هیچ محصولی یافت نشد.

آیا با علائم خرابی گوشی شیائومی Redmi Note 9 5G آشنا هستید؟ یا راه‌های پیشگیری از آسیب به این گوشی را می‌شناسید؟ اولین نگرانی که بعد از آسیب با گوشی برای خیلی‌ از ما به وجود می‌آید هزینه تعمیر آن است. همچنین از بین رفتن اطلاعات نیز برای بسیاری از افراد نگران کننده است. گوشی‌های همراه به دلایلی مختلفی ممکن است خاموش شوند، هنگ کنند و یا قسمتی از آن دچار مشکل شود که ابتدا باید منبع این مشکل را شناسایی کرد. برای این امر حتما به مرکز تعمیراتی معتبری مراجعه کنید و اسمارت فون خود را به فردی ماهر و مورد اطمینان بسپارید. اگر مشکل پیش آمده به دلیل مشکلات نرم افزاری باشد به راحتی و در مدت کوتاهی با هزینه اندکی می‌توان گوشی همراه را برطرف نمود ولی مشکلات سخت افزاری کمی هزینه بیشتری داشته و برای تعمیر آن مدت زمان بیشتری نیاز است.

Xiaomi redmi not9 5G

هنگ کردن گوشی، عدم نصب برخی برنامه‌ها، باز شدن برنامه‌ای دیگر به صورت خود به خود از مشکلات نرم افزاری است که با بررسی کوچک به راحتی قابل رفع است اما شکستن تاچ و ال سی دی، اتمام عمر باتری، سوختن هارد و… از جمله مشکلات سخت افزاری می‌باشد که با به وجود آمدن آن‌ها باید سریعا به مرکز تعمیراتی معتبری مراجعه نمایید. مجموعه تعمیراتی ما با سال‌ها سابقه توانسته با ارائه خدمات در زمینه تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی رضایت مشتریان خود را جلب نماید. در این مرکز از بهترین تعمیرکاران کمک گرفته‌ایم و بهترین تجهیزات را برای ارائه خدماتی مطلوب محیا کرده‌ایم. پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی شیائومی ردمی Note 9 5G را به ما بسپارید.

آسیب دیدگی رایج گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ 5G

به دلیل بزرگ شدن اندازه گوشی‌ها و ظرافتی که در آن‌ها به کار رفته است میزان آسیب به آن‌ها نیز افزایش یافته است. خیس شدن گوشی از علل شایع خرابی اسمارت فون‌ها می‌باشد که به قطعات درونی آسیب‌های جبدان ناپذیری وارد می‌کند و باعث سوختن قطعات درونی از جمله هارد می‌شود. از علل دیگر خرابی شکستن ال سی دی و یا خرابی تاچ است که هزینه بالایی نیز به همراه دارد. عوامل بسیار دیگری باعث از کار افتادن گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ ۵جی می‌شوند که در ادامه به بررسی تک تک آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Xiaomi Redmi Note9 5G

نمایشگر هر گوشی از قطعات مختلفی مانند ال سی دی، تاچ، گوریلاگلس تشکیل شده است که همگی آن‌ها در یه قاب به هم پلمپ شده‌اند و با آسیب به هر کدام از این قطعات باید نمایشگر را به طور کامل تعویض کنید. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 9 5G با اندازه ۶.۵۳ اینچ از نوع IPS LCD می‌باشد که با استفاده از گوریلاگلس۵ از آن محافظت می‌شود. اما با افتادن گوشی، وارد شدن ضربه به آن، همجواری با اجسام تیز و سخت، نوسانات داخلی و… ممکن است آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد. با خراب شدن تاچ، شکستن و یا سوختن ال سی دی و یا قسمتی از آن، شکستن گلس و یا آسیب به هر قسمت دیگر باید تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی Note 9 5G به طور کامل تعویض شود. دقت داشته باشید برای تعویض حتما به مرکزی معتبر مراجعه نمایید.

خرابی باتری گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ 5G

باتری از مواد شیمیایی ساخته شده است و به همین دلیل میانگین عمر آن‌ها حدود دو سال است. هرچند با استفاده صحیح ممکن است بیشتر از دوسال نیز باتری گوشی دوام بیاورد ولی با استفاده نادرست باتری سریعا آسیب می‌بیند. از جمله علائم خرابی باتری می توان به:

  1. باد کردن باتری
  2. تخلیه انرژی در مدت کوتاهی
  3. داغ شدن بیش از اندازه باتری
  4. خاموشی ناگهانی گوشی

اشاره کرد. اما تنها راه حل این موضوع تعویض باتری است و حتما از باتری اورجینال برای این امر استفاده کنید. زیرا باتری‌های اورجینال مانند باتری اصلی بوده و کیفیت اولیه را برای گوشی شما به همراه خواهند داشت. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 9 5G از نوع داخلی است و برای تعویض آن نیاز به تجهیزات مخصوص و مهارت بالایی است. پس در انتخاب مرکز تعمیراتی دقت بالایی داشته باشید.

