هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی های سری ردمی k30 شیائومی به خانواده ای با گوشی ارزش خرید بالا معرفی شده اند و استقبال زیادی هم از آن ها شده است. گوشی Redmi K30i 5G  در می سال 2020 به بازار معرفی شده است. در راس سخت افزار قدرتمند این گوشی سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 قرار گرفته است. قبل تپنده ی گوشی را تراشه اسپندراگون 765 تشکیل می دهد که لیتوگرافی 7 نانومتری دارد. پردازنده 8 هسته ای در نظر گرفته شده که شامل یک هسته‌ی 2.4 گیگاهرتز Kryo 475 Prime و یک هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 475 طلایی و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 475 نقره‌ای می شود. انجام کارهای گرافیکی گوشی بر عهده ی تراشه آدرنو 620 می باشد. شیائومی ردمی K30i 5G با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت به بازار عرضه شده است.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر IPS LCD با قطر 6.67 اینچ قرار گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی redmi k30i 5g حدود 107 سانتی متر مربع است و 84 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. این نمایشگر از محافظ Corning Gorilla Glass 5 بهره می برد و نرخ تازه سازی 120 هرتزی بهره می برد. در بالای ال سی دی حفره ای بیضی شکل دیده می شود که درون آن دوربین سلفی 20 و 2 مگاپیکسلی جای گرفته است. محل قرار گیری دوربین و همچنین لبه های باریک نمایشگر، به تمام صفحه شدن گوشی کمک کرده است. تامین انرژی مورد این گوشی بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4800 میلی آمپر است. باتری گوشی شیائومی Redmi K30i 5G با استفاده از فست شارژ 30 واتی و سوکت شارژ Type-C 1.0 شارژ می شود.

درب پشت گوشی شیائومی Redmi K30i 5G میزبان دوربین چهارگانه ای است که چینشی عمودی دارند و داخل یک ماژول دایره ای شکل جای گرفته اند. دوربین اصلی گوشی ردمی K30i 5G از سنسور 48 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم 1.9 بهره می برد. این دوربین به لنز واید مجهز شده و فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد. دوربین بعدی با سنسور 8 مگاپیکسلی به دریچه دیافراگم 2.2 و لنز اولترا واید مجهز شده است. دو دوربین بعدی با سنسور 2 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های پرتره در نظر گرفته شده اند که در کنار دوربین اصلی قرار گرفته اند و در نهایت مجموعه ای تخصصی و حرفه ای عکاسی را تشکیل داده اند. این گوشی در رنگ های آبی، قرمز، بنفش و سفید در بازار موجود است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30i 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30i 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Redmi K30i 5G قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی K30i 5G

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی K30i 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی ردمی K30i 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.