هیچ محصولی یافت نشد.

آیا گوشی شیائومی Redmi 9T شما در آب افتاده است و برای تعمیر آن به دنبال مرکزی معتبر هستید؟ و یا گوشی شما خاموش شده است و به دنبال دلیل خاموشی آن هستید؟ گوشی‌های هوشمند طراحی ظریف و زیبایی دارد ولی این ظرافت سبب شده تا بیشتر در معرض آسیب باشند. عوامل بسیاری به گوشی شما آسیب می‌زند که در بخش‌های بعدی به آن‌ها خواهیم پرداخت ولی معضل بعدی انتخاب مرکزی معتبر جهت تعمیر گوشی است. همچنین با اینکه قطعات اورجینال هزینه بالایی دارند ولی برای بازگشت کیفیت اولیه گوشی بهتر است از قطعات اصلی استفاده شود. در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ با استفاده از ابزاری تخصصی و قطعات اورجینال گوشی Xiaomi Redmi 9T انجام می‌شود. متخصصین ما با مهارت بالای خود در مدت کوتاهی گوشی شما را تعمیر می‌کنند و می‌توانید گوشی خود را تا چند روز تست نمایید تا از صحت و کیفیت انجام تعمیر اطمینان داشته باشید.

تعمیر redmi9t

 آسیب‌های گوشی شیائومی ردمی ۹تی

گوشی‌های همراه هوشمند در اندازهای مختلفی ساخته می‌شوند ولی در اجزای سازنده آن‌ها به هم شباهت بسیاری دارند و خرابی آن‌ها نیز مشابه یکدیگر است. اغلب مشکلاتی که برای گوشی‌ها به وجود می‌آید به دلیل نفوذ آب به داخل، نوسانات داخلی و یا وارد شدن ضربه به گوشی به وجود می‌آید. کاربران گوشی Xiaomi Redmi 9T نیز اغلب به این دلایل به مراکز تعمیرات مراجعه می‌کنند. اما جالب است بدانید بسیاری از آسیب‌های وارد شده به گوشی به دلیل عدم رعایت برخی نکات است که در این متن قصد داریم به آن‌ها اشاره کنیم تا شما با رعایت این موارد کوچک از وارد شدن بسیاری آسیب‌ها به گوشی جلوگیری نمایید. اما با خراب شدن گوشی حتما در انتخاب مرکز تعمیراتی دقت داشته باشید و مرکزی مناسب و مورد اطمینان را برای تعمیر گوشی انتخاب کنید تا از کیفیت تعمیر آن اطمینان داشته باشید.

آب خوردگی گوشی شیائومی Redmi 9T

آب یکی از دشمنان دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشد و باعث خرابی بسیاری از قطعات گوشی نیز می‌شود. بر روی گوشی‌های امروزی از پوشش‌های ضد آب استفاده می‌شود و شرکت‌ها مدعی هستند که گوشی‌ها می‌توانند در زیر آب نیز دوام بیاورند. اما به طور صد در صد نمی‌توانید به این ادعا اطمینان داشته باشید. زیرا امکان نفوذ آب از طریق سوکت‌ها بسیار بالا است. بر روی نمایشگر و درب پشت گوشی شیائومی ردمی ۹تی نیز پوشش ضد آب وجود دارد ولی این امر به معنی محافظت صد در صد گوشی از آب نمی‌شود. با نفوذ آب به داخل مشکلات بسیاری برای گوشی به وجود می‌آید و رطوبت تمام قطعات را تهدید می‌کند. با خیس شدن گوشی چند اقدام اولیه را باید به خاطر داشته باشید و سپس سریعا به مرکز تعمیراتی مراجعه نمایید. این اقدامات عبارتند از:

  1. خاموش کردن گوشی
  2. در صورت امکان در آوردن باتری
  3. عدم تکان دادن آن، زیرا آب به قسمت‌های خشک نیز نفوذ می‌کند
  4. عدم اتصال گوشی به شارژ
  5. خشک کردن قسمت‌های در دسترس توسط پارچه نخی
  6. عدم استفاده از باد داغ سشوار جهت خشک کردن
  7. مراجعه به مرکز تعمیراتی

در مراکز تعمیراتی ابتدا گوشی کاملا خشک می‌شود و پس از بررسی تعمیرات لازم بر روی آن انجام می‌گیرد.

تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی9T

تاچ و ال سی دی‌ها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند که کارایی هر کدام به یک شکل است ولی در ساختار کمی متفاوت بوده و هر کدام معایب و محاسنی دارند.  تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی 9T از نوع IPS LCD است که در این نوع نمایشگرها پیکسل‌ها از خود نوری ندارند و برای نمایش تصویر نیاز له یک نور پس زمینه‌ای است. پس برای نمایش نقاط سیاه نیز نوری به صفحه تابیده می‌شود که این امر باعث کاهش کنتراست تصویر می‌شود. اما رنگ‌ها در این نوع نمایشگر بسیار به واقعیت نزدیک است و از طرفی برای نمایش در روز و روشنایی زیاد این نمایشگرها بسیار مناسب هستند. تاچ و یا ال سی دی به دلایل مختلفی آسیب می‌بیند و نیاز به تعویض خواهد داشت.

 ضربه، خیس شدن، نوسانات داخلی و اتفاقات دیگری این قطعه را تهدید می‌کند اما با استفاده از گلس و قاب‌های استاندارد تا حدی می‌توان از نمایشگر محافظت کرد. با آسیب دیدن تاچ، ال سی دی و گلس نیاز است که کل نمایشگر را تعویض نمایید. پس دقت داشته باشید برای تعویض تاچ و ال سی دی گوشی Xiaomi Redmi 9T مرکزی مناسب را انتخاب نمایید. همچنین برای اینکه کیفیت اولیه را شاهد باشید بهتر است از قطعه اورجینال استفاده شود. تاچ و ال سی دی اورجینال علاوه بر عمر بالایی که دارد نور مناسبی داشته و مانند قطعه اول خواهد بود‌ در تعمیرات ۱۱۸ تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 9T با استفاده از دستگاه‌های بروز و قطعات اورجینال انجام می‌شود.

تعمیر باتری گوشی Xiaomi Redmi 9T

باتری‌ها از قطعات مصرفی در گوشی محسوب می‌شوند، یعنی با مرور زمان و استفاده از باتری عمر آن نیز کاهش پیدا می‌کند. همچنین با طی شدن پروسه شارژ از عمر باتری کاسته می‌شود. البته عواملی چون نحوه استفاده و رعایت برخی نکات، همچنین جنس باتری در این طول عمر تاثیرگذار است. باتری گوشی شیائومی ردمی 9T از نوع لیتیوم پلیمری است و این باتری نسبت به دیگر نوع‌های آن طول عمر بیشتری دارد اما این باتری‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند. از جمله عواملی که بر طول عمر باتری اثرگذار است می توان به استفاده از شارژر استاندارد و اصلی، عدم استفاده از گوشی در حین شارژ شدن، توجه به میزان دمای آن، عدم اتصال طولانی مدت به برق و عدم نصب بازی و برنامه‌های سنگین را نام برد‌. بر این طول عمر عوامل دیگری نیز اثر دارد ولی با اتمام عمر باتری به هر دلیل باید آن را تعویض کنید.

