هیچ محصولی یافت نشد.

شركت شيائومي كه با توليد گوشي‌هاي با كيفيت و استقامت بالا، در سال‌هاي اخير توانسته به يكي از بزرگ‌ترين برندهاي توليد كننده موبايل در سراسر دنيا تبديل شود، گوشی Redmi Note 10 5G خود را هم در سطح كيفي بالايي توليد كرده است. اين گوشي هم از نظر نرم افزاري داراي قابليت‌هاي مدرن و پيشرفته‌اي است و هم از نظر تجهيزات سخت افزاري داراي استقامت و كيفيت بالايي است. اما با اين وجود باز هم ممكن است اين گوشي شما، چه از نظر سخت افزاري و چه از نظر نرم افزاري دچار مشكلاتي شده و آسيب ببيند. خرابي و شكستگي در اثر ايجاد ضربه‌، فشار شديد و افتادن از ارتفاع مهم‌ترين دلايلي هستند كه موجب آسيب ديدگي سخت افزاري اين گوشي مي‌شوند و البته نفوذ بدافزار به اين گوشي هم از مهم‌ترين دلايل آسيب‌هاي نرم افزاري آن است. اگر چه بايد مراقبت‌هاي لازم را انجام دهيد تا از آسيب ديدگي گوشي‌تان پيش‌گيري شود، اما در صورت به وجود آمدن ايراد و خرابي، بايد به فكر تعمير آن به بهترين شكل ممكن بوده و به مراكز معتبر در اين زمينه مراجعه نماييد. مجموعه ما با برخورداري از تعميركاران متخصص و حرفه‌اي و هم چنين استفاده از تجهيزات پيشرفته و به روز براي تعميرات، كار تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G شما را در بهترين كيفيت ممكن و با هزينه‌اي مناسب انجام مي‌دهد. پس اگر گوشي‌تان از نظر سخت افزاري و يا نرم افزاري با مشكل مواجه شده است، هر چه سريع‌تر آن را براي ما ارسال كنيد تا كار تعمير آن را براي شما انجام دهيم.

آسيب ديدگي‌هاي رايج گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G

اگر چه اين گوشي هم از نظر سخت افزاري و هم از لحاظ نرم افزاري در سطح كيفي بالايي ساخته شده است، اما ظرافت موجود در آن باعث مي‌شود كه در صورت بي‌احتياطي دچار مشكلات و آسيب‌هايي شود. مشكلاتي مانند مختل شدن عملكرد برنامه‌ها و نرم افزارهاي گوشي، ويروسي شدن و مشكلات سيستم عامل، مهم‌ترين نوع آسيب‌هاي نرم افزاري اين گوشي هستند. در اين موارد مي‌توانيد با مراجعه به افراد و مراكزي كه دانش لازم در اين زمينه را دارند، با كم‌ترين هزينه مشكل موبايل خود را برطرف كنيد. اما آسيب ديدگي نظر سخت افزاري گوشي شما مي‌تواند مشكلات و هزينه‌هاي بيش‌تري را هم براي شما به دنبال داشته باشد، چرا كه در اكثر موارد نياز به تعويض قطعات به وجود مي‌آيد. شكستگي و آسيب ديدن تاچ و ال سي دي، خراب شدن باتري، خرابي هارد و ساير قطعات از مهم‌ترين آسيب ديدگي‌هاي سخت افزاري گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G هستند. در اين موارد بايد جهت تعمير گوشي خود به مراكزي معتبر مراجعه كنيد كه هم مهارت لازم براي تعمير موبايل‌تان را داشته و هم از قطعات اورجينال براي تعويض استفاده كنند.

خرابي تاچ و ال سي دي گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G

در تاچ و ال سي دي اين گوشي از فناوري IPS LCD استفاده شده است. صفحه نمايش اين گوشي داراي نرخ نوسازي 90 هرتز و روشنايي 400 نيت مي‌باشد. سايز تاچ و ال سي دي گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G برابر با 6.5 اينچ و مساحت ان برابر با 102 سانتي متر مربع است. اين گوشي هم چنين داراي رزولوشن و وضوح 1080 در 2400 پيكسل بوده و از تراكم پيكسلي برابر با 405 پيكسل در اينچ برخوردار است. تاچ و ال سي دي آن هم به وسيله Corning Gorilla Glass 3 محافظت مي‌شود. با اين وجود، تاچ و ال سي دي گوشي شما ممكن است در اثر عواملي چون ضربه، افتادن از دست‌تان و يا نفوذ آب دچار آسيب و خرابي شود. در اين موارد علائمي در صفحه نمايش گوشي شما به وجود مي‌آيد كه مي‌توانيد با مشاهده آن‌ها، متوجه خرابي تاچ و ال سي دي موبايل‌تان شويد. ايجاد لكه‌ها و يا نقاط رنگي در صفحه نمايش، از كار افتادن قسمتي از لمس گوشي و يا همه تاچ، سوسو زدن صفحه نمايش و … از زايج‌ترين اين علائم هستند كه در هنگام مواجه شدن با آن‌ها بايد به فكر تعويض تاچ و ال سي دي گوشي شيائومي خود باشيد.

آسيب ديدن باتري گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G

شركت شيائومي در اين گوشي از باتري ليتيوم پليمري با ظرفيت 5000 ميلي آمپر استفاده كرده است. اين باتري از قابليت شارژ سريع 18 واتي برخوردار بوده و درصدهاي ابتدايي شارژ را در زمان كمي انجام مي‌دهد. البته باتري گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G پلمپ بوده و قابل جدا شدن و جا به جايي نيست. به همين دليل شما خود قادر به خارج كردن باتري و يا تعويض آن نخواهيد بود. با وجود ظرفيت و كيفيت بالاي باتري اين گوشي، اما به طور معمول بعد از طي شدن عمر مفيد دچار آسيب و خرابي مي‌شود. عمر مفيد اين باتري هم مانند اكثر باتري‌ها در حدود دو تا سه سال است و بعد از اين مدت علائم خرابي باتري بروز خواهند كرد. باد كردن و متورم شدن باتري، داغ شدن باتري، خالي شدن سريع شارژ باتري و يا طولاني شدن زمان شارژ كامل، از مهم‌ترين نشانه‌هاي آسيب ديدگي باتري اين گوشي هستند. در اين موارد براي تعويض باتري بايد به مراكز معتبر و مناسب اين كار كه مهارت لازم براي انجام آن را دارند، مراجعه كنيد.

خرابي هارد گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G

هارد از مهم‌ترين قطعات گوشي شما است كه علاوه بر ذخيره اطلاعات، مجوزهاي لازم براي بوت كردن گوشي را هم به سيستم عامل مي‌دهد. هارد گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G از نوع microSDXC است و در دو ظرفيت 64 و 128 گيگ و با قابليت پشتيباني از رم دو ظرفيت 4 و 6 گيگي، بر روي اين گوشي قرار مي‌گيرد. اقداماتي مانند اجراي بازي‌هاي سنگين بر روي گوشي، استفاده از شارژرهاي تقلبي و نامناسب و در برخي موارد حتي آسيب ديدن از طريق ضربه و نفوذ آب، رايج‌ترين دلايل خرابي هارد گوشي شيائومي شما هستند. زماني كه هارد گوشي شما آسيب ديده و يا با مشكل مواجه مي‌شود، علاوه بر اختلال در عملكرد برنامه‌هاي موجود روي گوشي‌تان، احتمال پاك شدن اطلاعات ذخيره شده بر روي آن هم وجود دارد. به همين دليل با مشاهده علائم خرابي هارد، بايد هر چه سريع‌تر به مراكز معتبر براي تعمير و يا در صورت نياز تعويض آن مراجعه كنيد.

تعويض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G

اگر گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G شما دچار مشكل و آسيب شده و تصميم به تعويض هر كدام از قطعات آن را گرفته‌ايد، مجموعه ما بهترين گزينه براي شما است. ما در مركز تعميرات 118 با برخورداري از نيروهاي ماهر و باتجربه و هم چنين استفاده از لوازم و تجهيزات مناسب، كار تعويض قطعات گوشي شما را با بهترين كيفيت ممكن انجام مي‌دهيم. كافي است گوشي موبايل‌تان را با مراجعه به مجموعه و به صورت حضوري به ما تحويل داده و يا از طريق پست آن را براي ما ارسال كنيد.

خريد قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G

اگر قصد خريد قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G را به صورت كاملا اصل و با كيفيت داريد، از ما كمك بگيريد. ما در مجموعه تعميرات 118 با برخورداري از سابقه‌اي بالا در زمينه ارائه انواع قطعات موبايل به صورت كاملا اورجينال، كار عرضه قطعات موبايل شيائومي شما را انجام مي‌دهيم تا هيچ گونه دغدغه‌اي از اين بابت نداشته باشيد. براي اين كار مي‌توانيد با مراجعه حضوري به مجموعه اين قطعات را تحويل بگيريد يا اين كه به صورت غيرحضوري و از طريق تماس تلفني و يا مراجعه به سايت ما، نسبت به ثبت سفارش خريد خود اقدام نموده و قطعات مورد نياز گوشي خود را درب منزل تحويل بگيريد.