هیچ محصولی یافت نشد.

موتورولا اج پلاس در آپریل سال 2020 به همراه نسخه ی Edge به بازار معرفی شده است. موتورولا برای این گوشی پرچمدار سنگ تمام گذاشته است و امکانات زیادی را برای این گوشی در نظر گرفته است. در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر 6.7 اینچی با پنل AMOLED قرار دارد. اولین گوشی موتورولا است که از نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار شده است. در قسمت جلویی از پنل قدرتمند OLED با قطر 6.7 اینچی بهره گرفته شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا +Edge حدود 110.2 سانتی متر مربع و 95.8 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. از این ال سی دی یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند.

در بالای ال سی دی هیچ بریدگی مبتنی بر ناچ قطره ای وجود ندارد و دوربین سلفی گوشی موتورولا +Edge با حسگر 25 مگاپیکسلی داخل یک حفره جای گرفته است. نمایشگر این گوشی میزبان اسکنر اثر انگشت گوشی نیز می باشد.  کاربر با لمس صفحه‌نمایش می‌تواند گوشی را از حالت قفل خارج کند. در پنل پشتی گوشی، دوربین سه گانه با حسگر های 108،8 و 16 مگاپیکسلی جای گرفته اند. دوربین اصلی موتورولا اج پلاس مانند گوشی های شیائومی از تکنیک ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل استفاده می کند تا تصاویر خروجی در رزولوشن ۲۷ مگاپیکسلی باشد و درنتیجه، حجم کمتری از فضای گوشی هوشمند اشغال شود. باتری گوشی موتورولا +Edge از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر است.

تعمیر گوشی موتورولا +Edge

تعمیر گوشی موتورولا +Edge و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. در ابتدا دستگاه شما در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر گوشی موتورولا اج پلاس به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. افرادی که در شهرستان هستند و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارند می توانند دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانند. لازم به ذکر است قطعات گوشی موتورولا +Edge که به هنگام تعمیر جایگزین می شوند اورجینال بوده و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات گوشی موتورولا اج پلاس

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل همیشه از قطعات اورجینال و با کیفیت برای کار خود استفاده می کنند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. امکان خرید قطعات قطعات گوشی موتورولا +Edge به صورت حضوری و یا اینترنتی وجود دارد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و هر استانی که هستید سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی موتورولا +Edge در این مجموعه نسبت به مراکز دیگر مقرون به صرفه تر است.