هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت شیائومی که در سال‌های اخیر با عرضه گوشی‌هایی با کیفیت و مناسب توانسته بخش زیادی از بازار تلفن‌های همراه را به دست آورد، هم چنان با ساخت موبایل‌های قوی و مقاوم به دنبال رقابت با برند‌هایی بزرگ مانند اپل و سامسونگ است. گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max از مدل‌های باکیفیت این شرکت است که هم از نظر نرم افزاری و هم از لحاظ قطعات سخت افزاری در سطح بالایی قرار دارد. اما با این وجود باز هم ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار آسیب و خرابی شده و نیاز به تعمیر آن به وجود آید. شکستگی و خرابی قطعات در اثر عواملی چون ضربه، فشار شدید، سقوط از ارتفاع و یا نفوذ آب، مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث آسیب دیدگی سخت افزاری گوشی شما می‌شوند. از طرف دیگر، ورود بدافزار از طریق اینترنت یا گوشی‌های دیگر به موبایل شما هم متداول‌ترین دلیل ایرادات نرم افزاری آن است. در صورتی که گوشی شما در اثر هر کدام از این عوامل دچار مشکل و خرابی شود، باید جهت تعمیر آن به مراکزی معتبر که این کار را به خوبی انجام می‌دهند، مراجعه کنید. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از کادری حرفه‌ای و تجهیزات مناسب و پیشرفته جهت تعمیرات موبایل، کار تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام خواهیم داد. کافی است گوشی‌تان را به صورت حضوری و یا از طریق پست برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

اگر چه این گوشی شما هم از لحاظ نرم افزار و هم از نظر سطح کیفی قطعات استفاده شده، مناسب است، اما ممکن است بعد از مدتی که از آن استفاده می‌کنید، در اثر عوامل گوناگون دچار مشکل شود. این مشکل و ایراد می‌تواند نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد. ایجاد اختلال در عملکرد برنامه‌ها و نرم افزارهای گوشی، ویروسی شدن و مشکلات سیستم عامل، متداول‌ترین آسیب‌های سخت افزاری هستند که ممکن است موبایل شما با آن‌ها مواجه شود. در این مواقع باید به افراد و یا موسسه‌هایی مراجعه کنید که دانش و مهارت لازم در این زمبنه را داشته باشند که در این صورت مشکل گوشی شما با هزینه‌ای اندک و در زمانی کوتاه رفع خواهد شد. اما مشکلات سخت افزاری کمی پیچیده‌تر هستند و نیاز به هزینه و مهارت بیش‌تری برای رفع آن‌ها وجود دارد. شکستگی و یا سوختن تاچ و ال سی دی، خرابی باتری و خرابی هارد از رایج‌ترین آسیب‌های سخت افزاری هستند که موبایل شما را تهدید می‌کنند. در این موارد برای این که گوشی شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود، باید به مراکز معتبر و مناسب مراجعه کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

در صفحه نمایش این گوشی از فناوری Super AMOLED استفاده شده است که دارای روشنایی 450 نیت می‌باشد. این گوشی هم چنین از فرمت تصویری HDR10 پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی تصویر در آن در حدود 120 هرتز است. سایز تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Maxبرابر با 6.67 اینچ و مساحت سطح آن برابر با 107.4 سانتی متر مربع است. رزولوشن و وضوح صفحه نمایش این گوشی 1080 در 2400 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی در آن برابر با 395 پیکسل در اینچ می‌باشد. برای محافظت بیش‌تر از تاچ و ال سی دی این گوشی از گلس محافظ Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است. با این وجود باز هم ممکن است تاچ و ال سی دی گوشی‌تان آسیب دیده و یا بشکند. ایجاد نقاط و یا خطوط رنگی در صفحه نمایش‌، از کار افتادن قسمتی از لمس یا همه تاچ آن، خاموش شدن ناگهانی و روشن نشدن صفحه از رایج‌ترین علائم خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شما هستند که در هنگام مشاهده آن‌ها باید به فکر تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی خود باشید.

