هیچ محصولی یافت نشد.

این گوشی شیائومی شما هم از نظر کیفیت و ساخت قطعات و هم از لحاظ قابلیت‌های نرم افزاری در سطح بالایی قرار دارد؛ با این حال، اما امکان آسیب دیدگی ان در اثر بسیاری از عوامل وجود دارد و یکی از مهم‌ترین دلایل آن هم ظرافت این گوشی است. بنابراین باید سعی کنید تا حد امکان مراقبت‌های لازم را از گوشی‌تان انجام داده تا از آسیب دادنش جلوگیری شود. اما در صورتی که به هر دلیل موبایل شما دچار ایراد و خرابی شود، باید برای تعمیرات آن به مراکزی معتبر مراجعه کنید. افتادن موبایل از ارتفاع،‌ نفوذ آب به آن و برخورد ضربات محکم یا اعمال فشار سنگین به گوشی، از مهم‌ترین دلایل آسیب دیدگی آن به شمار می‌روند. در اثر هر کدام از این عوامل ممکن است بخشی از گوشی شما دچار ایراد شود که باید به صورت تخصصی مورد تعمیر قرار گیرد. بنابراین نمی‌توانید گوشی‌تان را جهت تعمیر به افراد یا موسسه‌های ناوارد و غیرحرفه‌ای ارائه دهید. زیرا هر گونه بی‌دقتی حین انجام این کار، می‌تواند آسیب‌های دیگری را هم به موبایل شما وارد کند. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته و با بهره‌گیری از نیروهای تعمیرکار حرفه‌ای و با تجربه، تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 8 2021 را به خوبی انجام می‌دهیم. بنابراین اگر گوشی شیائومی Redmi Note 8 2021 شما از هر نظر دچار اشکال شده است، آن را با خاطری آسوده برای ما ارسال کنید.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 8 2021

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی Redmi Note 8 2021

موبایل شما ممکن است از نظر برنامه‌های نرم افزاری یا قطعات سخت افزاری با ایراداتی رو به رو شود. هر کدام از این مشکلات ممکن است دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کنند و برای رفع آن‌ها هم نیاز به مهارت‌های ویژه‌ای وجود دارد. مشکلات نرم افزاری این گوشی بیش‌تر در اثر استفاده نادرست از آن یا بدافزارهایی که از طریق اینترنت یا دستگاه‌های دیگر به موبایل شما نفوذ کرده‌اند، ایجاد می‌شوند. اختلال در عملکرد گوشی یا هنگ کردن آن، مشکلات سیستم عاملی و ویروسی شدن گوشی از رایج‌ترین ایرادات نرم افزاری هستند. برای رفع این مشکلات باید به مراکزی مراجعه نمایید که از دانش و تخصص بالایی در حوزه نرم افزار گوشی‌های موبایل برخوردار باشند. ایرادات سخت افزاری گوشی شما کمی متفاوت‌ترند و این تفاوت هم به هزینه لازم برای برطرف کردن آن‌ها و هم به مهارت و تخصص مورد نیاز برمی‌گردد. خرابی و شکستگی تاچ و ال سی دی، آسیب دیدن هارد و خرابی باتری از جمله رایج‌ترین این مشکلات هستند. برای رفع این گونه مشکلات به طور معمول نیاز به تعویض شدن برخی قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8 2021 وجود دارد؛ هر چه این قطعه حساس‌تر باشد، ‌باید دقت بالاتری هم در هنگام انجام این کار وجود داشته باشد. با توجه به رایج بودن و اهمیتی که آسیب‌های سخت افزار گوشی شیائومی Redmi Note 8 2021 دارند، اکنون تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها و راه‌های رفع‌شان را بیان می‌کنیم.

شکستگی و خرابی تاچ و ال سی دی Redmi Note 8 2021

تاچ و ال سی دی شیائومی Redmi Note 8 2021

در این گوشی از صفحه نمایش با فناوری IPS LCD استفاده شده است. نسبت صفحه نمایش آن به کل بدنه گوشی 81.7 درصد و نسبت ابعاد تصویر آن 19.5:9 است. رزولوشن ال سی دی شیائومی ردمی نوت 8 2021 برابر با 1080 در 2340 پیکسل می‌باشد که وضوحی مناسب به شمار می‌رود. هم چنین در این گوشی از یک لایه محافظ Corning Gorilla Glass 5 بر روی ال سی دی استفاده شده است؛ تا از ان در برابر آسیب‌های احتمالی مراقبت نماید. با وجود این، در صورتی که گوشی شما در معرض آسیب‌های شدید قرار بگیرد، این گلس هم توان مقاومت نداشته و می‌شکند. در نتیجه احتمال شکستگی و آسیب دیدن تاچ و ال سی دی هم بالا است. در هنگام آسیب دیدن تاچ و ال سی دی، علائمی را در گوشی خود مشاهده خواهید کرد که این موضوع را به وضوح نشان می‌دهند. ایجاد نقاط و خطوط رنگی در صفحه نمایش، از کار افتادن بخش‌هایی از لمس گوشی، سوسو زدن و قطع و وصل کردن تصویر از جمله مهم‌ترین این نشانه‌ها هستند. در هنگام مواجهه با آن‌ها بهتر است هر چه سریع‌تر کار تعویض ال سی دی Redmi Note 8 2021 را انجام دهید تا دوباره کارایی مناسب موبال‌تان را به دست آورید.