آب خوردگی گوشی شیائومی Xiaomi Redmi Note9 5G

با اینکه اکثر کمپانی‌های تولید کننده گوشی همراه از فناوری ضد آب در گوشی خود استفاده کرده‌اند، اما هنوز در گوشی ‌های شیائومی این فناوری دیده نمی‌شود. اما بر روی گوشی شیائومی Redmi Note9 5G پوششی ضد استفاده شده است که این پوشش مانع از نفوذ آب به گوشی نمی‌شود و فقط سطح نمایشگر را در برابر خیس شدن محافظت می‌کند. نفوذ آب به داخل گوشی بسیاری از قطعات را تهدید می‌کند و ممکن است آسیب جبران ناپذیری به آن‌ها وارد کند. اولین اقدامی ک بعد از خیس شدن گوشی می‌توان کرد خاموش کردن آن است تا جریان الکتریکی قطع شده و مانع از اتصالی کردن آن‌ها شود. دقت داشته باشید که هیچ وقت گوشی را تکان ندهید، زیرا ممکن است آب به قسمت‌های خشک نیز نفوذ کند. همچنین نباید از باد گرم سشوار برای خشک کردن آن استفاده نکنید و سعی کنید با پارچه نخی آب اضافی را بگیرید. سپس به مرکزی مطمئن مراجعه کنید تا در اولین فرصت مشکل گوشی عیب‌یابی شده و تعمیر گوشی شیائومی ردمی Note 9 5G انجام شود.

تعمیر هارد گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ 5G

هارد یا همان حافظه داخلی که به اسامی بسیار دیگری نیز شناخته می‌شود قطعه‌ای بسیار کوچک بر روی مادربرد است و وظایف مهمی را برعهده دارد. این قطعه در ظرفیت‌های متفاوتی ساخته می‌شود و تمام برنامه‌ها و سیستم عامل گوشی بر روی آن ذخیره شده است. اجازه بوت کردن سیستم عامل را نیز هارد صادر می‌کند. هارد گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ ۵ جی در ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ در بازار موجود می‌باشد. این قطعه بسیار حساس است و در برابر ضربه، خیس شدن و حرارت بالا بسیار آسیب پذیر است. در اکثر مواقع می توان هارد را تعمیر کرد که خوشبختانه می‌توان اطلاعات را پس از تعمیر بازیابی کرد. اما برخی مواقع نیز باید هارد تعویض شود که پس از تعمیر اطلاعات نیز از بین خواهد رفت. برای اینکه به بازگشت اطلاعاتتان امید داشته باشید بعد از مشاهده هر یک از علائم زیر سریعا به مرکز تعمیراتی مراجعه نمایید.

  1. خاموش شدن ناگهانی گوشی
  2. ویبره‌های پی در پی
  3. ماندن بر صفحه لوگو و عدم روشن شدن گوشی
  4. پاک شدن آیکون برنامه‌ها
  5. عدم پاک شدن اطلاعات پس از ریست فکتوری کردن
  6. پاک شدن ناگهانی تمام اطلاعات وغیره

با مشاهده هر یک از این نشانه‌ها به مرکزی معتبر مراجعه نمایید و به فردی مطمئن گوشی خود را بسپارید. تعویض هارد شیائومی Redmi Note9 5G نیاز به مهارت بالایی دارد و حتما از کیفیت تورجینال برای تعویض آن استفاده کنید.

تعویض قطعات گوشی Xiaomi Redmi Note9 5G

تعویض قطعات گوشی Xiaomi Redmi Note9 5G

اولین نکته در تعمیر گوشی شیائومی ردمی Note 9 5G استفاده از کیفیت اورجینال قطعات می‌باشد. پس در هنگام آسیب دیدن هر قطعه از گوشی به مرکزی معتبر مراجعه نمایید تا از کیفیت قطعات استفاده شده اطمینان داشته باشید. همچنین تعمیر گوشی نیاز به مهارت بالایی دارد تا در نهایت دقت مراحل تعمیر انجام شود. از این رو در مجموعه ما بهترین تعمیرکاران که ابزاری به روز و دقیق را در اختیار دارند تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9 5G را انجام می‌دهند. همچنین بعد از تعمیر می‌توانید گوشی خود را تست کنید و تا ۳روز بعد از تحویل در صورت وجود هرگونه مشکل به مرکز مراجعه تا نسبت به حل آن اقدام شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ ۵جی

برای خرید قطعات گوشی Xiaomi Redmi Note 9 5G می توانید به صورت حضوری و یا به صورت غیر حضوری اقدام نمایید. همکاران ما هم از طریق سایت و هم از طریق تلفنی سفارشات شما را بررسی کرده و در اسرع وقت برایتان ارسال می‌کنند. تمامی قطعات موجود در فروشگاه اورجینال بوده و به همراه فاکتور معتبر به شما تحویل داده می‌شود. به دلیل فروش مستقیم و حذف واسطه‌ها قیمت قطعات در فروشگاه ما بسیار مناسب است که از طریق تماس تلفنی می‌توانید از آخرین قیمت‌ها اطلاع یابید. همچنین تمام قطعات دارای گارانتی معتبر هستند و در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توانید قطعه را به ما بازگردانید و قطعه دیگری را تحویل بگیرید.