هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی شیائومی Mi 11X يكي از مدل‌هاي رده بالا ساخته شده توسط شركت شيائومي است كه هم از لحاظ قابليت‌هاي نرم و ه هم از نظر كيفيت قطعات سخت افزاري، در سطح بالايي قرار دارد. اما با وجود مناسب بودن اين گوشي از هر دو لحاظ، باز هم امكان آسيب ديدگي آن وجود دارد. اين آسيب‌ها هم مي‌توانند شامل بخش‌هاي نرم افزاري آن باشند و هم خرابي ‌هاي سخت افزاري را در بر گيرند. قطعات سخت افزاري گوشي شما در بيش‌تر موارد در اثر عوامل فيزيكي دچار آسيب ديدگي مي‌شوند. ضربه خوردن گوشي، افتادن آن از ارتفاع، نفوذ آب به موبايل و يا برخورد با سطوح سخت و نوك‌تيز، از مهم‌ترين اين عوامل هستند. اما ايرادات نرم افزاري دلايلي مانند نفوذ بدافزار و انجام فعاليت تخريبي در گوشي شما دارند. اين بدافزارها به طور معمول از اينترنت و يا دستگاه‌هاي ديگر كه به آن‌ها متصل شده‌ايد، به موبايل‌تان وارد مي‌شوند. بهترين راه براي در امان ماندن از اين نوع آسيب‌ها، حفاظت از گوشي‌تان در برابر نفوذ انواع بدافزار با استفاده از برنامه‌هايي مانند آنتي ويروس است. اما در صورتي كه موبايل شما چه از نظر نرم افزاري و يا سخت افزاري دچار آسيب و خرابي شود، بايد به فكر تعمير آن به شكلي مناسب باشيد. براي اين كار بايد به مراكزي مراجعه كنيد كه هم از تخصص و هم از ابزارآلات لازم براي تعمير گوشي شما برخوردار باشند. ما در مجموعه تعميرات 118 با استفاده از دانش و تخصص نيروهاي باتجربه خود، كار تعمیر گوشی شیائومی Mi 11X شما را در كيفتي بالا انجام مي‌دهيم. در صورت نياز به تعمير، تنها لازم است موبايل‌تان را به صورت حضوري يا با پست، براي ما بفرستيد.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 11X

آسيب ديدگي‌هاي رايچ گوشی مي 11X

به طور كلي آسيب‌هاي گوشي شيائومي شما را مي‌توان در دو دسته مجزا تقسيم بندي نمود. يكي شامل ايرادات نرم افزاري مي‌شود و ديگري مربوط به خرابي قطعات سخت افزاري استفاده شده در موبايل‌تان است. ايجاد اختلال در عملكرد برنامه‌هاي گوشي يا به اصطلاح هنگ كردن، مشكلات سيستم عاملي و ويروسي شدن گوشي از رايج‌ترين موارد اين دسته هستند. در صورتي كه گوشي‌تان از نظر نرم افزاري دچار آسيب و خرابي شود، بايد به افراد يا موسسه‌هايي مراجعه كنيد كه از تخصص و دانش بالايي در اين حوزه برخوردار باشند. اين چنين، مي‌توانيد با پرداخت هزينه‌اي مناسب و در زماني كوتاه،‌ كاركرد مناسب گوشي‌تان را به دست آوريد. خرابي‌هاي سخت افزاري گوشي شما اما كمي متفاوت‌تر هستند. در اين موارد معمولا نياز به تعويض برخي قطعات وجود دارد كه هم زمان بيش‌تر براي اين كار لازم است و هم پول بيش‌تري براي تهيه كردن قطعات بايد بپردازيد. شكستگي و سوختن تاچ و ال سي دي، آسيب ديدن هارد،‌ خرابي سوكت شارژ و ضعيف شدن باتري از متداول‌ترين آسيب‌هاي سخت افزاري گوشی شیائومی Mi 11X شما هستند. در صورت مواجهه با اين نوع آسيب‌ها، بايد به مراكز معتبر در زمينه تعميرات گوشي‌هاي موبايل مراجعه نماييد.

خرابي تاچ و ال سي دي گوشي شيائومي شما

 

 

در اين گوشي از يك صفحه نمايش Super AMOLED استفاده شده است كه تصوير را با كيفيت بالايي براي شما نمايش مي‌دهد. نرخ نوسازي تصوير در اين گوشي 120 هرتز بوده و به اين معني است كه در هر ثانيه، 120 مرتبه تصوير گوشي شما به روز رساني مي‌شود. نسبت صفحه نمايش اين گوشي به كل سطح بدنه آن 85.9 درصد و نسبت ابعاد تصوير آن 20:9 است. هم چنين براي محافظت از تاچ و ال سي دي اين گوشي در برابر ضربات مختلف، از ايه محافظ Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است. با وجود اين باز هم ممكن است صفحه نمايش گوشي‌تان با مشكل مواجه شود كه در اين موارد علائمي در موبايل‌تان ظاهر مي‌شود. مهم‌ترين علائم خرابي تاچ و ال سي دي گوشی شیائومی Mi 11X شما عبارتند از:

  • خاموش شدن ناگهاني صفحه نمايش
  • از كار افتادن بخش‌هايي يا همه لمس گوشي
  • ايجاد نقاط و ناحيه هاي رنگي در صفحه
  • سوسو زدن تصوير و قطع و وصل شدن متوالي آن

زماني كه با اين علائم در صفحه نمايش گوشي‌تان مواجه شديد، بايد بدانيد كه تاچ و ال سي دي موبايل‌تان آسيب ديده و جهت تعويض آن اقدام نماييد.

