هیچ محصولی یافت نشد.

موتورولا جدیدترین گوشی ارزان قیمت خود را در مارچ  2020 با نام Moto E6s به بازار معرفی کرده است. در قسمت جلویی گوشی موتورولا نمایشگری از نوع IPS LCD  و با قطر 6.1 اینچ جای گرفته است. این گونه نمایشگرها رنگ ها را بسیار طبیعی تر جلوه می دهند و موجب می شوند تصاویر بهتری را مشاهده کنید. رزولوشن نمایشگر برابر 1560در 720 و دارای نسبت تصویر 19.5 به 9 است. در بالای ال سی دی گوشی موتورولا Moto E6s، ناچ قطره ای طراحی شده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی درون آن جای گرفته است. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع (Android 9.0 (Pie و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد.

روی قسمت پشتی این گوشی دوربین دوگانه به همراه فلش LED با طراحی عمودی به چشم می خورد. اسکنر اثر انگشت زیر لوگوی موتورولا و اسپیکر نیز روی درب پشت قرار گرفته اند. دوربین های در نظرگرفته شده برای این گوشی از دو حسگر 13 و 2 مگاپیکسلی بهره برده است. با استفاده از این دوربین ها شما می توانید در نور مناسب تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید. با توجه به ارزان بودن این گوشی انتظار بیشتری برای کیفیت دوربین نداشتیم. انرژی مورد نیاز گوشی را باتنری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر تامین می کند. باتری موتورولا Moto E6s قابل دسترسی توسط کاربر نیست و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکار انجام شود.

تعمیر گوشی موتورولا Moto E6s

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی موتورولا Moto E6s از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Moto E6s که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو ای 6 اس

کلیه ی قطعات گوشی موتورولا Moto E6s در مجموعه ی فروشگاهی تعمیرات 118 با کیفیت اورجینال موجود هستند. همه ی محصولات شامل گارانتی معتبر می شوند که به همراه قطعه به شما تحویل داده می شود. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Moto E6s از این مجموعه را دارند می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto E6s روی سایت وارد نشده است با همکاران ما  در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید. همکاران ما آماده ی راهنمایی و پاسخ گویی به سوالات شما هستند.