هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی کشویی شیائومی Mi Mix 3 5G در فوریه سال 2019 به بازار معرفی شده است. این گوشی از نمایشگر 6.39 اینچی تمام صفحه بهره می برد و هیچ بریدگی روی آن دیده نمی شود. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Mix 3 5G حدود 100 سانتی متر مربع است و نزدیک به 85 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از این نمایشگر 403 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2340 می باشد. بر روی نمایشگر یک لایه Corning Gorilla Glass 5 قرار گرفته و از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خوردن مراقبت می کند. در بالای ال سی دی هیچ بریدگی جهت دوربین سلفی وجود ندارد. برای عکس سلفی از دوربین اصلی استفاده می شود.

انرژی مورد نیاز دستگاه برای روشن شدن را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری های لیتیوم پلیمری وزن سبکی دارند و در اشکال مختلف قابل ساخت هستند به همین دلیل بسیار مورد توجه کاربران و طراحان قرار گرفته اند. باتری شیائومی Mi Mix 3 5G با کمک فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را در طول روز همراهی می کند. روی درب پشت گوشی ماژول بیضی شکلی وجود دارد و داخل آن دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این دوربین ها از فاصله ی کانونی مختلفی برخوردار هستند و امکان گرفتن عکس های گوناگون در حالت عمودی و یا بزرگنمایی دو برابر کردن بدون خارج شدن از کیفیت را به همراه دارد.

در صورتی که قصد عکاسی سلفی را داشته باشید، قسمت کشویی گوشی به بالا می آید و شما می توانید از ویژگی های دوربین اصلی برای عکاسی سلفی نیز استفاده کنید. این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 6 و 128، 6 و 64 گیگابایت به بازار معرفی شده است. سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری MIUI 10 بر روی گوشی نصب شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی اسنپدراگون 855 تشکیل می دهد که شامل 8 هسته می شود. بر روی پردازنده ی اصلی، چیپست آدرنو 640 قرار گرفته است و پردازش گرافیکی دستگاه را بر عهده دارد.

تعمیر گوشی شیائومی Mi Mix 3 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Mi Mix 3 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi Mix 3 5G وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی می میکس 3 5G

امکان خرید قطعات شیائومی Mi Mix 3 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi Mix 3 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.