هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G از مدل‌های پیشرفته و رده بالا شرکت شیائومی است که سعی کرده در این گوشی، امکانات فراوان و قابلیت‌های نرم افزاری خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. هم چنین در ساختار فیزیکی آن هم از قطعات سخت افزاری با قدرت و استقامت بالا استفاده شده است تا توانایی رقابت با محصولات برند‌های مطرح دیگر را داشته باشد. با وجود این، باز هم نمی‌توان گفت این گوشی آسیب ناپذیر است و ممکن است مانند سایر گوشی‌های موبایل، در اثر عوامل گوناگون دچار آسیب و خرابی شود. در برخی موارد ممکن است این گوشی شما از نظر نرم افزاری با اختلالاتی رو به رو شود و برخی اوقات هم مشکلات و آسیب‌های سخت افزاری دامن‌گیر آن شوند. مشکلات نرم افزاری گوشی شیائومی شما در اکثر موارد ریشه در عملیات بدافزارهایی دارند که ممکن است در هنگام اتصال به اینترنت و یا سایر دستگاه‌های تلفن، به گوشی شما نفوذ کرده باشند. اما آسیب‌های سخت افزاری در بیش‌تر موارد در اثر عوامل فیزیکی مانند اصابت ضربه،‌ اعمال فشار شدید به گوشی، سقوط از ارتفاع و آب دیدگی به وجود می‌آیند. به هر حال، زمانی که گوشی شما با مشکل و خرابی مواجه شود،‌ باید به فکر تعمیر آن به بهترین شکل ممکن باشید. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از نیروهای متخصص و کاربلد هم در زمینه نرم افزار و هم سخت افزار، کار تعمیر گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G شما را با بهترین شکل ممکن و در کم‌ترین زمان انجام می‌دهیم تا شما بتوانید با صرف هزینه‌ای مناسب، هر چه سریع‌تر گوشی‌تان را بازیابی کنید. پس اگر موبایل شما از هر جنبه‌ای دچار مشکل و آسیب شده است، می‌توانید آن را به ما تحویل دهید تا مشکل آن را برای شما برطرف کنیم.

Xiaomi Mi 11 Lite 5G تعمیر گوشی شیائومی می 11 لایت

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G

با این که این گوشی شیائومی شما دارای استقامت بالایی است و از نظر نرم افزاری هم قابلیت خوبی در مبارزه با بدافزارها دارد، با این وجود باز هم ممکن است دچار ایرادات فنی و یا نرم افزاری زیادی شود که دیگر کارایی مناسب را برای شما نداشته باشد. ایجاد اختلال در عملکرد برنامه‌ها، ویروسی شدن و مشکلات سیستم عاملی از متداول‌ترین آسیب‌های نرم افزاری هستند که ممکن است گوشی‌شما را تهدید کنند. این مشکلات معمولا با مراجعه به افراد و مراکزی که تخصص و دانش کافی در این زمینه را دارند، با صرف هزینه‌ای اندک و در زمانی کوتاه قابل رفع شدن هستند. اما آسیب دیدگی‌های سخت افزاری برخلاف مورد قبل، هم نیاز به صرف هزینه‌های زیادی برای تعمیر دارند و هم مهارت و تجربه بالایی برای تعمیرشان لازم است. از رایج‌ترین مشکلات سخت افزاری گوشی شما هم می‌توان به شکستگی تاچ و ال سی دی، خرابی باتری، ایجاد ایراد در هارد و دیگر قطعات آن اشاره کرد. با توجه به این که به طور معمول، آسیب‌های سخت افزاری بیش‌تر شما را به دردسر می‌اندازند، در ادامه به توضیح آن‌ها و راه‌های کنترل این نوع آسیب‌ها می‌پردازیم.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G

تعويض تاچ و ال سی دی شیائومی Mi 11 Lite 5G

در این گوشی از تاچ و ال سی دی با فناوری AMOLED استفاده شده که از فرمت تصویری HDR10+ پشتیبانی می‌کند و دارای روشنایی برابر 500 نیت است. نرخ نوسازی تصویر در این گوشی 90 هرتز و تراکم پیکسلی آن برابر با 402 پیکسل در اینچ است. صفحه نمایش این گوشی در سایز 6.55 اینچی ساخته شده که مساحت کل سطح آن برابر با 103.6 سانتی متر مربع است. نسیت صفحه نمایش آن به کل بدنه در حدود 85.3 درصد بوده و نسبت ابعاد آن 20:9 می‌باشد. این گوشی هم چنین دارای وضوح 1080 در 2400 پیکسل است و برای محافظت از تاچ و ال سی دی آن از Corning Gorilla Glass 6 استفاده شده است. با این حال باز هم عواملی مانند ضربات شدید یا برخورد با مکان‌ها و یا اشیاء نوک تیز، می‌توانند باعث شکستگی و آسیب تاچ و ال سی دی این گوشی شوند. ایجاد نقاط و ناحیه‌های رنگی، از کار افتادن قسمت‌هایی از تاچ شیائومی Mi 11 Lite 5G و خاموش شدن و سوختگی ال سی دی، از مهم‌ترین علائم خرابی صفحه نمایش این گوشی هستند که در هنگام مواجهه با آن‌ها باید جهت تعویض تاچ و ال سی دی اقدام نمود.

