هیچ محصولی یافت نشد.

آیا گوشی همراه‌تان خیس شده است و نمی‌دانید چه کاری انجام دهید؟ و یا به دلایل نامشخصی گوشی خاموش شده و نمی‌توانید آن را روشن کنید؟ گوشی شیائومی ردمی نوت 9 به سبب مشکلات مختلفی آسیب می‌بیند که برخی از این عوامل اختلال نرم‌افزاری و برخی به دلیل مشکلات سخت‌افزاری می‌باشند. از عمده علل آسیب‌های سخت‌افزاری می‌توان به شکستن ال سی دی، خرابی باتری، قطع شدن صدای گوشی اشاره کرد. هنگ کردن، کند شدن در عملکرد نیز مشکلاتی هستند که به دلیل اختلال نرم‌افزاری به وجود می‌آیند. برخی از مشکلات به راحتی قابل برطرف کردن هستند اما برای حل بسیاری از آن‌ها  نیاز به مهارت و ابزار مخصوصی است و باید به مرکز تعمیراتی مراجعه نمایید. تعمیر گوشی Xiaomi Redmi Note 9 4G نیز نیاز به ابزار مخصوص و مهارت بالایی دارد. در ادامه اختلالات عمده در این گوشی‌، علل آسیب دیدگی و راه‌های تعمیر گوشی را با هم بررسی می‌کنیم.

تعمیر گوشی Xiaomi Redmi Note 9 4G

اگر گوشی شیائومی ردمی نوت9 4G دچار اختلال شده است و در هنگام کار با آن با مشکل مواجه می‌شوید، می‌ توانید برای تشخیص مشکل و رفع آن به مرکز تعمیراتی مراجعه نمایید. در مراکز تعمیرات گوشی شما بررسی خواهد شد و درصورتی که نیاز به تعویض قطعه‌ای خاص داشته باشد حتما آن را با قطعات اصلی و اورجینال جایگزین نمایید. البته لازم به ذکر است که با رعایت چند نکته ساده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، می‌توان از وارد شدن بسیاری از آسیب ‌ها جلوگیری کرد. اما باز هم به هر دلیلی ممکن است شیائومی Redmi Note 9 4G آسیب ببیند که می‌توانید برای رفع این مشکل به مجموعه ما مراجعه نمایید.

تعمیر گوشی Xiaomi Redmi Note9 4G

تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی Note9 4G

در نمایشگر ۶.۵۳ اینچی این گوشی، از فناوری IPS LCD استفاده شده است که می‌تواند برای کسانی که بیشتر در محیط  بیرون و زیر نور آفتاب هستند انتخاب مناسبی باشد. همچنین به دلیل مقاومت نسبتا بالا در این نوع نمایشگرها برای این افراد مناسب هستند. تاج و ال سی دی گوشی Redmi Note 9 4G به دلایل مختلفی ممکن است آسیب ببیند اما از متداول‌ترین مشکلات افتادن گوشی و یا خیس شدن آن است. در هر دو صورت احتمال آسیب به نمایشگر بالا می‌باشد که برای به حداقل رساندن این اتفاق می‌توان برای گوشی خود گلس محافظ و قاب‌های مناسب که استانداردهای لازم را دارند تهیه کنید. با آسیب دیدن تاچ و ال سی دی شیائومی Redmi Note 9 4g حتما به مرکز تعمیراتی معتبری مراجعه نمایید. زیرا استفاده از ال سی دی اورجینال و همچنین استفاده از ابزارهای تخصصی در کیفیت تعمیر بسیار تاثیرگذار است.

باتری گوشی Xiaomi Redmi Note 9 4G

شیائومی برای گوشی Redmi Note 9 4G از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که کاربران خود را به نحوی سوپرایز کرده و با استقبال زیادی مواجه شده است. باتری‌های لیتیوم پلیمری سبکتر، دارای عمر طولانی‌تر اما گرانتر از سایر باتری‌ها هستند. اما تمامی باتری‌ها دارای عمر محدودی هستند و بعد از مدتی نیاز به تعویض خواهند داشت. اما چگونه می‌توان از به پایان رسیدن عمر باتری اطلاع یافت و برای پیشگیری از این امر چه می‌توان کرد؟ باید بدانید که راهی برای پیشگیری از این امر وجود ندارد اما با چند ترفند ساده می‌توان این امر را به تعویق انداخت.

  1. عدم استفاده از گوشی هنگام شارژ شدن آن
  2. نگه‌داری شارژ گوشی بین ۲۰ تا ۸۰ درصد
  3. استفاده از شارژر اصلی گوشی
  4. عدم نصب برنامه‌های سنگین و مخرب
  5. جلوگیری از داغ شدن و یا بیش از حد سر شدن باتری

با رعایت موارد ذکر شده می‌توان از حداکثر عمر باتری گوشی شیائومی ردمی Note 9 4G استفاده کرد اما اگر باتری به طور ناگهانی داغ می‌شود. هنگام شارژ شدن سریعا شارژ می‌شود و یا هنگام استفاده سریعا انرژی آن تخلیه می‌شود باید برای تعویض آن به مرکز تعمیراتی معتبر و مجهزی مراجعه نمایید.

