اگر در حال کار با گوشی خود هستید و به ناگهان گوشی‌تان خاموش می‌شود باید به سلامت هارد شک کنید. این مورد یکی از علائم مهم خرابی هارد به حساب می‌آید.

در صورتی‌که هر یک از علائم بالا را در گوشی خود مشاهده کرده‌اید وقت تعویض هارد گوشی پوکو  X3 NFC است. تعویض هارد امری تخصصی است.

مشکل آبخوردگی گوشی شیائومی Poxo X3 NFC

این محصول برند شیائومی از استاندارد ضد نفوذ IP53 استفاده می‌کند. این استاندارد به ضد آب بودن گوشی مربوط می‌شود، گرچه جدیدترین استاندارد ضد آب، IP68 است. با این وجود و بهره مندی از چنین استانداری باز هم احتمال آبخوردگی گوشی Poxo X3 NFC وجود دارد. راه‌های مختلفی برای نفوذ آب به درون گوشی وجود دارد. هیچ‌وقت به بهانه ضد آب بودن گوشی آنرا در معرض تماس با آب و سایر مایعات قرار ندهید. ابخوردگی مشکلات زیادی را برای گوشی به وجود می‌آورد. از خرابی تاچ و ال سی دی گرفته تا خرابی هارد. همه‌ی این مشکلات نیز ممکن است برای شما به وجود بیاید. بعضی از افراد گمان می‌کنند که اگر گوشی در آب افتاد دیگر کارش تمام است و هیچ تلاشی برای رفع این مشکل نمی‌کنند. اگر احیانا گوشی‌تان در آب افتاد می‌توانید بلافاصله آنرا با یک پارچه نرم و لطیف قسمت‌های مختلف گوشی را خشک کنید. پس از انجام اینکار می‌توانید گوشی خود را برای ما ارسال کنید تا توسط تعمیرکاران ما مشکلتان برطرف شود.

مشکلات شارژ نشدن گوشی Poxo X3 NFC

روش‌هایی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد. می‌توانید این موارد را امتحان کنید. اگر احیانا مشکل شما با انجام راهکارهای زیر برطرف نشد با همکاران ما در تماس باشید. ممکن است مشکل عدم شارژ شدن گوشی Xiaomi Poxo X3 NFC با اقدامات زیر برطرف شود.

  1. تغییر پریز برق: در اولین قدم پریزی را که شارژر را به آن متصل کردید عوض کنید. با اینکار مطمئن می‌شوید مشکل از جای دیگر است.
  2. بررسی کردن آداپتور شارژر: شاید آداپتور شارژر خراب شده باشد که گوشی شارژ نمی‌شود. می‌توانید از آداپتور‌های دیگر برای مطمئن شدن از سلامت این قطعه استفاده کنید.
  3. بررسی کابل شارژر: کابل شارژ را حتما چک کنید. می‌تواند مشکل از کابل شارژر باشد. در صورتی‌که گوشی‌تان شارژ نمی‌شود حتما از کابل‌های دیگر استفاده کنید.
  4. بررسی کردن شوکت شارژ گوشی: ممکن است که مشکل از سوکت شارژ باشد. بررسی کنید که سوکت شارژتان کثیف نشده باشد و گرد و خاکی روی آن قرار نگرفته باشد.
  5. خاموش کردن گوشی: اگر همه‌ی این موارد را امتحان کردید و جوابگو نبوده است گوشی خود را خاموش کنید. بگذارید مثلا 5 دقیقه در خاموشی به سر ببرد. پس از گذشت این مدت مجددا امتحان کنید. ممکن است مشکلتان برطرف شود. یک ترفند خوب برای حل مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی Poxo X3 NFC است.

مشکلات صدا و اسپیکر گوشی Poxo X3 NFC

مشکلاتی که به سراغ اسپیکر گوشی می‌آید اغلب با سخت افزار گوشی در ارتباط است. ولی راهکارهایی وجود دارد که شما می‌توانید با امتحان کردن آنها مشکلتان را برطرف کنید. روشی به نام فورس ریستارت وجود دارد. برای انجام اینکار تنها کافی‌ست دکمه پاور گوشی به همراه دکمه‌ی کاهش صدا را به طور همزمان گرفته و برای 5 ثانیه آنها را نگه دارید. به این عمل فورس ریستارت می‌گویند. اگر که مشکل اسپیکر از نرم افزار گوشی باشد قطعا با فورس ریستارت کردن برطرف می‌شود. زیرا ممکن است گاهی وجود یک باگ و یا مشکل نرم افزاری باعث این مشکل شده باشد. در پاره‌ای از موارد نیز مشکل سخت افزاری است. ولی به احتمال زیاد این مشکل را بتوانید در خانه برطرف کنید. اگر سوالی در رابطه با مشکلات صدا و اسپیکر گوشی شیائومی Poxo X3 NFC داشتید حتما با همکاران ما در میان بگذارید.

قطعات گوشی Xiaomi Poco X3 NFC

خدمات مرکز ما بسیار گسترده است. ما آماده‌ایم تا انواع قطعات گوشی شیائومی Xiaomi Poco X3 NFC را بصورت کاملا اصل و اورجینال در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دائما به آسودگی شما مشتریان عزیز فکر می‌کنیم. شما مشترین عزیز می‌توانید تعمیر گوشی شیائومی Poco X3 NFC را به ما بسپارید. راه‌های ارسال گوشی به مرکز به قرار زیر است:

  1. استفاده از پیک رایگان برای مشتریان تهرانی
  2. استفاده از پست و یا تیپاکس برای شهرستانی‌های عزیز
  3. مراجعه حضوری به مرکز

خرید قطعات گوشی Xiaomi Poco X3 NFC

یکی دیگر از خمات مجموعه تعیمرات 118 به شما عزیزان امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Xiaomi Poco X3 NFC می باشد. با مشاهده ی اجناس فیک و تقلبی در بازار قطعات گوشی‌های هوشمند تصمیم گرفتیم تا قطعات اصل و اورجینال را به دست شما مصرف کننده یا تعمیرکار عزیز برسانیم. این قطعات به همراه ضمانت نامه و گارانتی مرکز به شما تقدیم خواهد شد.