هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی پایین رده ی Redmi 8A Dual با فناوری تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی در فوریه سال 2020 به بازار معرفی شده است. این گوشی در دو نسخه با رم 3 یا 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی در بازار موجود است و افراد بر اساس نیاز خود می توانند خریداری کنند. اگر نیاز به حافظه ی بیشتری دارید می توانید از کارت SD تا ظرفیت 512 گیگابایت استفاده کنید. دارای دو درگاه سیم کارت بوده و شما می توانید از یکی از این جایگاه ها جهت قرار دادن حافظه ی خارجی استفاده کنید. نیروی پردازشی این گوشی را چیپست Snapdragon 439 کوالکام  تامین می کند و دارای پردازنده ی 8 هسته ای Octa-core می باشد. این قطعه از 4 هسته 1.95 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 هسته ی 1.45 گیگاهرتزی Cortex A53 تشکیل شده است.

امنیت اطلاعات گوشی شیائومی Redmi 8A Dual با استفاده از قابلیت AI Face Unlock تامین می شود، از این قابلیت برای گشودن قفل نمایشگر با استفاده از چهره استفاده می شود. درب پشت شیائومی ردمی 8A Dual و فریم از پلاستیک ساخته شده اند و در برابر پاشش آب مقاوم هستند. در قسمت پشتی گوشی دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی به همراه یک حسگر سنجش عمق میدان 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. از ویژگی های دوربین ردمی 8A Dual می توان به لنز واید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز اشاره کرد. دوربین سلفی نیز در بالای ال سی دی و داخل یک بریدگی موسوم به ناچ قطره ای قرار گرفته است. این دوربین دارای سنسور 8 مگاپیکسلی و از حالت پرتره نیز پشتیبانی می کند.

گوشی شیائومی ردمی 8A Dual به نمایشگر پنل IPS LCD با قطر 6.22 اینچی مجهز شده است که از آن یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 در برابر آسیب دیدگی مراقبت می کند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی 8A Dual حدود 96.6 سانتی متر مربع است و حدود 81.8 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. انرژی مورد نیاز سخت افزار این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر تامین می کند. از شارژ 18 واتی پشتیبانی می کند و از تکنولوژی شارژ معکوس نیز بهره می برد. شما می توانید به عنوان یک پاور بانک از این گوشی استفاده کنید و دستگاه های دیگر را شارژ کنید. باتری شیائومی Redmi 8A Dual از طریق درگاه USB-C که روی لبه ی پایینی گوشی قرار گرفته شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 8A Dual

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 8A Dual و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 8A Dual  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 8 ای دوآل

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 8A Dual به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 8A Dual روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.