هیچ محصولی یافت نشد.

موتورولا  Moto E5 Play در آپریل 2017 با صفحه نمایش 5.2 اینچی وارد بازار شد. این گوشی دارای باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپری و قدرت 5  ولت در 2 ساعت سرعت نسبتا خوبی برای شارژ شدن دارد. این گوشی تک سیمکارت است و همراه با دو گوشی دیگر شرکت موتورولا یعنی Motorola Moto E5 و Motorola Moto E5 Plus وارد بازار شد.

تعمیرات و قطعات موتورولا  Moto E5 Play

قطعات موتورولا  Moto E5 Play از درجه کیفی خوبی برخوردار است و از نظر اقتصادی قیمت گوشی مقرون به صرفه است. سی پی یو این گوشی 4 هسته ای می باشد. صفحه نمایش موتورولا  Moto E5 Play با رزولوشن 1280 *720 با پراکندگی 282ppi  ، که قابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ را دارد. سیستم عامل به کار برده نیز اندروید 8.0 است و 16 گیگ بایت حافظه داخلی، 2 گیگ بایت حافظه رم و تا 256 گیگا بایت هارد جانبی microSD دارد. کیفیت فیلم برداری در این گوشی فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت دوربین دوم 5 مگا پیکسل است. همچنین این گوشی از نسل چهارم اینترنت نیز پشتیبانی می کند.

باتری موتورولا  Moto E5 Play از نوع لیتیوم یونی است و برای تعویض نیاز به ابزار و تجهیزات تخصصی می باشد. به همین دلیل کاربران خودشان نمی توانند این باتری ها را تعویض کنند. در مرکز تعمیرات 118، متخصصین ما با به کار گیری بهترین تجهیزات در کمتریت زمان می توانند شما را در تعمیر گوشی همراهتان یاری کنند. همچنین چون در مرکز ما از کیفیت اورجینال محصولات استفاده می شود،  برای تعویض تاچ و ال سی دی موتورولا Moto E5 Play می توانید به ما اعتماد کنید.

شما با تماس و صحبت با مشاورین ما می توانید از موجود بودن قطعه مورد نظرتان در انبار مرکز اطلاعات کافی را کسب نمایید. پس از تعمیر گوشی موتورولا  Moto E5 Play می توانید تا حداکثر 10 روز قطعه تعویضی را تست نمایید. مرکز تعمیرات 118 با اجرای ضوابط گواهینامه هایISO 9001  و  ISO 10004رضایت مشتریان خود را تا حد بسیاری جلب کرده است و همچنین این مرکز مجوز فعالیت از اتحادیه ی دستگاه های مخابراتی را دارا می باشد.