هیچ محصولی یافت نشد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming

خرابي گوشي موبايل شما از موضوعاتي است كه در بسياري از موارد ممكن است اتفاوق افتاده و حسابي اعصاب‌تان را خرد ‌كند. به خصوص امروزه كه بيش‌تر كارهايتان را به صورت مجازي و با استفاده از موبايل انجام مي‌دهيد و بدون آن شايد حتي چند ساعت هم دوام نياوريد. به همين دليل، زماني كه گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming شما آسيب ديده يا خراب مي‌شود، بايد هر چه زودتر نسبت به تعمير ان اقدام كنيد. اگر تعمير موبايل‌تان را با كيفيت خوبي انجام دهيد، دوباره عملكرد مناسب خود را به دست اورده و خواهيد توانست از آن استفاده كنيد. لازمه اين كار، مراجعه به افراد يا موسسه‌هايي است كه از تخصص و تجربه بالايي در حوزه تعميرات برخوردار باشند؛ چرا كه با سپردن موبايل به افراد ناوارد و بي‌تجربه، علاوه بر اين كه ممكن است كار تعمير به خوبي انجام نشود، احتمال آسيب زدن ناخواسته به ساير بخش‌هاي گوشي‌تان هم وجود دارد. ما در مجموعه تعميرات 118 نيروهايي زبده و حرفه‌اي در زمينه تعمير گوشي‌هاي موبايل را در اختيار گرفته‌ و از بهترين و مدرن‌ترين تجهيزات استفاده مي‌كنيم. پس اگر گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming شما از هر لحاظ دچار آسيب شده است، مي‌توانيد تعمير آن را با خيالي راحت به ما بسپاريد. براي اين كار كافي است موبايل‌تان را به صورت حضوري و يا با استفاده از پست به دست ما برسانيد. تعمیر گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming با قیمتی مناسب انجام خواهد شد.

آسيب ديدگي‌هاي رايج گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming

با اين كه اين گوشي از مدل‌هاي رده بالا و بسيار با كيفيت ساخته شده توسط شركت شيائومي است، ولي باز هم ممكن است مانند ساير گوشي‌هاي موبايل دچار آسيب و خرابي شود. اين آسيب‌ها مي‌توانند از نظر نرم افزاري بوده و يا از لحاظ وسايل و قطعات سخت افزاري گوشي شما را درگير كنند. ايجاد اختلالات در گوشي‌تان و يا به اصطلاح هنگ كردن آن، مشكلات سيستم عاملي و ويروسي شدن تلفن شما، از متداول‌ترين ايرادات نرم افزاري آن هستند. اين مشكلات عمدتا به دليل استفاده نادرست يا سنگين از گوشي‌تان و يا نفوذ برخي بدافزارها به گوشي ايجاد مي‌شوند. با مراجعه به موسسه‌هايي كه دانش و تخصص كافي در حوزه نرم افزاري گوشي‌هاي موبايل دارند، اين مشكلات با هزينه‌اي ناچيزو در مدت زماني اندك قابل رفع شدن هستند. اما آسيب‌ها و خرابي‌هاي سخت افزاري گوشي شیائومی Redmi K40 Gaming شما در بيش‌تر موارد به دلايل فيزيكي ايجاد مي‌شوند. افتادن گوشي از دست حين فعاليت با آن، آب ديدگي موبايل و برخوردر با اجسام يا سطوح نوك‌تيز از مهم‌ترين دلايل آسيب‌هاي سخت افزاري هستند. براي برطرف كردن اين گونه مشكلات به طور معمول نياز به صرف هزينه بيش‌تري وجود دارد و بايد به جاهايي مراجعه كنيد كه از تخصص آن‌ها اطمينان داشته باشيد.

خرابي تاچ و ال سي دي Redmi K40 Gaming

خرابی ال سی دی گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming

از رايج‌ترين و در حين حال پرهزينه‌ترين مشكلاتي كه ممكن است براي گوشي شيائومي شما رخ دهد، خراب شدن تاچ و ال سي دي آن است. صفحه نمايش گوشي شیائومی Redmi K40 Gaming شما از نوع OLED بوده و از روشنايي 500 نيتي برخوردار است. تاچ و ال سي دي اين گوشي سايزي برابر با 6.67 اينچ داشته و مساحت صفحه آن برابر با 107.4 سانتي متر است. لايه محافظ Corning Gorilla Glass 5 راهي است كه شركت براي محافظت از تاچ و ال سي دي اين مدل گوشي خود استفاده كرده است. با وجود اين قابليت‌هاي بالا و كيفيت ساختاري كه تاچ و ال سي دي گوشي Redmi K40 Gaming شما دارد، باز هم امكان خرابي يا آسيب ديدن فيزيكي ان وجود دارد. بهترين راه ممكن براي پيش گيري از وقوع اين امر، مراقبت از گوشي در هنگام استفاده است. اما اگر با وجود اين باز هم صفحه نمايش گوشي‌تان خراب شد، بايد جهت تعمير يا در صورت نياز تعويض ان اقدام نماييد. به طور معمول هنگامي كه تاچ و ال سي دي موبايل‌تان آسيب مي‌بيند، علائمي را در صفحه آن مشاهده خواهيد كرد. از مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به از كار افتادن بخش‌هايي از لمس، ايجاد نقاط و ناحيه هاي تاريك و يا سوسو زدن تصوير اشاره نمود.

