هیچ محصولی یافت نشد.

اگر هر کدام از قطعات گوشی redmi k40 pro plu شما خراب شده است. و کار با گوشی را برای‌تان متوقف کرده است نگران نباشید. ابتدا باید گوشی شما عیب‌یابی شده و مشخص شود مشکل گوشی شما سخت‌افزاری است و یا نرم‌افزاری. اگر مشکل نرم‌افزاری بود به مراتب راحت‌تر از مشکلات سخت‌افزاری قابل رفع می‌باشد. اما اگر مشکل مربوط به قطعات تلفن همراه بود هر کسی قادر به تعمیر آن نمی‌باشد و حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت. بهتر است از قطعات گوشی خود محافظت کنید تا در حد امکان دچار آسیب نشود. حتما برای گوشی خود از قاب مناسب استفاده کنید. قاب‌ها علاوه بر این که از گوشی محافظت می‌کند به زیبایی ظاهری آن نیز کمک می‌کند. برای صفحه نمایش گوشی از محافظحرارتی استفاده کنید. اما به هر حال اگر گوشی شما دچار آسیب شد حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

تعمیر گوشی شیائومی redmi k40 pro plus

آب خوردگی عامل اصلی خرابی گوشی شیائومی

یکی از اتفاقات رایجی که برای تلفن همراه می افتد، آب خوردگی است. این اتفاق تلخ می‌تواند سلامت بسیاری از قطعات گوشی را به خطر بیندازد. زمانی که تلفن همراه در آب می افتد ممکن است قطعات مختلف گوشی مانند ال سی دی، باتری، برد، هارد و بسیاری از قطعات دیگر را دچار آسیب می‌کند. گاهی اوقات آب خوردگی باعث می شود گوشی کاملا از کار بیفتد. اگر گوشی شما از کار افتاده و خاموش شده است توصیه می کنیم حتما برای تعمیر آن به مراکز معتبر و متخصص مراجعه کنید تا مشکل گوشی شما را حل کنند.

خرابی باتری گوشی شیائومی redmi k40 pro plus


باتری گوشی شیائومی redmi k40 proاز نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. این گوشی دارای ظرفیت 4520 میلی‌آمپرساعت است که هر چه ظرفیت بیشتر باشد میزان نگه‌داری شارژ گوشی نیز بیشتر می‌شود به همین دلیل کاربران خواهان گوشی‌هایی با ظرفیت بالا هستند‌. باتری این گوشی مانند دیگر گوشی‌های امروزی غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد و خود کاربر قادر به بیرون آوردن آن نمی‌باشد. این گوشی دارای شارژ سریع ۳۳ واتی می‌باشد که گوشی شما را خیلی سریع شارژ می‌کند. این شارژر در ۵۲ دقیقه به طور کامل گوشی شما را شارژ می‌کند. باتری گوشی از جمله قطعاتی می‌باشد که بالاخره یک روز خراب می‌شود. زیرا یک قطعه مصرفی می‌باشد و عنر مشخصی دارد. پس اگر باتری گوشی شما خراب شده است ناراحت نباشید. گاهی ممکن است گوشی نسبت به قبل دیرتر شارژ شود و یا زود به زود شارژ خالی کند. گاهی هم ممکن است گوشی دچار آب خوردگی شود و باتری آن بسوزد. بهتر است نکات محافظتی درباره باتری گوشی را رعایت کنید تا عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید. اختلالات مربوط به باتری گوشی می‌تواند عملکرد گوشی را به طور کامل مختل کند. پس اگر باتری گوشی شیائومی ردمی k40 pro plus شما صدمه دیده است برای رفع آن از افراد متخصص کمک بگیرید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی redmi k40 pro plus

نوع تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی redmi k40 pro از نوع Super AMOLED می‌باشد. اندازه این نمایشگر برابر با 6.67 اینچ یا به عبارتی 107.4 سانتی‌متر مربع است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 85.9 درصد است. رزولوشن در این گوشی 1080 در 2400 و تراکم پیکسلی در حدود 395 پیکسل در اینچ می‌باشد. ال سی دی گوشی یک قطعه گران قیمت در تلفن همراه می‌باشد که اگر آسیب ببیند هزینه گزافی به بار می‌آورد. پس همان طور که می‌دانید پیشگیری بهتر از درمان است. حتما نکات محافظتی را برای تلفن همراه خود رعایت کنید. برای نمایشگر گوشی خود از محافظ حرارتی استفاده کنید. این محافظ‌ها علاوه بر اینکه شدت ضربه به ال سی دی را کم‌تر می‌کند از ایجاد خط و خش به صفحه نمایش جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از قاب مناسب برای گوشی نیز شدت ضربه را کاهش می‌دهد. امروزه قاب‌های متنوعی در طرح‌ها و رنگ‌های زیبا وجود دارد که به زیبایی گوشی شما نیز کمک می‌کند. آب‌خوردگی دلیل اصلی سوختن ال سی دی گوشی می‌باشد از گوشی خود در برابر ورود مایعاتی مانند آب و چای محافظت کنید. اما به هر حال حادثه خبر نمی‌کند. اگر ال سی دی گوشی شیائومی ردمی k40 pro plus شما صدمه دیده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.


خرابی هارد گوشی شیائومی redmi k40 pro plus

گوشی شیائومی redmi k40 pro plus


منظور از هارد گوشی همان حافظه داخلی می‌باشد که اطلاعات با هر فرمتی درون آن ذخیره می‌شود. کمپانی شیائومی گوشی k40 pro plus خود را باحافظه داخلی 256 گیگابایت 12 گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. هارد گوشی یک تراشه ریز است که روی مادر برد گوشی تعبیه شده است. EMMC یا همان هارد گوشی دارای دو بخش است. یک بخش که مربوط به ذخیره اطلاعات می‌باشد و بخشی دیگر مربوط به کنترلر آن است. ویژگی‌های خاصی که در بخش کنترلر EMMCوجود دارد اجازه بوت کردن سیستم عامل را می‌دهد و به همین دلیل برای گوشی‌ها و تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه ریز و حساس گاهی ممکن است دچار آسیب شود. در صورت آسیب دیدن هارد گوشی شیائومی ردمی k40 pro plus خود هر چی سریع‌تر نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمایید. تا اطلاعات‌تان به طور کامل از دست نرفته است.

قطعات گوشی شیائومی redmi k40 pro plus

اگر گوشی شما خراب شده است و فکر می‌کنید باید گوشی جدیدی خریداری کنید و از این موضوع ناراحتید، نگران نباشید. خرابی قطعات تلفن همراه به کمک تعمیرکاران کاربلد قابل رفع می‌باشد. فقط باید دقت داشته باشید که از افراد متخصص کم بگیرید. اگر نیاز به تعمیر گوشی شیائومی ردمی k40 pro plus را دارید ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک تکنیسین‌های حرفه‌ای در خدمت شما هستیم. همچنین تعویض قطعات گوشی شیائومی redmi k40 pro plus در مجموعه ما به دست تعمیرکاران زبده انجام می‌شود. فقط کافی‌ست گوشی خود را به دو صورت حضوری و غیرحضوری دست ما برسانید. پس از عیب‌یابی و برآورد هزینه گوشی شما با تجهیزات پیشرفته تعمیر می‌شود. عزیزان ساکن تهران برای استفاده از خدمات غیرحضوری می‌توانند از پیک رایگان مجموعه ما استفاده کنند.

خرید قطعات گوشی شیائومی redmi k40 pro plus

این روزها خریدن قطعات تلفن همراه به دلیل وجود قطعات تقلبی کار سختی شده است. اگر قصد خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی k40 pro plus را دارید و اصل بودن و قیمت مناسب برا‌ی‌تان مهم است. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ در خدمت شما هستیم. مجموعه ما با سابقه چندین ساله در فروش قطعات اصل و اورجینال رضایت مشتریان را جلب کرده است. برای خرید قطعه مورد نظر می‌توانید به سه طریق حضوری، اینترنتی و تلفنی اقدام کنید. همکاران ما همه روزه برای ثبت سفارش در مرکز تعمیرات حضور دارند. اگر قیمت قطعات گوشی شیائومی redmi k40 pro plusدر سایت درج نشده بود با واحد فروش مجموعه ما تماس حاصل نمایید. هدف ما جلب رضایت شماست. با خیال آسوده خرید کنید.