هیچ محصولی یافت نشد.

آیا از گوشی Xiaomi Mi 10T Lite 5G استفاده می‌کنید؟ آیا اخیرا گوشی شما آسیب دیده است و می‌خواهید هرچه زودتر از این مشکل رهایی پیدا کنید؟ دقیقا به صفحه درستی هدایت شده‌اید. تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیر گوشی Mi 10T Lite 5G است.  برند شیائومی سهم خوبی از بازار گجت‌های هوشمند کشورمان را به خود اختصصاص داده است. احتمالا کیفیت بالای این محصول در کنار قیمت مناسب آن یکی از دلیل اصلی انتخاب شما بوده است. ولی باید بدانید که هیچوقت کیفیت بالای یک محصول دلیلی بر عدم آسیب ناپذیری آن نیست. گجت‌های هوشمند هرچقدر هم که کیفیت ساخت آنها بالا باشد باز هم ممکن است در یک چشم بر هم زدنی آسیب ببیند. قطعات گوشی Mi 10T Lite 5G نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. ولی همان‌طور که گفتیم ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند. پس از بروز آسیب نیاز به تعمیر گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G حس می‌شود. اگر برای برطرف کردن مشکل خود به موقع اقدام نکنید ممکن است درگیر سایر مشکلات و احتمالا هزینه‌های بیشتری شوید. تعمیر و تعویض انواع قطعات Mi 10T Lite 5G را به مجموعه تعمیرات 118 بسپارید.

repair-xaiomi-mi-10t-lite-5g

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی Xiaomi Mi 10T Lite 5G

در این بخش می‌خواهیم شما را با رایج ترین آسیب دیدگی‌های Mi 10T Lite 5G آشنا کنیم. چنان‌چه با یکی از این مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کنید با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. چنانچه مشکل شما در لیست پائین جای نداشت اصلا نگران نشوید. مشکل شما قطعا قابل عیب یابی و سپس برطرف شدن است. این دسته از دوستان نیز می‌توانند با همکاران ما تماس بگیرند و راهنمایی آنها استفاده کنند. رایج ترین آسیب دیدگی‌های گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G به قرار زیر است:

  1. آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی Mi 10T Lite 5G
  2. خرابی باتری Mi 10T Lite 5G و مشکلات ناشی از آن
  3. آبخوردگی گوشی Mi 10T Lite 5G
  4. خرابی هارد Mi 10T Lite 5G
  5. مشکل در شارژ گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10T Lite 5G

در ادامه به طور کامل و مفصل به این موارد می‌پردازیم.

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی Mi 10T Lite 5G

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی از دسته مشکلاتی است که ممکن است برای هر کاربر گوشی هوشمندی به وجود بیاید. تاچ و ال سی دی از قطعات بسیار حساس گجت‌های هوشمند محسوب می‌شوند. آبخوردگی، افتادن از ارتفاع، ضربه و فشار از دلایل اصلی خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Mi 10T Lite 5G است. نگران نباشید. مشکل شما قطعا قابل برطرف شدن است. با تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G همانند گذشته می‌توانید از گوشی‌تان استفاده کنید و مشکل شما به طور کامل مرتفع می‌گردد. در ادامه شما را با علائم اصلی خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Mi 10T Lite 5G آشنا می‌کنیم.

  • عدم کارکرد لمس صفحه نمایش: اگر تاچ گوشی شما خراب شده و یا در کارکرد آن اختلالی به وجود آمده است قطعا به تعویض تاچ و ال سی دی نیاز دارید.
  • سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش: سیاه شدن قسمتی از صفحه نمایشگر به دلیل سوختن پیکسل‌های رنگی آن ناحیه است. بنابراین ال سی دی که با مشکل سوختگی پیکسل روبرو است باید هرچه سریع تر تعویض شود.

repair-xaiomi-mi-10t-lite-5g

خرابی باتری Mi 10T Lite 5G  و مشکلات ناشی از آن

باید این موضوع را بدانید که هر باتری یک طول عمر مفید و مشخصی دارد. باتری یک قطعه مصرفی و مکانیکی است و به همین دلیل پس از گذشت مدتی دیگر همانند گذشته سرویس دهی نمی‌کند و با مشکلات فروانی همراه می‌شود. ما در کنار شما هستیم تا این مشکل را برای شما به بهترین نحو برطرف کنیم. تعویض باتری Mi 10T Lite 5G در مرکر ما با استفاده از تحهیزات کاملا به روز و استاندارد انجام می‌شود. به همین دلایل کیفیت تعویض باتری گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G در این مجموعه بسیار بالاست. بنابراین حل مشکل خود را به ما بسپارید. مشکل شما به طور کامل قابل برطرف شدن است. در ادامه شما را با رایج ترین دلایل خرابی باتری Mi 10T Lite 5G آشنا می‌کنیم.