خرابی هارد گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ 4G

هارد به قطعه‌ای بسیار ریزی که بر روی مادربرد قرار دارد و قابلیت جابجایی ندارد، اطلاق می‌شود. این قطعه توانایی ذخیره تمامی اطلاعات را دارد و به همین دلیل به اسم حافظه داخلی مالتی مدیا نیز شناخته می‌شود. همچنین هر زمان که از میزان حافظه داخلی گوشی حرفی به میان آماده باشد، منظور هارد آن است. اما علاوه بر ذخیره اطلاعات، اجازه بوت کردن سیستم عامل را نیز این قطعه صادر می‌کند پس دارای اهمیت بسیاری است. هارد گوشی شیائومی Xiaomi Redmi Note9 4G در ظرفیت‌های ۱۲۸ گیگ و ۲۵۶ گیگ با رم‌های متفاوتی عرضه شده است. از آنجایی که تمامی اطلاعات بر روی این قطعه ذخیره می‌شود با آسیب دیدن آن اطلاعات شما نیز ممکن است از بین برود. از جمله عواملی که به هارد آسیب می‌زنند به شرح زیر است:

  1. نصب بازی و یا برنامه‌های سنگین
  2. پر بودن میزان ظرفبت آن به مدت طولانی
  3. وارد شدن ضربه شدید به گوشی
  4. خیس شدن هارد
  5. گرمای بیش از حد
  6. ریست و یا آپدیت کردن گوشی هنگامی که میزان شارژ باتری کمتر از ۲۰ درصد باشد و یا گوشی به شارژ وصل باشد

این موارد از جمله عوامل مهمی هستند که به هارد آسیب وارد می‌کنند. در صورت خرابی هارد پروگرم شده گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ 4g باید به مرکز تعمیراتی مراجعه نمایید و نسبت به تعمیر و یا تعویض ان اقدام نمایید. اگر میزان آسیب به هارد به قدری باشد که بتوان آن را تعمیر کرد، می‌توان با ریکاوری کردن اطلاعات هارد را تا حدودی بازگرداند.

دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ ۴ جی

یکی از قطعات حساس و مهم برای کاربران دوربین‌های یک گوشی می‌باشد و حتی یکی از معیارهای خرید گوشی کیفیت دوربین آن است. دوربین پشت گوشی شیائومیRedmi Note 9 4G از سه دوربین با کیفیت ۴۸، ۸ و۲ مگاپیگسل تشکیل شده است. بر روی دوربین قطعه‌ای شیشه‌ای قرار گرفته است که از آن در برابر گردو خاک و رطوبت محافظت نماید. دوربین سلفی گوشی شیائومی Redmi Note 9 4G نیز از دوربینی با کیفیت ۸ مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین‌ها در برابر گردو خاک و رطوبت حساس هستند و این دو عامل سریعا به آن‌ها آسیب می‌زند. اما نوسانات داخلی و ضربه نیز از عوامل خرابی دوربین‌ها می‌باشد. برای تعویض دوربین گوشی شیائومی Redmi Note 9 4G حتما از کیفیت اورجینال استفاده نمایید تا مجددا کیفیت سابق دوربین‌ها بازگردانده شود. مجموعه ما با کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن در خدمت شما می‌باشند.

تعمیر گوشی Xiaomi Redmi Note9 4G

تعویض قطعات گوشی Xiaomi Redmi Note 9 4G

با آسیب دیدن هر قطعه از گوشی نگرانی‌های ناشی از تعمیر گوشی نیز وجود دارد، که آیا گوشی همراه کیفیت اولیه خود را به دست می‌آورد یا خیر؟ بسیاری نیز با خرابی یک قطعه عمر گوشی را پایان یافته می‌دانند اما باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب مرکزی معتبر و با سابقه که از قطعات اورجینال برای تعمیر گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ 4G استفاده کند گوشی همانند روز اول خواهد شد. در مرکز تعمیرات ۱۱۸ از بهترین تکنسین‌ها دعوت به همکاری کرده‌ایم  و ابزاری به روز را در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. تمامی دستگاه پس از تعمیر تست نهایی را گذرانده و سپس به دست شما می‌رسد. پس با آسودگی خاطر گوشی شیائومی Redmi Note9 4G را به مجموعه‌ ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9 4G

اگر قصد خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ ۴جی را دارید به مرکز مناسبی مراجعه کرده‌اید در مرکز تعمیرات ۱۱۸ با سال‌ها سابقه در زمینه تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی و فروش قطعات اورجینال آن‌ها توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری خرید قطعات اورجینال گوشی ردمی نوت ۹ ۴جی را انجام دهید که در صورت خرید غیرحضوری قطعه به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا جهت رفع هرگونه ابهام راهنمایی‌های لازم را انجام دهند. همچنین برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی شیائومی ردمی Note 9 4G می‌تواتید با ما تماس بگیرید.