آسیب دیدن باتری گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G

مشخصات باتری گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G

در این گوشی از یک باتری مناسب استفاده شده که دارای ظرفیت 4250 میلی آمپر بوده و از نوع Li-Po یا لیتیوم پلیمری است. این باتری دارای قابلیت شارژ سریع 33 واتی است که باعث می‌شود درصد‌های ابتدایی شارژ به سرعت پر شده و در کل فرآیند شارژ کامل با سرعت بیش‌تری انجام پذیرد. البته باتری گوشی شیائومی می 11 Lite 5G قابل جدا شدن نیست و شما خود قادر به خارج کردن آن نخواهید بود. به همین سبب، در صورت نیاز به تعویض باتری، باید به مراکزی مراجعه کنید که ابزار و تجهیزات لازم و هم چنین مهارت و تجربه کافی برای این کار را داشته باشند. چرا که برای تعویض باتری این گوشی، باید تاچ و ال سی دی برداشته شود و در صورت بی‌احتیاطی یا وارد نبودن،‌ ممکن است این قطعه و یا سایر قطعات آسیب ببینند. باد کردن و متورم شدن باتری، داغ شدن آن و خالی شدن سریع شارژ گوشی، از متدوال‌ترین علائمی هستند که خرابی باتری گوشی Mi 11 Lite 5G شما را نشان می‌دهند و به محض مشاهده آن‌ها، باید به فکر تعویض باتری باشید.

تعویض هارد شیائومی Mi 11 Lite 5G

هارد از مم‌ترین قطعات گوشی شما است که خرابی و یا ایجاد ایراد در آن می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما رقم بزند. به این دلیل که هارد هم وظیفه ذخیره اطلاعات و داده‌ها را بر عهده دارد و هم اجازه بوت کردن گوشی شما را به سیستم عامل آن می‌دهد، در صورت مواجه شدن با مشکل، هر دو این کارها با مشکل رو به رو خواهند شد. در نتیجه علاوه بر این که عملکرد برنامه‌های موجود بر روی گوشی ‌شما مختل می‌شود، ممکن است در حالت‌های شدید خرابی هارد Mi 11 Lite، حتی همه اطلاعات شما به طور کامل پاک شده و از بین برود. به همین دلیل باید سعی کنید در هنگام مشاهده علائم خرابی هارد، فورا به مراکز معتبر جهت تعمیر آن مراجعه کنید. بارزترین علائمی که خرابی هارد گوشی شیائومیMi 11 Lite 5G شما را نشان می‌دهند شامل موارد زیر هستند :

  • اختلا در علکرد نرم افزار‌ها و به اصطلاح هنگ کردن گوشی
  • پاک شدن خود به خود اطلاعات
  • تغییر آیکون برنامه‌ها
  • پاک نشدن تنظیمات گوشی حتی پس از ریست فکتوری کردن آن

متخصصان در مراکز معتبر، سعی می‌کنند با تعمیر هارد شما، از پاک شدن اطلاعات‌تان جلوگیری کرده و در صورت نیاز، آن را با قطعه ای اورجینال تعویض کنند.

تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G

در صورتی که گوشی شما در هرکدام از جنبه‌های نرم افزاری و یا سخت افزاری دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات دارد، مجوعه ما بهترین گزینه برای شما است. ما در مرکز تعمیرات 118 از تجهیزاتی پیشرفته و مناسب برای تعمیر قطعات گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G شما استفاده می‌کنیم تا این کار در کیفیتی بالا صورت گرفته و رضایت شما عزیزان حاصل شود. پس اگر تصمیم به تعویض قطعات گوشی‌تان دارید، عجله کرده و ان را برای ما بفرستید.

خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G

شاید خرید قطعات اورجینال و مناسب برای گوشی‌تان به یکی از نگرانی‌های بزرگ شما تبدیل شده باشد، اما دیگر نگران نباشید. ما در مجموعه تعمیرات 118 انواع قطعات گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G را به صورت کاملا اصل و اورجینال ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید با خیالی راحت نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنید. شما عزیزان می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و از طریق تلفن و یا مراجعه به سایت ما، نسبت به خریداری و دریافت قطعات مورد نیاز خود اقدام کنید.