هیچ محصولی یافت نشد.

شركت شيائومي در سال‌هاي اخير با توليد محصولاتي با كيفيت و مناسب توانسته تا حد زيادي رضايت مشتريان خود را به دست آورده و با شركت‌هاي بزرگ در زمينه توليد تلفن‌هاي همراه به رقابت بپردازد. گوشی Mi 11 Pro هم از مدل‌هاي خوب و رده بالا توليد شده توسط اين شركت است كه از قابليت‌هاي نرم افزاري بسيار بالا برخوردار بوده و از نظر سخت افزار هم در سطح كيفي بالايي قرار دارد. اما با وجود اين، باز هم به دليل ظرافت‌هايي كه در ساختار اين گوشي وجود دارد، ممكن است در اثر عوامل گوناگون دچار آسيب و خرابي شود. اصابت ضربه، سقوط از ارتفاع، اعمال فشار جديد بر گوشي و نفوذ آب از مهم‌ترين دلايل آسيب ديدگي اين گوشي از نظر سخت افزاري هستند كه در حد امكان بايد از گوشي‌تان در برابر اين عوامل مراقبت كنيد. ورود بدافزارهاي مختلف به موبايل شما هم رايج‌ترين دليل ايجاد ايرادات نرم افزاري در آن است؛ اين بدافزارها مي‌توانند در هنگام اتصال به اينترنت و يا دستگاه‌هاي ديگر به گوشي شما نفوذ كنند و به آن آسيب برسانند. اگر چه بهترين روش براي در امان ماندن از اين آسيب ديدگي‌ها در هر كدام از جنبه‌هاي نرم و سخت، پيش‌گيري و مراقبت است، اما در صورتي كه اين مشكلات رخ دهند، بايد به فكر تعميرات مناسب باشيد. ما در مجموعه تعميرات 118 با برخورداري از امكانات و لوازم مناسب براي تعميرات موبايل شما و هم چنين بهره‌گيري از تعميركاران حرفه‌اي در زمينه نرم افزار و سخت افزار، كار تعمير گوشي شیائومی Mi 11 Pro را در بالاترين كيفيت ممكن انجام مي‌دهيم. در صورت وجود مشكل در موبايل‌تان كافي است آن را به صورت حضوري و يا با استفاده از خدمات پستي به دست ما برسانيد.

مشخصات تاچ و ال سی دی شیائومی Mi 11 Pro

آسيب ديدگي‌هاي رايج گوشی شیائومی Mi 11 Pro

به طور كلي مي‌توان آسيب‌هاي رايج گوشی Mi 11 Pro را در دو دسته ايرادات نرم افزاري و خرابي قطعات قرار داد. مشكلات نرم افزاري گوشي شما معمولا نسبت به خرابي‌هاي سخت افزاري راحت‌تر هستند و با صرف هزينه كم‌تر و البته در زماني كوتاه‌تر قابل رفع شدن مي‌باشند. مختل شدن عملكرد برنامه‌ها و يا به اصطلاح هنگ كردن گوشي، مشكلات بالا آمدن سيستم عامل و ويروسي شدن گوشي از متداول‌ترين ايرادات نرم افزاري هستند. براي برطرف كردن آن‌ها بايد به افراد و موسسه‌هايي مراجعه كنيد كه داراي دانش و مهارت كافي در اين زمينه هستند. شكستن تاچ و ال سي دي گوشي، خرابي باتري، آسيب ديدگي هارد و قطعات ديگر هم از رايج‌ترين مشكلات سخت افزاري هستند كه ممكن است گوشي شما با آن مواجه شود. در اين موارد به دليل اين كه نياز به تعويض قطعات به وجود مي‌آيد و معمولا هر كدام از اين قطعات هم قيمت بالايي دارند، هزينه تعميرات براي شما بالا خواهد بود. از طرف ديگر تعويض هر كدام از قطعات شیائومی می 11 پرو هم نياز به مهارت كافي و ابزارآلات مناسب براي اين كار دارد. در ادامه بيش‌تر اين نوع آسيب ديدگي‌ها را توضيح مي‌دهيم تا بتوانيد در هنگام مواجهه با آن‌ها بهترين تصميم را بگيريد.

خرابي تاچ و ال سي دي گوشی Mi 11 Pro

تاچ و ال سی دی شیائومی Mi 11 Pro

صفحه نمايش گوشی Mi 11 Pro از نوع AMOLED است كه داراي قابليت پشتيباني از فرمت تصويري HDR10+ مي‌باشد. نرخ نوسازي تصوير در اين گوشي 120 هرتز بوده و تراكم پيكسلي آن 515 پيكسل در اينچ است. سايز تاچ و ال سي دي در اين گوشي 6.81 اينچ و مساحت ان 112 سانتي متر مربع است. نسبت صفحه نمايش به كل بدنه گوشي 91.4 درصد، نسبت ابعاد تصوير 20:9 و رزولوشن آن هم برابر با 1440 در 3200 است. در اين گوشي هم چنين از لايه محافظ Corning Gorilla Glass Victus استفاده شده است تا تاچ و ال سي دي آن را در برابر ضربه و فشار محافظت نمايد. با اين حال باز هم نمي‌توان گفت صفحه نمايش اين گوشي آسيب ناپذير است و ممكن است در برابر عواملي مانند ضربات شديد، افتادن از ارتفاع و نفوذ آب، دچار آسيب و خرابي شود. مهم‌ترين علائم خرابي تاچ و ال سي دي گوشي شما شامل موارد زير مي‌شوند:

  • ايجاد نقاط و خطوط رنگي در صفحه
  • از كار افتادن قسمت‌هايي يا همه تاچ گوشي
  • خاموش و تاريك شدن صفحه در اثر سوختن ال سي دي
  • سوسو زدن و قطع و وصل شدن سريع تصوير

در هنگام مشاهده اين علائم بايد جهت تعويض تاچ و ال سي دي به مراكز معتبر در اين حوزه مراجعه كنيد.