خرابی باتری شیائومی ردمی Note 8 2021

باتری شیائومی Redmi Note 8 2021

شرکت شیائومی از یک باتری قدرتمند و مناسب 4000 میلی آمپری در گوشی شما استفاده کرده است؛ این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است که نسبت به باتری‌های لیتیوم یونی مزایای زیادی دارد. هم چنین باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 8 2021 از خاصیت شارژ سریع 18 واتی برخوردار است؛ این موضوع سبب می‌شود که شارژ کامل باتری با سرعت بیش‌تری انجام گیرد. با این حال، این باتری هم مانند سایر قطعات موبایل‌تان یک قطعه مصرفی است و عمر مفیدی در حدود دو تا سه سال دارد. بعد از این مدت زمان رفته رفته عملکرد باتری از حالت بهینه خود فاصله گرفته تا جایی که دیگر قابل استفاده نیست. در این مواقع معمولا شارژ باتری به سرعت خالی می‌شود یا برای شارژ شدن کامل ان باید زمان زیادی منتظر بمانید. این موضوعات حسابی شما را به ستوه آورده و اعصاب‌تان را خرد می‌کند. برای رهایی از این شرایط باید باتری موبایل‌تان را با یک باتری اورجینال و با کیفیت تعویض کنید. اما به این دلیل که باتری گوشی شما پلمپ بوده و قابل جدا شدن نیست، شما خود نمی‌توانید کار تعویض باتری را انجام دهید. برای این کار باید به مراکزی مراجعه کنید که ابزارآلات لازم را دارا باشند.

آسیب دیدگی هارد شیائومی ردمی Note 8 2021

هارد هم قطعه سخت افزاری دیگری است که امکان آسیب پذیری آن در اثر برخی عوامل بالا است. در این گوشی شما از هاردهایی با ظرفیت 64 یا 128 گیگا بایتی استفاده می‌شود که امکان پشتیبانی از رم 4 گیگی را دارند. البته در این گوشی قابلیت استفاده از رم یا مموری microSDXC هم وجود دارد؛ بنابراین، کاربران در صورت نیاز به حافظه بیش‌تر، می‌توانند مموری متناسب را تهیه کرده و بر روی گوشی‌شان قرار دهند. هارد پروگرم شده شیائومی ردمی نوت 8 2021 در موبایل شما وظیفه ذخیره اطلاعات و داده‌های گوناگون را برعهده دارد. هم چنین مجوزهای لازم برای بوت کردن گوشی هم از طریق هارد برای سیستم عامل صادر می‌شوند. در نتیجه اگر هارد گوشی‌تان با مشکل مواجه شود، هم امکان پاک شدن داده‌های ذخیره شده شما وجود خواهد داشت و هم اختلال در عملکرد موبایل‌تان را شاهد خواهید بود. بنابراین باید از انجام اقداماتی که خرابی هارد را در پی دارند اکیدا خودداری نمایید که رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  1. استفاده از شارژرهای تقلبی
  2. یست کردن گوشی در شارژ کم‌تر از 20 درصد
  3. اجرای بازی‌های سنگین بر روی گوشی
  4. ریست کردن گوشی در هنگام شارژ

در صورتی که هارد شما دچار مشکل شود، باید هر چه سریع‌تر جهت تعمیر آن اقدام نمایید. چرا که احتمال تعمیر آن در ابتدای آسیب دیدگی بیش‌تر است.

تعویض قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 8 2021

در صورتی که گوشی شیائومی شما از نظر نرم افزاری یا سخت افزاری دچار ایراد شده و قصد تعویض برخی قطعات شیائومی ردمی Note 8 2021 آن را دارید، این کار را با خاطری آسوده به ما واگذار کنید. ما در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از ابزارآلات مناسب برای این کار و با برخورداری از متخصصین حرفه‌ای، تعویض قطعات موبایل شما را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. پس اگر گوشی شیائومی Redmi Note 8 2021 شما از هر نظر دچار ایراد شده است، کافی است ان را برای ما بفرستید.

خرید قطعات شیائومی Redmi Note 8 2021

اگر تصمیم به خرید برخی قطعات لازم برای گوشی‌تان دارید، بهتر است به اصل بودن آن‌ها توجه داشته باشید. چرا که قطعات تقلبی یه سرعت خراب شده و البته افراد سودجو، هزینه‌ای برابر با قطعات اصلی از شما خواهند گرفت. ما در مجموعه تعمیرات 118 انواع قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8 2021 شما را با کیفیتی عالی و به صورت کاملا اورجینال عرضه می‌کنیم. شما عزیزان می‌توانید از هر کجای کشور،‌ با مراجعه به سایت ما یا از طریق تماس تلفنی، قطعات مورد نیاز گوشی خود را سفارش دهید.