ضعيف شدن باتري شیائومی ردمي K40 گيمينگ

مشکل باتری گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming

باتري استفاده شده در اين گوشي شما، يك باتري با كيفيت و قوي است كه از نوع ليتيوم پليمري مي‌باشد. اين باتري ظرفيتي برابر با 5065 ميلي آمپر دارد كه ظرفيتي مناسب در بين گوشي‌هاي تلفن به حساب مي‌آيد. خاصيت شارژ سريع 67 واتي، نكته ديگري است كه باعث ايجاد مزيت در اين باتري با كاهش مدت زمان شارژ كامل در آن به حدود 42 دقيقه شده است. با اين حال اين باتري هم مانند ساير قطعات گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming شما يك كالاي مصرفي بوده و يك عمر مفيد مشخص دارد. به طور معمول، عمر باتري گوشي شيائومي شما در حدود دو تا سه سال است و پس از اين مدت رفته رفته از كارايي آن كاسته خواهد شد؛ اگر چه برخي اقدامات شما هم مي‌تواند در كوتاه‌تر كردن عمر باتري اثرگذار باشد. به هر حال زماني كه احساس كرديد باتري شما ضعيف شده و ديگر مانند قبل خوب عمل نمي‌كند، بايد به فكر تعويض آن باشيد. باد كردن و داغ شدن باتري، خالي شدن سريع شارژ آن و خاموش شدن گوشي در هنگام جدا كردنش از شارژر از مهم‌ترين علائمي هستند كه خرابي باتري را نشان مي‌دهند.

آسيب ديدن هارد Redmi K40 Gaming

هارد از مهم‌ترين قطعات موجود در گوشي شما است كه وظيفه اصلي آن سيو كردن ديتاها و اطلاعات‌تان در موبايل مي‌باشد. علاوه بر اين وظيفه مهم، مجوزهاي لازم براي بوت كردن گوشي توسط سيستم عامل را هم هارد صادر مي‌كند. بنابراين، اگر هارد شما دچار آسيب ديدگي شود، هم امكان پاك شدن داده‌ها و اطلاعات شما وجود دارد و هم اختلالاتي در عملكرد برنامه‌ها و نرم افزاري‌هاي موبايل‌تان به وجود خواهد آمد. به همين دليل، بايد از اقداماتي كه باعث آسيب ديدن هارد گوشي‌تان مي‌شوند، اكيدا خودداري نماييد. متداول‌ترين اين اقدامات كه خرابي هارد گوشی شیائومی Redmi K40 Gamingشما را در پي دارند، عبارتند از:

  • اجراي بازي‌هاي سنگين بر روي گوشي
  • ريست كردن گوشي در هنگام شارژ شدن آن
  • استفاده از شارژرهاي فيك و بي‌كيفيت
  • ريست كردن گوشي در شارژهاي كم‌تر از 20 درصد

پس بايد تا جايي كه مي‌توانيد از انجام اين امورات خودداري كرده و در صورت مشاهده علائم خرابي هارد، هر چه زودتر جهت تعمير آن اقدام نماييد. هنگ كردن گوشي، پاك نشدن برنامه‌ها و تنظيمات حتي پس از ريست فكتوري و تغيير آيكون برخي نرم افزارها از مهم‌ترين نشانه‌هاي خرابي هارد هستند.

تعويض قطعات گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming

تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming

در صورتي كه گوشي شما از نظر نرم افزار يا سخت افزاري ايراداتي پيدا كرده و تصميم به تعمير آن يا تعويض برخي از قطعاتش گرفته‌ايد، بايد به جاهايي مراجعه كنيد كه از مهارت بالايي در اين حوزه برخوردار باشند. چرا كه تعويض قطعات گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming شما كاري حساس بوده و نياز به دقت و تخصص بالايي دارد. هر گونه بي‌دقتي در حين انجام اين كار مي‌تواند آسيب‌هاي ديگري را هم براي شما به دنبال داشته باشد. ما در مركز تعميرات 118 با استفاده از نيروهاي ماهر و باتجربه در اين زمينه، كار تعمير گوشي شيائمي شما را با كيفيتي عالي انجام مي‌دهيم. پس در صورت مشكل داشتن موبايل‌تان، آن را به صورت حضوري و يا با استفاده از پست به دست ما برسانيد.

خريد قطعات گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming

اگر قصد خريد هر يك از قطعات گوشي‌تان را داريد و از طرف ديگر اصل و باكيفيت بودن آن‌ها هم براي شما اهميت دارد، اين قطعات را از ما تحويل بگيريد. ما در مجموعه تعميرات 118 كار عرضه انواع قطعات گوشی شیائومی Redmi K40 Gaming شما را به صورت كاملا اصل و اورجينال برعهده داريم. پس شما عزيزان مي توانيد با خيالي آسوده نسبت به تهيه و استفاده از آن‌ها اقدام نماييد. ما اين امكان را براي شما فراهم كرده‌ايم كه بتوانيد از سراسر كشور، اين قطعات را سفارش داده و درب منزل تحويل بگيريد. هم چنين شما مي‌توانيد با مراجعه حضوري به مجموعه ما، قطعات مورد نياز خود را دريافت كنيد.