هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی موتورولا موتو E6 Plus در سپتامبر سال 2019 به بازار معرفی شده است. این شرکت برای پنل جلویی این گوشی نمایشگری از نوع IPS LCD را در نظرگرفته است. این نمایشگر توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارا می باشد و می تواند رنگ ها را بسیار طبیعی نشان دهد. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا Moto E6 Plus حدود 91.3 سانتی متر مربع است و حدود 80.3 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. نسبت بدنه به نمایشگر موتو ای 6 حدود 19.5 به 9 می باشد و این نمایشگر بسیار کشیده به نظر می رسد. در بالای این نمایشگر دوربین 8 مگاپیکسلی  در داخل یک ناچ قطره ای تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز این نمایشگر را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی موتورولا Moto E6 Plus قابل تعویض توسط کاربران است و قاب پشت آن به راحتی باز می شود. سیستم عامل  این گوشی اندروید 9 پای در نظر گرفته شده است. با اینکه در بازار گوشی های مجهز به بازار زیاد شده اند موتورولا برای این گوشی دوربین دوگانه با سنسور های 13 و 2 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. از سنسور 2 مگاپیکسلی جهت سنجش عمق تصاویر به کار برده می شود. همچنین سنسورهای بخش عقب از ویژگی‌هایی همانند HDR و پانوراما بهره‌مند هستند و در کنار یک فلاش ال ای دی قرار گرفته‌ اند. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز زیر لوگوی این گوشی تعبیه شده است.

تعمیر گوشی موتورولا Moto E6 Plus

در این مجموعه تعمیر گوشی موتورولا Moto E6 Plus به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در این مرکز ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا موتو E6 Plus به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی شما، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پست و یا پیک به دست ما برسانید. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات موتورولا Moto E6 Plus در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو ای 6 پلاس

کلیه ی قطعات گوشی موتورولا Moto E6 Plus در این مجموعه موجود هستند و از جمله ی این قطعات می توان به تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده، باتری و … اشاره کرد. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی Moto E6 Plus را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی Moto E6 Plus مطلع شوند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.