هیچ محصولی یافت نشد.

آیا گوشی موتورولا شما دچار مشکل شده است؟ اگر قطعات گوشی موتورولا moto E6i شما دچار آسیب شده است و نمی‌دانید مشکل دقیقا از کدام قطعه است ابتدا باید گوشی خود را برای عیب‌یابی به مراکز متخصص ببرید. در ادامه نیز قطعات اصلی گوشی را برای‌تان آورده‌ایم تا بیشتر با خرابی‌های آن‌ها آشنا شوید. مشکلاتی که در تلفن همراه بروز پیدا می‌کند به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شوند. اگر گوشی شما دچار مشکل نرم‌افزاری شده باشد در برخی موارد خودتان می‌توانید به راحتی آن را حل کنید. گاهی با کمی تغییرات در تنظیمات گوشی و گاهی نیز با ریست کردن گوشی و یا ریست فکتوری کردن گوشی مشکل حل خواهد شد. اما در برخی موارد نیز فرد قادر به رفع آن نخواد بود و باید از افراد متخصص در زمینه نرم‌افزار کمک بگیرد. دسته دیگر از مشکلاتی که در تلفن همراه بروز پیدا می‌کنند مشکلات سخت‌افزاری است. خرابی‌های قطعات در تلفن همراه به دلایل مختلفی بروز پیدا می‌کند که رفع آن را باید به متخصصان این حوزه بسپاریم.

تعمیر گوشی موتورولا moto E6i

خرابی‌ های رایج در گوشی موتورولا موتو ای ۶ آی

خرابی‌های رایجی که کاربران بیشترین شکایت را از آن دارند به خرابی باتری، خرابی تاچ و ال سی دی، خرابی هارد و خرابی اسپیکر برمی‌گردد. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث خرابی این قطعات می‌شود. اما اصلی‌ترین دلایل خرابی قطعات تلفن همراه آب خوردگی و ضربه خوردگی می‌باشد. اگر گوشی دچار آب خوردگی شود ممکن است باعث سوختن تاچ و ال سی دی، سوختن باتری و سوختن هارد شود. ضربه خوردگی نیز می‌تواند باعث شکستن تاچ و ال سی دی، شکستن درب پشت گوشی و بسیاری از قطعات دیگر شود. پس قبل از هر چیزی اول از گوشی خود در برابر آب خوردگی و ضربه خوردگی محافظت کنیم تا درصد زیادی از خرابی‌ها را کاهش دهید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto E6i

اندازه تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto E6i برابر با 6.1 اینچ است. این نمایشگر از نوع IPS LCD می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا 80.4 درصد است. این نمایشگر دارای رزولوشن 720 در 1560 پیکسل است. همچنین دارای تراکم پیکسلی 282 پیکسل در اینچ است. ال سی دی گوشی یک قطعه حساس و شکننده است. و از آنجایی که از بیرونی‌ترین قطعات گوشی است بیشتر در معرض آسیب است. پس اگر تاچ و ال سی دی گوشی شما آسیب دیده است جای نگرانی نمی‌باشد. بهتر است از ال سی دی گوشی خود محافظت کنید زیرا خرابی آن هزینه گزافی را به بار می‌آورد. گاهی اوقات گوشی موبایل دچار آب خوردگی می‌شود و تاچ و ال سی دی آن می‌شکند. گاهی صفحه نمایش آن سوسو می‌زند‌. و گاهی نیز قسمتی از صفحه نمایش سیاه می‌شود. این‌ها علائمی‌ست که خبر از خرابی تاچ و ال سی دی گوشی را می‌دهد. اگر هر یک از علائم بالا در گوشی شما بروز پیدا کرد برای رفع آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.
چگونه از ال سی دی گوشی خود محافظت کنیم؟

  • از محافظ‌های صفحه نمایش استفاده کنید.
  • از قاب مناسب برای گوشی خود استفاده کنید.

خرابی باتری گوشی موتورولا moto E6i

باتری گوشی موتورولا moto E6i دارای ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت است. این روزها کاربران خواهان باتری‌هایی با ظرفیت بالا می‌باشند. زیرا هر چه ظرفیت باتری بیشتر باشد میزان نگه‌داری شارژ نیز بیشتر است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی است. این گوشی دارای شارژر سریع ۱۰ واتی می‌باشد. می‌توان گفت خرابی باتری گوشی یک امری بدیهی است و گریزی از آن نیست. زیرا باتری یک قطعه مصرفی است و پس از یک دوره استفاده عمر مفید خود را از دست می‌دهد. گاهی نیز باتری بر اثر آب خوردگی می‌سوزد. پس حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. سعی کنید تا جایی که ممکن است نور صفحه نمایش گوشی خود را پایین نگه‌دارید. از شارژرهای استاندارد استفاده کنید. در زمانی که به اینترنت احتیاج ندارید آن را غیرفعال کنید. این موارد علاوه بر اینکه به نگه‌داری شارژ گوشی شما کمک می‌کند در دراز مدت نیز باعث افزایش عمر باتری گوشی شما می‌شود. اما به هر حال اگر باتری گوشی موتورولا موتو E6i شما خراب شده است حتما برای رفع آن از افرادی که در این زمینه تبحر دارند کمک بگیرید.
علائم خرابی باتری گوشی:

  • خاموش شدن گوشی
  • شارژ نشدن گوشی
  • زود شارژ خالی کردن گوشی

خرابی هارد گوشی موتورولا moto E6i

تعمیر گوشی موتورولا moto E6i

شاید شما هم eMMc را شنیده باشید. منظور از eMMc همان حافظه داخلی گوشی می‌باشد. که به دو بخش تقسیم می‌شود. یک بخش آن که مربوط به ذخیره سازی اطلاعات می‌شود‌. و بخشی دیگر که کنترلر است و اجازه بوت شدن را به سیستم عامل را می‌دهد به همین خاطر برای گوشی‌ها و تبلت‌ها مناسب می‌باشد‌. هارد گوشی موتورولا موتو ای ۶ آی دارای ظرفیت 32 گیگابایت، 2 گیگابایت رم است. نوع حافظه این گوشی از نوع eMMC 5.1 است. مشکلات مربوط به هارد گوشی یک مقدار نگران‌کننده می‌باشد. زیرا علاوه بر خرابی هارد و هزینه تعمیر و تعویض، اطلاعات شخصی‌مان که درون هارد ذخیره شده است نیز به خطر می‌افتد. اگر هارد آسیب جدی ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد، اطلاعات داخل هارد به طور کامل از بین می‌رود. اما اگر آسیب جدی نباشد و با تعمیر مشکل حل شود اطلاعات‌مان بازگردانده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از اطلاعات خود یک نسخه کپی داشته باشید. بعد از آن تا حد امکان از هارد گوشی موتورولا moto E6i خود محافظت کنید تا دچار آسیب نشود.

خرابی اسپیکر گوشی موتورولا moto E6i

اگر اسپیکر گوشی خراب شود بسیاری از فعالیت‌های گوشی موبایل مختل می‌شود. ممکن است صدا به طور کامل قطع شود و یا میزان صدا به شدت ضعیف شود و یا صدا همراه با نویزی گوش خراش خارج شود. قبل از هر چیزی محل اسپیکر را تمیز کنید. زیرا گاهی با تجمع گردوغبار صدای اسپیکر با مشکل مواجه می‌شود. اگر مشکل رفع نشد باید بررسی کنید مشکل از سخت‌افزار اسپیکر است و یا نرم‌افزار آن. اگر اسپیکر گوشی موتورولا moto E6i شما خراب شده است حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

قطعات گوشی موتورولا moto E6i

اگر قطعات گوشی شما خراب شده است نگران نباشید با تعویض و تعمیر آن‌ها می‌توانید دوباره مانند قبل از گوشی خود استفاده کنید. تعویض قطعات گوشی موتورولا موتو E6i در مجموعه ما به دست تعمیرکاران حرفه‌ای و به وسیله تجهیزات بروز انجام می‌شود. شما باید ابتدا گوشی خود را برای عیب‌یابی و برآورد هزینه به مجموعه ما بیاورید. اگر امکان حضوری آمدن را ندارید می‌توانید گوشی خود را به وسیله پیک و یا پست برای ما ارسال کنید. بعد از موافقت شما کار تعمیر روی گوشی شما انجام می‌شود. پس از پایان پروسه تعمیر دستگاه شما به همراه ضمانت‌نامه اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود. مژده به دوستانی که ساکن تهران هستند اینکه پیک مجموعه ما برای شما رایگان است.

خرید قطعات گوشی موتورولا moto E6i

در هنگام خرید قطعات گوشی موتورولا موتو e6i حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. زیرا خرید یکبار قطعه اصل خیلی به صرفه‌تر از خرید چندباره قطعات فیک است. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات اصل را با حذف واسطه‌ها و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. امکان خرید قطعات در مجموعه ما به سه صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی وجود دارد. با توجه به نوسانات ارزی اگر قیمت قطعات گوشی موتورولا moto E6i در سایت ما درج نشده بود. برای اطلاع از قیمت بروز محصول با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید. با اطمینان خرید کنید.