آسيب ديدن باتري گوشی Mi 11X

در اين گوشي از يك باتري قدرتمند 4520 ميلي آمپري استفاده شده كه از نوع ليتيوم پليمري است. باتري اين گوشي داراي قابليت فست شارژ 33 واتي است كه 100 درصد شارژ كامل گوشي را تنها در 52 دقيقه انجام مي‌دهد. مانند بسياري از گوشي‌هاي جديد ديگر، باتري گوشی Mi 11X هم قابل جدا شدن نيست و كاملا در آن پلمپ است. به همين علت، در صورت نياز به تعويض باتري بايد آن را به مراكزي ببريد كه از ابزارها و لوازم مناسب براي خارج كردن باتري برخوردار باشند. عمر مفيد باتري گوشي شما در حدود دو تا سه سال است، اما انجام برخي اقدامات مانند استفاده از شارژ گوشي‌هاي ديگر و كار كردن با گوشي در هنگام شارژ، مي‌تواند اين زمان را كاهش دهد. هنگامي كه باتري گوشي‌تان خراب مي شود، شما علائمي مانند باد كردن و داغ شدن باتري، تخليه سريع شارژ باتري و خاموش شدن گوشي به محض جدا كردن آن از شارژ را مشاهده مي‌كنيد. در اين موارد هر چه سريع‌تر بايد جهت تعويض باتري اقدام كنيد. چرا كه برخي از اين علائم مانند داغ شدن و باد كردن باتري،‌ مي‌توانند براي شما و گوشي‌تان خطر آفرين باشند.

تعويض هارد پروگرم شده شیائومی Mi 11X

تعمیر گوشی شیائومی Mi 11X

يكي ديگر از قطعات سخت افزاري گوشي شما كه ممكن است دچار اسيب و خرابي شود، هارد آن است. هارد موبايل شما وظيفه دخيره اطلاعات و داده‌هاي مختلف را برعهده دارد و آسيب ديدن آن به منزله آسيب ديدن حافظه دستگاه شما است. عواملي مانند اجراي بازي‌هاي سنگين بر روي گوشي، استفاده از شارژرهاي تقلبي و ريست كردن گوشي در هنگام شارژ، مي‌توانند باعث خرابي هارد شما شوند. با توجه به اين كه هارد علاوه بر ذخيره كردن داده‌ها، مجوز لازم براي بوت كردن گوشي را هم به سيستم عامل مي‌دهد، خرابي آن مي‌تواند باعث مختل شدن عملكرد برنامه‌هاي موجود در گوشي شما هم بشود. به همين منظور بايد در حد امكان از اقداماتي كه خرابي هارد را به دنبال دارند، خودداري نماييد. در صورتي هم كه نشانه‌هاي خرابي هارد را در گوشي‌تان مشاهده نموديد، بايد هر چه سريع‌تر جهت تعمير هارد به مراكز معتبر مراجعه كنيد تا در صورت امكان با تعمير آن، ‌از حذف شدن اطلاعات‌تان جلوگيري شود. پاك شدن خود به خود برخي اطلاعات، تغيير آيكون برنامه‌ها و هنگ كردن گوشي از رايج‌ترين نشانه‌هاي خرابي هارد شما هستند.

تعويض قطعات گوشی Mi 11X

اگر گوشي شيائومي شما از لحاظ نرم افزاري و يا از نظر سخت افزاري دچار مشكلاتي شده است و تصميم به تعمير گوشي و يا تعويض برخي قطعات گرفته‌ايد،‌ مي‌توانيد با خيالي راحت اين كار را به ما بسپاريد. ما در مركز تعميرات 118 با بهره‌گيري از متخصصان حرفه‌اي هم در زمينه نرم افزار و هم در بخش سخت افزار، كار تعمير و تعويض قطعات گوشي شیائومی Mi 11X شما را به بهترين شكل انجام مي‌دهيم. پس در صورتي كه گوشي شما از هر هر نظر دچار ايراد شده است، درنگ نكنيد؛ هر چه سريع‌تر موبايل‌تان را براي ما بفرستيد تا تعمير آن را در كوتاه‌ترين زمان ممكن براي شما انجام دهيم.

خريد قطعات گوشی شيائومي Mi 11X

اگر قصد خريد قطعات گوشی Mi 11X را داريد و دنبال جايي مناسب براي انجام اين كار هستيد،‌ مجموعه ما بهترين گزينه براي شما است. ما در مجموعه تعميرات 118 با سابقه‌اي بالا در زمينه ارائه قطعات گوشي‌هاي موبايل، انواع قطعات گوشي شيائومي شما را هم به صورت كاملا اورجينال عرضه مي‌كنيم. شما مي‌توانيد با خيالي راحت نسبت به تهيه اين قطعات و استفاده آن‌ها بر روي گوشي‌تان اقدام نماييد. براي دريافت قطعات مورد نيازتان، مي‌توانيد از طريق تماس تلفني و يا مراجعه به سايت ما، نسبت به ثبت سفارش خريد آن‌ها اقدام نموده و اين قطعات را درب منزل خود تحويل بگيريد.