هیچ محصولی یافت نشد.

کمپانی موتورولا چندی پیش از گوشی One Fusion Plus رو نمایی کرد و در جولای 2020 از نسخه ی معمولی گوشی یعنی One Fusion رونمایی کرد. این گوشی میان رده از تراشه کوآلکوم SDM710 Snapdragon 710 با سرعت ساخت 10 نانومتری بهره مند شده است. پردازش گرافیکی دستگاه نیز بر عهده ی تراشه ی Adreno 616 می باشد. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 4 و 64 گیگابایت به بازار عرضه شده است. امکان ارتقا حافظه وجود دارد و شما می توانید از جایگاه دوم سیم کارت جهت قرار دادن حافظه استفاده کنید.

در قسمت جلویی دستگاه شاهد نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 6.5 اینچ هستیم. این نمایشگرها دید وسیعی را در اختیار کاربر قرار می دهند به همین دلیل طرفداران زیادی دارند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی موتورلا One Fusion حدود 102 سانتی متر مربع است و 81 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از نمایشگر 270 پیکسل نمایش داده می شود و روزولوشن تصویر 720 در 1600 را دارا می باشد. در بالای ال سی دی بریدگی ناچ قطره ای وجود دارد و دوربین سلفی One Fusion با سنسور 8 مگاپیکسلی در داخل آن جای گرفته است. این طراحی بسیار آشنا است و در بیشتر گوشی های تولید شده در این زمان دیده می شود.

انرژی مورد نیاز سخت افزار قدرتمند و نمایشگر بزرگ گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری های لیتیوم پلیمری ظرفیت بالایی دارند و همچین بسیار سبک هستند. برای شارژ باتری گوشی موتورلا One Fusion، هیچ فست شارژی در نظر گرفته نشده است و با شارژر معمولی شارژ می شود. درب پشت گوشی موتورلا One Fusion میزبان دوربین 4 گانه گوشی است که به صورت عمودی در گوشه ی قاب پشتی جای گرفته اند. دوربین اصلی یک ماژول چهارگانه است که شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسل، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسل، لنز ماکرو 5 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می باشد.

تعمیر گوشی موتورولا One Fusion

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی موتورولا One Fusion و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موتورولا One Fusion قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی موتورولا وان فیوژن

امکان خرید قطعات گوشی موتورولا One Fusion به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا One Fusion روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.