هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی شیائومی Redmi K20 Pro Premium تکنولوژی جدید دوربین بالا جهنده در سپتامبر سال 2019 به بازار معرفی شده است. این گوشی از سخت افزار فوق العاده ای بهره مند شده است و شیائومی برای پردازنده ی این گوشی از اسنپ دراگون 855 پلاس با لیتوگرافی 7 نانو متری بهره گرفته است. این قطعه با پردازنده گرافیکی Adreno 640 همراه شده و با توجه به سیستم خنک کننده جدیدی که در این گوشی به کار رفته است، 30 درصد بهبود عملکرد داشته است. سخت افزار این گوشی از پس بازی هایی با گرافیک سنگین بر می آید. این گوشی در سه نسخه با رم های 8 و 12 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 128 و 512 گیگابایتی عرضه شده است و کاربران بسته به نیاز خود می توانند خریداری کنند. به هنگام خرید به میزان حافظه ی خود دقت داشته باشید زیرا این گوشی از حافظه ی sd پشتیبانی نمی کند.

درب پشت گوشی از آلومنیوم ساخته شده و روی آن یک لایه شیشه ای گوریلا گلس 5 قرار گرفته است. روی این درب پشت دوربین سه گانه به همراه فلش LED  به صورت عمودی و در وسط گوشی دیده می شوند. دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی بسیار حرفه ای بوده و برای افرادی که علاقه منمد به عکاسی هستند کاندید مناسبی است. دوربین Redmi K20 Pro Premium از سه لنز 48، 8 و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده که به ترتیب لنزهای واید، تله فوتو و فوق واید هستند. نمایشگر تمام صفحه ی این گوشی نظر همه را به خود جلب می کند، دوربین سلفی ردمی K20 Pro Premium روی نمایشگر قرار ندارد بلکه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مانند یک ماژول بالا جهنده است که در صورتی که می خواهید عکسی را ثبت کنید به آرامی بالا می آید. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 1080 حدود 30 فریم در ثانیه فیلم با کیفیت ضبط کنید.

باتری گوشی شیائومی Redmi K20 Pro Premium دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر و از نوع لیتیوم پلیمری ساخته شده است. با کمک فست شارژ 27 واتی باتری این گوشی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. این باتری با فناوری Quick Charge 4+ همراه شده و موجب زودتر شارژ شدن دستگاه می شود. نمایشگر این گوشی دارای حاشیه های باریکی است و عاری از هر گونه بریدگی و دوربین جلو است. سنسور اثر انگشت زیر ال سی دی گوشی Redmi K20 Pro Premium قرار گرفته است و از سرعت بالایی برای شناسایی کاربر بهره می برد. در قسمت جلویی این گوشی از نمایشگر Super AMOLED با قطر 100.2 سانتی متری بهره گرفته شده است. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 19.5 به 9 است و گوشی تقریبا کشیده ای به نظر می رسد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K20 Pro Premium

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi K20 Pro Premium  و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi K20 Pro Premium قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی کی 20 پرمیوم

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi K20 Pro Premium به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi K20 Pro Premium  روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.