تعمیر هارد پروگرم شده گوشی شیائومی ردمی ۹ تی

در هر گوشی حداقل دو حافظه وجود دارد که عبارتند از، حافظه رم و حافظه داخلی یا همان هارد. البته در بسیاری از گوشی‌های امروزی از حافظه جانبی نیز استفاده شده است که می‌توانید با استفاده از این حافظه به کمک حافظه داخلی بروید. هارد یا هارد پروگرم شده گوشی Xiaomi Redmi 9T با ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگ در بازار موجود است. هارد یا همان حافظه داخلی به قطعه‌ای بسیار کوچک که بر روی مادربرد قرار دارد گفته می‌شود و وظایف بسیاری را بر عهده دارد. تمام اطلاعات خود را می‌توانید بر روی این قطعه ذخیره نمایید و همچنین حافظه مورد نیاز برای نصب هر برنامه را این قطعه در اختیار شما قرار می‌دهد. البته وظیفه مهم هارد صادر کردن اجازه بوت شدن سیستم عامل است. این قزعه حساس بر اثر عوامل بسیاری آسیب می‌بیند که این عوامل عبارتند از:

  1. وارد شدن ضربه شدید
  2. خیس شدن
  3. نوسانات داخلی
  4. فشار بیش از حد با نصب برنامه سنگین
  5. پر بودن ظرفیت آن در طولانی مدت
  6. دمای بالا

این عوامل به هارد آسیب وارد می‌کنند و برای تعمیر یا تعویض آن باید به مرکزی مناسب مراجعه نمایید. تعمیر هارد نیاز به ابزارهای دقیق و مخصوصی دارد و تعمیرکار باید مهارت بالایی در این زمینه داشته باشد. در صورتی که هارد گوشی تعمیر شود می‌توانید به بازگشت اطلاعات آن امیدوار باشید اما در صورت تعویض دیگر هیچ دسترسی به اطلاعات نخواهید داشت. پس دقت داشته باشید مرکز مناسبی را انتخاب کنید تا تعمیر هارد گوشی شیائومی Redmi 9T به درستی و با دقت بالایی انجام شود.

تعمیر گوشی شیائومی ردمی 9T

تعمیر گوشی شیائومی ردمی 9T

تعمیر گوشی Xiaomi Redmi 9 T را می توانید به ما بسپارید. در مجموعه ما تکنسین‌های مجربی که بهترین ابزارها را در اختیار دارند آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند. ‌گوشی هوشمند خود را به ما بسپارید تا پس از بررسی و تایید شما تعمیر آن آغاز شود. عزیزانی که امکان مراجعه به مرکز را ندارند نیز می‌توانند توسط پیک اسمارت فون خود را برای ما ارسال نمایند. گوشی شما پس از دریافت بررسی شده و برآورد هزینه خواهد شد که در صورت تایید آن را تعمیر کرده و مجددا توسط پیک برایتان ارسال خواهیم کرد. به دلیل استفاده از قطعات اورجینال پس از تعمیر گوشی شیائومی ‌Redmi 9T مجددا کیفیت اولیه خود را به دست خواهد آورد. پس از تعمیر گوشی به مدت ۳ روز مهلت تست دارد و در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی می‌توانید گوشی را به مرکز آورده تا مشکل آن برطرف شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی ۹تی

برای اینکه پس از تعمیر گوشی شما کیفیت اولیه خود را داشته باشد علاوه بر مهارت تعمیرکار استفاده از قطعات اورجینال نیز بسیار ضروری است. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی می‌باشد و با موادی مرغوب ساخته شده است همچنین عمر این قطعات بسیار طولانی‌تر است. با اینکه هزینه این قطعات بیشتر می‌باشد اما یکبار ولی برای همیشه گوشی خود را تعمیر می‌کنید. خرید قطعات اورجینال گوشی شیائومی Redmi 9T را می‌توانید از فروشگاه مجموعه ما انجام دهید. در فروشگاه مرکز تمام قطعات اورجینال و اصلی می‌باشند و به طور مستقیم از تولید کننده خریداری شده است به همین دلیل قیمت قطعات گوشی Xiaomi Redmi 9T در این فروشگاه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای خرید کافیست به فروشگاه مراجعه کنید و قطعه را به سبد خرید خود اضافه کنید. در صورت وجود هر گونه مشکل نیز می‌ توانید با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید.