هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی موتورولا Edge در آپریل سال 2020 به بازار معرفی شده است. در این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی با نرخ نوسان سازی 90 هرتزی بهره گرفته شده که از لبه های منحنی بهره می برد. مساحت تاچ ال سی دی موتورولا Edge حدود 100.2 سانتی متر مربع است و حدود 95.9 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از این نمایشگر یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند. در بالای نمایشگر این گوشی هیچ بریدگی مبتنی بر ناچ قطره ای دیده نمی شود و دوربین سلفی موتورولا Edge در داخل یک حفره در گوشه ی سمت چپ گوشی دیده می شود. با استفاده از این دوربین شما می توانید با کیفیت 1080، 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنید.

در پنل پشتی این گوشی دوربین سه گانه مشاهده می شود که دوربین اصلی دارای حسگر 64 مگاپیکسلی می باشد. دوربین اصلی موتورولا Edge را دوربینی فوق عریض و دوربین تله فوتو و ماژول ToF همراهی می‌کند. روی درب پشت لوگوی موتورولا نیز دیده می شود که بر خلاف طراحی های قدیمی، اسکنر اثر انگشت زیر لوگو قرار نگرفته و به زیر نمایشگر انتقال یافته است. برای نمایشگر 6.7 اینچی این گوشی، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر در نظر گرفته شده است. باتری گوشی موتورولا Edge با کمک فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی موتورولا Edge

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی موتورولا Edge از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی موتورولا Edge که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی موتورولا اج

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل همیشه از قطعات اورجینال و با کیفیت برای کار خود استفاده می کنند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. امکان خرید قطعات قطعات گوشی موتورولا Edge به صورت حضوری و یا اینترنتی وجود دارد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و هر استانی که هستید سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی موتورولا Edge در این مجموعه نسبت به مراکز دیگر مقرون به صرفه تر است.