آسيب ديدن باتري گوشی Mi 11 Pro

مشخصات باتری شیائومی Mi 11 Pro

در اين گوشي از يك باتري قدرتمند استفاده شده است كه داري طرفيت 5000 ميلي آمپر بوده و از نوع ليتيوم پليمري است. اين باتري داراي قابليت شارژ سريع 67 واتي است كه شارژ كامل باتري را در 36 دقيقه انجام مي‌دهد. هم چنين اين باتري از قابليت شارژ سريع بي‌سيم هم برخوردار است كه در اين حالت شارژ كامل در 39 دقيقه انجام مي‌شود. البته باتری شیائومی Mi 11 Pro قابل جدا شدن و جا به جايي نيست و شما خود قادر به خارج كردن آن نخواهيد بود. به همين دليل در صورت نياز به تعويض باتري، بايد به مراكز معتبر در اين حوزه مراجعه كنيد تا اين كار را به خوبي براي شما انجام دهند. چرا كه در صورت بي‌احتياطي در هنگام تعويض باتري، ممكن است تاچ و ال سي دي و يا قطعات ديگر گوشي‌تان دچار مشكل شود. باد كردن و داغ شدن باتري، خالي شدن سريع شارژ و طولاني شدن زمان شارژ كامل از مهم‌ترين علائم خرابي باتري گوشي شيائومي شما هستند كه در صورت مشاهده انه ا بايد به فكر تعويض باتري باشيد.

خرابي هارد گوشی Mi 11 Pro

هارد پروگرم شده Mi 11 Pro در دو ظرفيت 128 و 256 گيگابايت و با پشتيباني از رم 8 و 12 گيگي موجود است. با توجه به اين كه هارد گوشي شما علاوه بر ذخيره كردن داده‌ها و اطلاعات، مجوزهاي لازم براي بوت كردن گوشي را هم به سيستم عامل مي‌دهد، خرابي و آسيب ديدگي آن مي‌تواند باعث به وجود آمدن دردسر زيادي براي شما شود. استفاده از شارژرهاي تقلبي و نامناسب و اجراي بازي‌هاي سنگين بر روي گوشي از مهم‌ترين دلايل آسيب ديدگي هارد گوشي شما هستند. هنگ كردن گوشي، پاك شدن خود به خودي برنامه‌ها و تغيير آيكون نرم افزارهاي موجود در گوشي‌تان هم از متداول‌ترين نشانه‌هاي خرابي هارد هستند. در هنگام مواجه شدن با اين علائم در گوشي‌تان بايد هر چه زودتر به مراكز معتبر مراجعه كنيد تا در صورت توان با تعمير آن، از حذف شدن اطلاعات‌تان جلوگيري شود.

تعويض قطعات گوشی Mi 11 Pro

اگر هر كدام از قطعات گوشي‌تان دچار مشكل و آسيب شده است و تصميم به تعويض آن گرفته‌ايد، اين كار را به ما بسپاريد. ما در مجموعه تعميرات 118 با برخورداري از نيروهاي متخصص در زمينه تعميرات گوشي‌هاي موبايل، كار تعمير و يا تعويض قطعات شيائومي Mi 11 Pro شما را با كيفيتي عالي انجام مي‌دهيم. براي اين كار كافي است گوشي‌تان را به صورت حضوري و با مراجعه به مجموعه ما و يا با استفاده از پست براي ما ارسال كنيد.

خريد قطعات گوشی Mi 11 Pro

اگر قصد خريد قطعات شیائومی Mi 11 Pro را داريد و اورجينال و با كيفيت بودن اين قطعات هم براي شما اهميت دارد، آن‌ها را از ما تحويل بگيريد. ما در مركز تعميرات 118 با سابقه‌اي طولاني در زمينه عرضه انواع قطعات گوشي‌هاي موبايل، كار ارائه قطعات مناسب براي گوشي شيائومي شما را هم به صورت كاملا اصل و اورجينال انجام مي‌دهيم تا شما بدون هيچ گونه نگراني نسبت به خريداري اين قطعات اقدام نماييد. ما اين امكان را براي شما عزيزان فراهم كرده‌ايم كه در صورت سكونت در شهر تهران،‌ با مراجعه حضوري به مجموعه ما، قطعات مورد نياز خود را تحويل بگيريد. در صورت عدم تمايل به مراجعه حضوري و يا سكونت در هر كجاي كشور، مي توانيد به صورت غيرحضوري، از طريق تماس تلفني و با مراجعه به سايت ما، نسبت به ثبت سفارش اين قطعات اقدام نموده و آن‌ها را درب منزل تحويل بگيريد.