هیچ محصولی یافت نشد.

پرچم دار جدید شیائومی در می سال 2019 با نام Redmi K20 Pro به بازار معرفی شده است. یک از قوی ترین چیپست های موبایل دنیا در این گوشی استفاده شده است. شیائومی برای این گوشی،از چیپست اسنپدراگون 855 بهره گرفته که پردازنده ی 8 هسته ای روی خودش دارد. 1 هسته ی آن دارای فرکانس 2.84 گیگاهرتزی و 3 هسته ی دیگر با فرکانس 2.42 گیگاهرتزی عرضه می شود. 4 هسته ی آخر هم کم مصرف هستند و فرکانس 1.78 گیگاهرتز دارند. این گوشی به آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی، یعنی MIUI 11 بهره مند شده است و بر روی سیستم عامل اندروید  9  قابل نصب است. این گوشی در 4 نسخه با رم 6 ،8 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی در بازار موجود است.

قاب پشتی شیائومی Redmi K20 Pro از شیشه براق ساخته شده که یک لایه گوریلا گلس 5 روی آن را پوشانده تا در برابر آسیب دیدگی مقاومت بیشتری پیدا کند. فریم این دستگاه از فلز ساخته شده و رنگ آن با رنگ بدنه ی گوشی هماهنگ است. اثر چربی و لکه روی رنگ مشکی این گوشی کمتر نمایان می شود اما به طور کلی اثر لکه روی گوشی می ماند. در مرکز درب پشت دوربین سه گانه به همراه فلش LED به چشم می خورد که به صورت عمودی قرار گرفته اند. اولین دوربین ردمی K20 Pro، سنسور 8 مگاپیکسلی دارد. این لنز تلفوتو بوده و دارای قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال می باشد. دو دوربین بعدی، سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 13 مگاپیکسلی لنز اولتراواید است که در قابی جدا از دوربین اول قرار گرفته اند.

برای امنیت بیشتر این گوشی از دو روش امنیتی یعنی سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره بهره گرفته شده است. سنسور اثر انگشت مانند دیگر پرچم داران زیر ال سی دی جای گرفته و دقت و سرعت بالایی دارد. سیستم تشخیص چهره به دلیل بالا جهنده بودن دوربین سلفی ردمی K20 Pro کمی کند کار می کند و اغلب افراد از همان اثر انگشت استفاده می کنند. در قسمت جلویی گوشی شاهد نمایشگر 6.39 اینچی با تراکم پیکسلی 403 هستیم. درون ال سی دی شیائومی Redmi K20 Pro هیچ گونه بریدگی برای دوربین وجود ندارد و ما با یک گوشی که نمایشگر ی تمام صفحه دارد و لبه های باریک رو به رو هستیم. این گوشی از باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپری و از نوع لیتیوم پلیمری بهره مند شده است. یک شارژر 27 واتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که می‌تواند باتری شیائومی Redmi K20 Pro را مدت 30 دقیقه 58 درصد از ظرفیت باتری را شارژ کند و برای شارژ کامل به 74 دقیقه زمان نیاز دارد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K20 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi K20 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi K20 Pro  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی کی 20 پرو

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi K20 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi K20 Pro  روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.