آسیب دیدن باتری گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

شرکت شیائومی در این گوشی خود از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی آمپر استفاده کرده است. این باتری از قابلیت شارژ سریع 33 واتی برخوردار بوده و 60 درصد شارژ ابتدایی را در مدت زمان 30 دقیقه و شارژ کامل را در مدت 75 دقیقه انجام می‌دهد. البته این باتری قابل جدا شدن نیست و در صورت نیاز برای خارج کردن و یا تعویض آن نیاز به تجهیزات مناسب و مهارت بالایی وجود دارد. با وجود این که باتری گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max شما از کیفیت و ظرفیت زیادی برخوردار است، اما باز هم پس از مدتی کارایی خود را از دست خواهد داد. عمر مفید این باتری در حدود دو تا سه سال بوده ولی ممکن است در اثر اقداماتی مانند استفاده از شارژرهای تقلبی و بی‌کیفیت و یا کارکردن با گوشی زمانی که در حال شارژ است، به کم‌تر از این زمان هم برسد. زمانی که باتری گوشی شما آسیب می بیند، ممکن است علائمی مانند داغ شدن آن، باد کردن و متورم شدن باتری و یا خالی شدن سریع شارژ را در گوشی خود مشاهده کنید. در این موارد باید هر چه سریع‌تر برای تعویض باتری اقدام نمایید.

خرابی هارد گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

هارد گوشی شما یکی از قطعات مهم آن است که هم وظیفه ذخیره داده‌ها و اطلاعات شما را بر عهده داشته و هم مجوزهای لازم برای بوت کردن گوشی‌تان را به سیستم عامل می‌دهد. در این گوشی از هارد microSDXC استفاده شده است که در دو ظرفیت 64 و 128 گیگی و با پشتیبانی از رم 6 و 8 گیگا بایتی بر روی آن قرار می گیرند. عواملی مانند اجرای بازی های سنگین، استفاده از شارژرهای نامناسب و حتی ضربات فیزیکی می‌تواند باعث اسیب دیدگی هارد گوشی شما شوند. ایجاد اختلال در عملکرد نرم افزارها و برنامه‌های گوشی، تغییر آیکون و نماد برنامه‌ها و پاک شدن اطلاعات به طور خود به خودب از مهم‌ترین علامت‌هایی هستند که خراب شدن هارد شما را نشان می‌دهند. در این موارد باید هر چه سریع‌تر به مراکز معتبر مراجعه کنید تا در صورت امکان آن را تعمیر کرده و از حذف شدن اطلاعات شما جلوگیری شود.

تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

اگر گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max شما از نظر سخت افزار و یا نرم افزار دچار مشکل شده و تصمیم به تعمیر آن و یا تعویض برخی قطعات گرفته‌اید، مجموعه ما بهترین گزینه برای شما است. زیرا ما با برخورداری از پرسنل ماهر و با تجربه در زمینه نرم افزار و سخت افزار و هم چنین استفاده از تجهیزات پیشرفته و مناسب برای این کار، تعویض قطعات گوشی شما را با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به مجموعه ما و یا ارسال موبایل خود به وسیله پست، آن را به دست ما برسانید تا کا تعویض قطعات معیوب و مشکل‌دار آن را با قطعات اورجینال و مناسب انجام دهیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

اگر قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max را دارید و در عین حال اورجینال بودن این قطعات هم برای شما اهمیت دارد، آن‌ها را از ما تحویل بگیرید. ما در مرکز تعمیرات 118 با سابقه‌ای بالا در زمینه عرضه قطعات موبایل به صورت کاملا اورجینال و مناسب، آمادگی لازم برای ارائه قطعات گوشی شما را با کیفیتی عالی داریم. شما عزیزان برای تهیه هر کدام از قطعات مورد نیاز برای گوشی خود،‌ می ‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کرده آن‌ها را تحویل بگیرید؛ یا این که به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت ما یا از طریق تماس تلفنی سفارش خریدتان را ثبت و قطعات مورد نیاز را درب منزل خود تحویل بگیرید.