  • استفاده از گوشی در زمان شارژ شدن
  • نگه داشتن گوشی به مدت طولانی در شارژ
  • استفاده از گوشی در محیط‌های گرم و مرطوب
  • استفاده از شارژرهای فیک و بی کیفیت

آبخوردگی گوشی Mi 10T Lite 5G

آب دشمن اصلی در دستگاه الکترونیکی به حساب می‌آید. همانطور که می‌دانید دستگاه‌های الکترونیکی از قطعات برقی بسیار زیادی تشکیل شده است. تمامی این قطعات ممکن است در اثر آبخوردگی گوشی Mi 10T Lite 5G دچار آسیب جدی و بعضا خرابی و سوختگی شوند. اینجاست که سرعت عمل شما برای تعمیر گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G آبخورده بسیار حائز اهمیت است. اگر هر چه زودتر از زمان آبخوردگی گوشی برای تعمیر آن اقدام کنید احتمال صرفه جویی در هزینه‌های شما نیز بسیار بیشتر است. پس از آبخوردگی گوشی به هیچ وجه گوشی را تکان ندهید. تکان دادن زیاد گوشی آبخورده باعث پخش آب به سایر نقاظ می‌شود و این مورد برای سلامت گوشی بسیار بد است. بنابراین اگر با مشکل خیس شدن گوشی Xiaomi Mi 10T Lite 5G روبرو هستید سریعا گوشی‌تان را به مجموعه ارسال کنید. مشکل شما در کم‌ترین زمان ممکن مرتفع خواهد شد.

خرابی هارد Mi 10T Lite 5G

خراب شدن هارد از دیگر مشکلاتی است که احتمال رخ دادن آن وجود دارد. وقتی صحبت از آسیب دیدگی هارد می‌شود منظورمان این است که این قطعه از نظر الکترونیکی آسیب دیده است. بنابراین امکان تعمیر هارد Xiaomi Mi 10T Lite 5G در مجموعه تعمیرات 118 وجود دارد. بسیاری از افراد بر این باورند که اگر هارد گوشی آسیب می‌بیند باید با آن گوشی خداحافطی کنند و به خرید یک گوشی جدید روی بیاورند. اما واقعیت اصلا این‌گونه نیست. شما به راحتی می‌توانید اقدام به تعویض و یا تعمیر هارد Mi 10T Lite 5G کنید. خراب شدن هارد مشکلی نیست که به خاطر آن گوشی‌تان را تعویض کنید. بنابراین به مجموعه ما اعتماد کنید و گوشی‌تان را برای تعمیر ارسال کنید. هارد در گوشی‌های هوشمند مسئول ذخیره سازی و مدیریت داده‌های و اطلاعات گوشی است. در نتیجه اگر اطلاعات درون گوشی برای شما مهم است هم اکنون برای ارسال گوشی خود  اقدام کنید. بعضی از علائم اصلی خرابی هارد گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G به قرار زیر است:

  • پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست)
  • ریستارت شدن یا هنگ کردن دستگاه
  • خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست
  • مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  • مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  • ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی

مشکل در شارژ گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10T Lite 5G

شارژ نشدن دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. اگر با مشکل شارژ گوشی Mi 10T Lite 5G مواجه هستید به خواندن راه‌کارهای زیر روی آورید. با بکارگیری موارد زیر به احتمال زیاد مشکل شما مرتفع گردد. چنان‌چه کماکان با مشکل در شارژ شدن گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G روبرو هستید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. مشکل شما قطعا قابل برطرف شدن است.

  • عوض کردن پریز برق
  • بررسی کابل شارژ و آداپتور شارژر
  • بررسی کردن سوکت شارژ گوشی

repair-xaiomi-mi-10t-lite-5g

قطعات گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10t Lite 5G

از اینکه توانسته ایم رضایت شما عزیزان را کسب کنیم. بسیار خشنودیم. رضایت شما هدف اصلی مجموعه ماست. استفاده از قطعات کاملا اصل به همراه گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالا یکی از مهم ترین ویژگیهای این مجموعه است. استفاده از نیروی ماهر و متخصص در حوزه تعمیرات گوشی Mi 10T Lite 5G یکی دیگر از عوامل رضایت شما عزیزان از مجموعه ما بوده است. تعمیرات گوشی Mi 10t Lite 5G به طور کاملا تخصصی با بکارگیری بهترین و جدیدترین تجهیزات روز انجام می‌شود. هیچ‌گونه نگرانی از این بابت به خود راه ندهید. تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیرات گوشی شماست. می‌توانید از راه‌های زیر نسبت به ارسال گوشی خود به مجموعه اقدام کنید.

  1. امکان حضور در مجموعه
  2. امکان استفاده از پیک رایگان مرکز برای پایتخت نشینان
  3. امکان استفاده از پست و یا تیپاکس برای مشتریان عزیز شهرستانی

اگر سوالی در این زمینه دارید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G

آن دسته از دوستانی که قصد خرید قطعات گوشی Mi 10T Lite 5G را دارند می‌توانند به صورت حضوری، غیرحضوری و یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنند. پس از ثبت سفارش همکاران ما سریعا به درخواست شما رسیدگی می‌کنند و مقدمات ارسال کالا را فراهم می‌آورند. قیمت قطعات Mi 10T Lite 5G در سایت درج شده است. می‌توانید هم اکنون سفارش خود را ثبت کنید. اگر که احیانا سوالی ذهن شما را درگیر کرده است می‌توانید آنرا با همکاران ما در میان بگذارید.